בהתחלה נרשמה התרגשות. הספורטס אילוסטרייטד הכניסו לראשונה מודעה בה מככבת דוגמנית למידות גדולות. אז נכון, זו רק מודעה קנויה ולא חלק מההפקה הרשמית של גיליון בגדי הים, אבל זו בהחלט התקדמות. ואז הגיע השער. 
 
אחרי שזכו בכבוד דוגמניות כמו אל מקפירסון, בר רפאלי, טיירה בנקס וכריסטי ברנקלי, הגיעה תורה של האנה דיוויס. הדוגמנית בת ה-24 אמנם הצטלמה בעבר עבור גיליון בגדי הים של מגזין הספורט, אבל תמיד נשארה יחסית נחבאת אל הכלים ולא במרכז תשומת הלב. גם הפעם, למען האמת, היא לא במרכז תשומת הלב. מרבית האנשים שנתקלים בשער אפילו לא מגיעים לראות את ראשה של הדוגמנית, שכן עיניהם נתקעות על החלק התחתון של גופה, שם מושפל בגד הים שלה כמעט עד כדי חשיפת איבר מינה.
 
האנה דיוויס. כמה נמוך אפשר לרדת?
 
אחרי שמתגברים על השוק הראשוני, לא ניתן אלא להודות שזה היה די צפוי. אחרי הכל, אם 2014 היתה שנת הישבן, כבר מהחודש הראשון אפשר להבין ש-2015 הולכת להיות שנת הווגינה. בשנה שעברה כולם וכולן דיברו על היופי של ישבן עסיסי. ג'ניפר לופז, איגי אזליה וניקי מינאז' כתבו עליו שירים, ובהתאם, על שער הספורטס אילוסטרייטד צולמו שלוש דוגמניות עם גבן למצלמה, תוך שהן אוחזות בשובביות מעוסה זו בישבנה של זו. עכשיו, כאמור, אנחנו מעבירים את הפוקוס למרכז אחר, ועוד לאזור שעד כה נשמר בצנעה יחסית.  
 
שער הספורטס אילוסטרייטד של 2014
 
כמו בכל דבר בעשור האחרון, גם הטרנד הזה התחיל עם קים קרדשיאן. לפני כמה חודשים היא איימה לשבור את האינטרנט עם תמונות עירום שלה, יעני אומנותיות, שצולמו עבור המגזין "פייפר". לצד חזה וישבן חשופים, אותם ראינו כבר לא מעט בעבר, חשפה קרדשיאן גם את איבר מינה השזוף והמגולח. עם התמונות האלו היא באמת הצליחה לשבור את האינטרנט – ולא רק בגלל כמות הגולשים שעטו על התמונות. קרדשיאן הצליחה לשבור את הטאבו לנכס שעד אותו רגע היה החלק האינטימי היחידי שעוד נשאר לנו. ומאותו רגע צצו להן עוד ועוד תמונות שהציגו את הווגינה לעיני כל – בין אם כחיקויים לתמונות של קרדשיאן (ע"ע חן טל) ובין אם כ"אמנות" בפני עצמה. 
 
שוברת את האינטרנט, קים קרדשיאן
 
בימים האחרונים שוב צצות תמונות עירום פרונטלי של קרדשיאן, והפעם אפילו נועזות מאלו הראשונות. איבר המין שלה מצולם מקרוב ומלמטה, כך שעוד שניה ממש נבלע בתוכו. לכך מתווסף, כאמור, השער של הספורטס. דיוויס מצולמת בו בתנוחה שרבות וטובות הצטלמו בה לפניה, בהן בנקס ורפאלי, אבל היא מורידה את בגד הים התחתון שלה עוד כמה סנטימטרים למטה, עד שכבר די ברור מה צפוי בהמשך.  
 
 
הגרסה היותר תמימה, טיירה בנקס
 
בר רפאלי כבר קצת פחות תמימה
 
 
בואו לא נהיה תמימים. זה היה רק עניין של זמן. גרף חשיפת הגוף הנשי נמצא כל הזמן בעליה, והמחשופים שפעם נחשבו לנועזים הם היום עניין שבשגרה. זמרות הן כבר מזמן לא אמניות אלא דוגמניות פלייבוי שגם יודעות לשיר (גם - לא תמיד) ודוגמניות מורידות את הבגדים באופן תדיר "בשם האמנות". רק לפני כמה שנים, צולמה קרדשיאן בסדרת הריאליטי שלה ממררת בבכי על כך שתמונות עירום שלה יצאו ללא רשותה. היום היא מצטלמת בעירום – והרבה יותר נועז - תחת כל ספוטלייט ודף מגזין רענן. וגם אנחנו, שעד עכשיו ראינו תמונות כאלו, אם בכלל, רק במגזיני ואתרי פורנו אליהם הצצנו בהיחבא, צורכים אותן היום מכל אתר גדול שמכבד את עצמו. ומילא אנחנו, שראינו כמה איברים בחיינו, אבל גם הילדים שלנו שגולשים לאתרים שנחשבים "לכל המשפחה", חשופים לתמונות פורנוגרפיות כאילו מדובר בהשקת הדיוידי החדש של יובל המבולבל. 
 
והנה, מכאן יצאה נורת'
 
אבל מעבר לכל הקנטרנות השמרנית, הבעיה הגדולה עם העירום המלא החדש היא תוספת הלחץ שהוא מפעיל על הנשים. אם עד היום לפחות בגזרת איבר המין שלנו יכולנו להרגיש די בסדר עם עצמנו, כי לא היה איזה מודל מאוד ברור שכולן נאלצו להתיישר לפיו, הרי שהיום "הפריבילגיה" הזו נלקחה מאתנו. התמונות של קים הציגו את האיבר שכולנו צריכות: מגולח למשעי, שזוף, משומן וסימטרי לחלוטין. ומכיוון שהאיבר שלה נגיש לכל גיל, ויכולים לצפות בו גם ילדים שעוד לא נתקלו בחייהם בגוף של אישה (מלבד אולי לזה של אימותיהן), הם יחשבו שככה נראות כל הווגינות, וכי כל צורה אחרת היא בהכרח עיוות. נכון, זה לא חדש – ילדים היום חשופים לרגליים ארוכות, ישבן זקוף ועגול, בטן שטוחה, עור חלק וכל שאר הנפלאות שעושה הצירוף בין דוגמניות לפוטושופ, אבל עכשיו אפילו האיבר הכי אינטימי שלנו הפך לנחלת הכלל. לפחות עדיין הזרת שלנו יכולה להיות לא מושלמת.