עיצוב גרפי-בית שמש

אתם גרים בעיר שקרובה קצת לירושלים מצד אחד וקצת לתל אביב מצד שני, עיר מיוחדת ולה היסטוריה עתיקת יומין ועוד יותר מיוחדת, מלמדת על הקרבה לשמש בימים העתיקים והסגידה לה כך גם נראה הסמל של העיר שלכם, שמש גדולה ויפה מלמעלה, אם חשבתם על ייצוג גרפי קצת אחר לעיר שלכם, אם הייתם רוצים לתת את חוות הדעת הגרפית שלכם בנדון, תוכלו לעשות זאת אם תלכו ללמוד קורס לימודים עיצוב גרפי בבית שמש.

מה אפשר ללמוד בלימודי הדרכה לעיצוב גרפי בבית שמש

אתם תלמדו בעיקר איך להפעיל את הראש, ללמוד לפתח את החשיבה הגרפית זוהי יכולת ממש חשובה אם אתם רוצים להיות מעצבים גרפים בעידן של גרפיקה ממוחשבת לימודים בתחום הזה יעשירו את הידע שלכם וההבנה שלכם כמעצבים גרפיים לעתיד לבוא, תתארו לעצמכם שאתם תלמדו נושאים רבים בתחום העיצוב הגרפי כל מה שקשור בלימודים של תקשורת חזותית אתם תלמדו, תלמדו מה זו קומפיזיציה נכונה ואיך היא יכולה לתרום להעברת המסר, תלמדו על תורת הצבע, מה משמעות כל צבע וצבע ואיך ניתן להשתמש בצבעים נכון כדי להעביר את המסר.

בנוסף לפיתוח החשיבה הגרפית תצטרכו כמובן לפתח את היכולות הטכניות שלכם, לימוד מקיף של התוכנות הגרפיות כמובן, תלמדו את תוכנת הפוטושופ המדהימה שיכולה לקחת תמונות רגילות חלוטין ולשדרג אותן עם שימוש של מסכות, תמונות נוספות אפילו טקסט יכול לשמש אלמנט נוסף שיעזור לשדרג את התמונה, אבל כמובן הכל נעשה בראש ובראשונה בשביל להעביר מסר נכון לצופה.

עיצוב גרפי חשוב ללמוד כמו שצריך גם בשביל האינטרנט כל הנושא של לימודים בניית אתרים, לדעת לבנות אתר מאפס בזכות למידת שפת ה html ולמידה אחרי כן של css מה שיאפשר לאתרים שתבנו ותעצבו להיות הרבה יותר מורכבים ומעניינים עם אלמנטים של ווידאו קול, טקסט מיוחד וכו'. תוכלו ללמוד איך לבנות אתר שיראה טוב לצופה, איך להפוך את חווית המשתמש למהנה יותר מאתר קיים ולשדרג אותו. אתם תלמדו תוכנה נוספת בלימודי הדרכה, תוכלו ללמוד את תוכנת האילוסטרייטור הוקטורית בה מעדיפים להשתמש גרפיקאים רבים כדי ליצור לוגואים, אייקונים, עיצובי ממשק משתמש ללקוחות פוטנציאליים וכו'.

תוכנה נוספת שתלמדו היא תוכנת האינדיזיין היא יותר קשורה לתחום הדפוס, תוכלו לעמד ספר שלם בתוכה והפונקציות הרבות בה גם יעזרו לכם לסדר את הטקסט, כותרות צבעים וכו' בדרכים הרבה יותר קלות ופשוטות ליישום, הכי חשוב שבסיום הלימודים תצאו עם תיק עבודות מדהים שיכול להצביע על כישוריכם, הבנתכם כלפי מעסיקים פוטנציאליים, שמחפשים בנרות מעצב גרפי שיוכל לעזור להם במיתוג העסק.

 

 

 

 

 

בקרו אותנו באתר והתחילו כבר היום ללמוד מהבית אחד על אחד עם מורים פרטיים אונליין לימודי תעודה בזמן שלך ובקצב שלך בהדרכה פרטית אחד על אחד

 

http://www.onlinegraphic.co.il/