עד גיל 35 היתה קייסי לגלר אומנית ניו יורקית ושחניית אולימפית לשעבר, שנוהגת להתלבש כמו גבר. כצפוי, הבחירות שלה בחיים גררו אחריהן לא מעט תגובות מעורבות מאנשים, אבל היא בטח לא חשבה שהם יביאו לה גם חוזה דוגמנות, ועוד במחלקת הגברים של הסוכנות הידועה "פורד".

 

 

כמי שמתנשאת לגובה של כמעט 1.90 מטר כבר מגיל 12, לגלר התמודדה לאורך כל חייה עם היותה בולטת בנוף, וכן עם שאלות של זהות מגדרית. אבל בעוד שהיא חיה עם העדפות שלה בשלום, היו כאלו שהתקשו להתמודד עם השונות שלה. כך, למשל, אחת הסיבות שבגללן עזבה את השחיה היתה ההחלטה למנוע ממנה להיכנס לשירותי הנשים ולהעביר אותה לאלו של הנכים.

 

"יש לנו דרכים מאוד ספציפיות שבהן אנחנו מזהים אנשים כגברים או כנשים ולפעמים הדרכים האלו מגבילות", שיתפה לגלר בראיון שנערך עימה. "זה יהיה מקום מקסים אם לא נקפוץ למסקנות רק בגלל שמישהו רוצה ללבוש שמלה ומישהי רוצה ללבוש מכנסיים".

 

 

 

הסוף הסינדרלי של הסיפור, כאמור, הגיע לפני שנתיים, כשדווקא בשל השונות שלה זכתה לגלר להגיע למקום שכל כך הרבה דוגמנים ודוגמניות חולמים להגיע אליו. בעקבות השתתפותה כניצבת בקמפיין שצילמה חברה שלה, הבחינו בפוטנציאל העצום של לגלר כדוגמנית לבגדי גברים – הן בשל יופיה המיוחד והן בגלל גופה החטוב וגובהה - והיא הוחתמה בסוכנות היוקרתית. מאז כבר דיגמנה בעשרות קמפיינים ונחשבת לאחד מהשמות החמים בתעשייה.

 

 

השימוש בלגלר כדוגמנית לבגדי גברים אמנם גורם להרבה אנשים להתבלבל (כולל המאפרים והסטייליסטים בצילומים בכיכובה), אבל עבורה זה דווקא המשך די טבעי למה שהיא עושה לאורך כל חייה. "תמיד השתמשתי בגוף שלי כסוג של סיפור כדי להעביר את מה שאני עושה", סיפרה, "אז הדוגמנות היא מעין הרחבה לסיפור שאני מספרת. אני קווירית. אני בוצ'ית. אני לסבית. זה מה שאני ואני גאה בכך". 

 

אבל לגלר לא מדגמנת רק על מנת להציג את עצמה לעולם. מאחורי הבחירה שלה להיות בפרונט עומדת גם אג'נדה אצילית למדי. "יש לנו בחברה ילדים ובני נוער ואנחנו אחראיים לרווחה שלהם. זה עלינו", כתבה לגלר לפני כשנה. "ולמה הנושא הזה כל כך חשוב לי באופן אישי? בגלל שאני אישה. אני קווירית. אני בת 36. אני 1.88 מטר וחשוב לי לדאוג ל'שונים'. נערים ונערות גאים עדיין עוברים טרור באזורים מסוימים בעולם". עוד המשיכה ואמרה "אם התמונה שלי, באיזה מקום בעולם, תעשה את זה יותר קל לילד אחד ולילדים שמסביבו, או להורים שלו, להתקדם עם מה שבאמת חשב – להבין מי הם ואיך הם יכולים לתרום לזרם של החיים באופן מיוחד – אז עשיתי את העבודה שלי".