הי

 

 

מי מאיתנו לא סובלת מצלקות ברמות שונות, מכוויות, מניתוחים ועוד.

אף פעם לא נתקלתי במשחת פלאים ובמים אלו יצאה לשוק קלו-קוט, אז מה בערכה הזו הנהדרת מבית רפה, גם קלו קוט uv לצלקות באיזורים חשופים, גם קלו קוט ג'ל לכל סוגי הצלקות וגם קלו-קוט תרסיס לצלקות מפושטת או רגישות למגע.

פשוט ענק, סוף סוף נמצא פתרון ולו לפחות חלקי לעניין הצלקות וזה בהמלצת הרופאים והרוקחים בישראל.

מה שטוב בכל התכשירים שהם מגיעים כבר משולבים עם הגנה מן השמש, שהרי ידוע כי השמש לא מוסיפה "בריאות" לצלקות עם מקדם הגנה spf 30.

אז למי זה טוב??

למי זה מתאים?

לכל סוגי הצלקות הנובעות מניתוח, טראומה כלשהי, כוויות ופציעות.

טכנולוגיית הסיליקון מוכחת שמשפרת את מראה הצלקות, מחליקה ומשטחת אותן ותוך כדי גם מפחיתה אדמומיות וגם שימו לב- גירודים וכאב.

לעיתים יש צלקת לאחר תפירת חתך או שהיא בעצם שלב בתהליך הריפוי של הגוף מפצע ובכל מקרה צריך להגן עליה מפני השמש כשהיא עדיין אדומה או ורדרדה שזה תהליך שיכול להמשך בין חצי שנה ל- 3 שנים, שאם לא נגן עליה מפני השמש התוצאה עלולה להיות בעוכרנו משום שזה עלול לגרום לפיגמנטציה לא רצוויה ולזמן רב ובמקרה שלנו כאן ממש חבל כי יש לנו את קלו-קוט. אז אפשר למרוח את הג'ל למשל וזה יבטיח לנו החלמה הכי יעילה ומהירה שיכולה להיות.

אז מה יש בקלו-קוט, תרכובת של רכיביים הגנתיים וטיפוליים בתוך שפופרת אחת, אז רק למרוח ג'ל על הצלקת שזה נוח מאוד וכל שעתיים או שלוש למרוח את הג'ל , כל עוד נמצאים בשמש.

בקלו קוט יש סיליקון עם מסנן קרינה ואם נקפיד על מריחה ופחות חשיפה לשמש של הצלקות, נוכל לרפא את הצלקת בפחות זמן ויותר אפקטיביות.

הג'ל מתאים לפנים, לצוואר , לידיים, לחזה ולכל איזור בגופנו שחשוף לשמש, איזורי כיפוף, איזורים שעירים וגם צלקות שנגרמו מכוויות זאת בשילוב עם כיסוי לחץ או טיפול אחר שמומלץ לנו.

נסו זה מסייע בטיפול ובמנע נגד צלקות. 

אם ברצונכן לעשות זאת מהיר, הקפידו על מריחה של 24 שעות ביממה וכיסוי מלא של המקום.

בין 60-90 יום תראו תוצאות ולעיתים קצת יותר.

באירוע בו גיליתי לראשונה את הערכה של קלו-קוט הרצתה לפנינו רופאת עור מיומנת שהסבירה לנו איך מתפתחות צלקות , מדוע.

הרבה "אגדות" סביב סיפור של צלקות, כמו- חשיפה לשמש גורמת לצלקת להשתלב טוב יותר עם צבע העור. 

כל הצלקות מתבהרות ונעלמות בסופו של דבר- אז לא, צלקות לא נעלמות לחלוטין.

או כמו, צלקת אדומה היא סימן לצלקת שתישאר לתמיד, ממש לא נכון, זוהי תוצאה של היווצרות כלי דם חדשים באיזור העור הפגוע ועלול להתפתח זיהום ויש עוד רבות.

 

מי שמעוניינת אוכל להעביר לכן שוברי הנחה למוצרי קלו קוט לכל הערכה יש הנחות וזה שווה.

לא יודעת מה איתכן, אני די השתכנעתי ואני מתכוונת לנסות זאת על בשרי, כמו שאומרים..

כשאני מגיעה לאירוע ויש מרצה רצינית שבקיאה בכל החומר, מסבירה ומרצה ברמה גבוהה, מעבירה את המסר בצורה בהירה וברורה והכל מבוסס על מחקרים ובדיקות, זה עושה עליי רושם מעולה , אני יודעת שיש על מי לסמוך.

אז אל תתייאשו, אפשר לרפא צלקות שלא ישנות. 

הרבה בריאות ושבת טובה

 

 

 

אפשר להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים.

 

 

http://www.rafa.co.il/index.asp?ArticleID=261&CategoryID=33