רביעי נהדר לכולנו,

 

 

 

מתארגנים, מנקים, מאווררים ויינות מה איתם? חייבת חייבת יינות מנצחים לשולחן הסדר, משהו ככה שיכבד את השולחן שאנו מסובים אליו, כל המשפחה. זה ערב וחג מאוד מיוחד ואין מצב שיהיה על השולחן סתם יין.

את היינות של פסגות אני מכירה בחלקם ובמיוחד אוהבת ומוקירה את "אדום" . אין ספק יינות משובחים ואיכותיים.

ובימי חול המועד תתקיים ביקב פסגות פעילות לכל המשפחה. מומלץ ביותר.

אז לליל הסדר נלגום גם קברנה פרנק 2012 של פסגות. יין נהדר.

 

יקב פסגות מציג:

4 כוסות יין איכותי מבציר 2012 עשויים מענבי כרמי היקב

 לשולחן ארוחת הסדר

 

                         

 

לקראת חג הפסח משיק יקב פסגות יינות חדשים מבציר 2012 המומלצים ללוות את ארוחת ליל הסדר, יעקב אורייה יינן היקב ממליץ על 4 הכוסות שלו:

 

כוס ראשונה: נלגמת עם סיום הקידוש, על בטן ריקה, כאשר כל ארוחת הסדר עוד לפנינו. מומלץ להתחיל את הערב עם יין אדום רענן ובלתי מכביד, לכן לתחילת הערב נמליץ על יין קברנה פרנק מבציר 2012 רענן עם גוף בינוני.

 

כוס שנייה: טרם נברך על הכוס, נטפטף ממנה טיפות כנגד "דם ואש ותמרות עשן" וכנגד עשר המכות. לזה ראוי ביותר יין אדום - המומחיות של יקב פסגות.. מומלץ שיהיה אדום קל ועסיסי, עם אחוזי אלכוהול נמוכים, שכן אנו עדיין לפני הארוחה. המומלץ של יקב פסגות -  מרלו 2012.

 

כוס שלישית: כוס זו נלגמת עם סיום ברכת המזון ולאחריה כבר לא אוכלים יותר במהלך הסדר. כיוון שאנחנו כבר לא על בטן ריקה מומלץ ללגום בכוס השלישית את שיראז 2012 של פסגות, יין ערב לחיך, פירותי ועסיסי של פסגות המתאים בדיוק לכוס השלישית.

 

כוס רביעית: אנו כבר לקראת סיום הסדר וקריאת ההגדה. "אין מפטירין אחר הפסח אפיקומן" או במילים אחרות, כבר לא נאכל קינוח הערב. זו ההזדמנות לקינוח אמיתי. יין פירותי ועסיסי שממלא את החיך, רב רבדים ומורכב המהווה סיומת נינוחה לארוחה טובה. נמליץ  על אדום 2012, יין מיוחד וראוי לסיום מוצלח של ארוחת ליל הסדר.    

 

יקב פסגות: הוקם ב-2003 ומייצר תשעה סוגי יינות שונים: קברנה סובניון מכרם יחידני, קברנה סובניון פרת, שיראז, קבנורנה פראנק, מרלו, שארדונה ופסגות אדום 2011- יין הדגל של היקב. פסגות אדום הינו יין המורכב משילוב ייחודי של ענבי קברנה סוביניון, ענבי מרלו, ענבי קברנה פראנק וענבי פטיט וורדו. היין יושן בחביות עץ אלון צרפתיות ואמריקאיות במשך 14 חודשים ומתאפיין בגוף מלא ועשיר עם תיבול עדין וניחוחות וניל המשתלבים עם טעמי פירות יער וצימוקים    .    

 

גידול משמעותי בייצור ובייצוא: בבציר 2013 הגיע ייצור הבקבוקים לכ-250,000 בקבוקים בשנה, כאשר למעלה מ- 70% מהם מיוצא לעשרות מדינות בעולם.  כרמי היקב נטועים על טרסות גיר ציוריות בגובה 900 מטר מעל פני הים בישוב פסגות שבבנימין, תנאים המייצרים טרואר המצמיח פרי מרוכז ואיכותי.

 

ביקב פסגות מרכז מבקרים מרשים ומעניין המשלב הסבר על דרך ייצור היין מלפני 3000 שנה ועד היום, חוויה ייחודית לכל המשפחה, כולל סיורים באזור, משחק טריויה מעניין, הסבר על האזור, אפשרות לפיקניק בטבע וטעימות יין וגבינות. לפרטים נוספים: יקב פסגות 02-9979333 http://www.psagotwines.com/