לימודים עיצוב גרפי-באר שבע

באר שבע, עיר החול והקסם, תמיד כשמדברים על העיר הדרומית, בעיקר מדברים על באר שבע, תיכנסו לחנויות שיש לכם בעירכם המקסימה באר שבע, יש שם מגזינים, שלטים פרסומיים, ספרים, קטלוגים, ראיתם את העיצובים, אהבתם, חושבים שלו ידעתם איך, הייתם מעצבים טוב יותר ובכן עכשיו כבר אפשר, במסגרת של לימודים עיצוב גרפי בבאר שבע, כל מה שרציתם ללמוד בעיצוב גרפי גרפיקה ממוחשבת פיתוח החשיבה הגרפית ועוד. גם בעירכם המקסימה באר שבע.

[video:https://www.youtube.com/watch?v=2ZrVQMFfMew]

מה אפשר ללמוד בלימודי עיצוב גרפי בעיר באר שבע

כל מעצב גרפי מתחיל יודע שכדי שהוא יוכל להתקדם בתחום יהיה עליו לדעת המון נושאים במסגרת קורס תקשורת חזותית, יהיה עליו לפתח את תודעתו הגרפי, את ההבנה הגרפית שלו, הוא ילמד נושאים כמו קומפוזיציה נכונה, החשיבות של מיקום האלמנטים כמו טקסט, תמונה, צורה קו צבע וכו' כדי לתרום בהעברת המסר הנכון לצופה. נושא נוסף חשוב ביותר הוא הנושא של תורת הצבע, חשוב לדעת מה מייצג כל צבע מהצבעים שאנו מכירים וכמובן איך ליצור צבעים שאנו לא מכירים, כל צבע יכול לעורר בעיני הצופה רגש כלשהו ועלינו המעצבים מוטל לבחון את הרגשות הללו ולהשתמש בצבעים בתבונה שיעזרו לנו להעביר את המסר הנכון לצופים.

טיפוגרפיה, תורת הכתב, אתם תלמדו על סוגי הכתב השונים, על המשקלים שלהם, איך גם כל סוג וסוג יכול לתת תחושה אחרת אווירה אחרת, אתם תלמדו דרך לימודי הדרכה את התחום ההולך ומתפתח של לימודי בניית אתרים, תלמדו על שפת ה html תלמדו css שמאפשרת לכם להפוך את האתרים שתבנו להרבה יותר מורכבים הרבה יותר יפים וכמובן תוכלו ללמוד לעצב אותם בעזרת תוכנת הפוטושופ שהיא התשובה לכל תמונה שתרצו לעצב, או לשלב עם תמונות אחרות בשילוב מסיכות, תוכלו כמובן ליצור בנוסף כפתורים מאוד יפים עם הצללות ואפקטים באמצעות תוכנת האילוסטרייטור הוקטורית איתה תוכלו גם לעצב לוגואים או איורים וקטורים ויפים שיראו טוב בהדפסה או על גבי מסך המחשב.

למי שירצה להיכנס לתוך עולם הדפוס, ההוצאה לאור וכו', אינדיזיין לימודים זו התשובה הכי טובה שלהם, עם התוכנה הזו תוכלו לעמד בשיא הנוחות ספרים, קטלוגים, מגזינים תוכלו לבצע מודעות עיצוביות לאתרי נחיתה באינטרנט ולפרסומים במגזינים. התוכנה תאפשר לכם להגדיר פעולות באופן אוטומאטי, למספר עמודים, לתת כותרות אוטומאטיות מעוצבות לכל עמוד מבלי להתחיל לעבוד בצורה סיזיפית על כל עמוד ועמוד. הכי חשוב תיק העבודות שלכם את העבודות הכי טובות שעליהם גם תקבלו אישור מהמורים המלמדים, שימו בתיק העבודות הן יראו את היכולות שלכם למעסיקים פוטנציאליים וכמובן שבזה זה לא נגמר תיק העבודות שלכם דינאמי משתנה, תוכלו להכניס ולהוציא לתוכו כמה עבודות שתרצו זה כרטיס הביקור שלכם מול המעסיקים.

 

 

 

 

 

בקרו אותנו באתר והתחילו כבר היום ללמוד מהבית אחד על אחד עם מורים פרטיים אונליין לימודי תעודה בזמן שלך ובקצב שלך בהדרכה פרטית אחד על אחד

 

http://www.onlinegraphic.co.il/