שמעתם כבר רבות על פער הדורות, ועל פער בין המינים, אבל האם שמעתם פעם על פער היופי ? השילוב של שני הפערים הראשונים?

האמירה שנשים הן overqualified     (מוכשרות מדי) כדי לייעץ לגברים על "הזדקנות בחן" או על קוסמטיקה לגבר, היא לשון המעטה. בימינו נשים נראות די טוב כשהן מגיעות לגיל 50, ולעיתים קרובות טוב יותר מהגברים בגילן.

מכוני יופי לגברים בלבד

יש אנשים שמאמינים שזה רק עניין של זמן עד שייפתחו מכוני יופי "לגברים בלבד" בכול רחבי העיר. כמה מכונים שכאלה כבר קיימים והם מציעים טיפולים לגברים שכוללים: טיפולי פנים, הדגשים, שעווה, מניקור ופדיקור ? כדי לספק באופן ספציפי את הצרכים הגבריים.

שלא במפתיע, בני "דור הבום" שציפו להישאר צעירים לנצח ? הם אלה שהובילו את הדרך. הם להוטים אחר מוצרי עור ושיער ומשמשים כיעד מעולה לתכשירים אנטי אייג'ינג. גברים רבים באמצע החיים משתמשים באופן קבוע בצבע לשיער, בבוטוקס, בטיפולי לייזר ובהליכים קוסמטיים אחרים. הדור הבא נמצא לא הרחק מאחוריהם. גברים צעירים רוצים מוצרים משלהם, לא רק מוצרים שמעכבים את סימני ההזדקנות, אלא מוצרים שישפרו גם את המראה הנוכחי שלהם.

הזדמנות שווה

אפשר לקרוא לזה הזדמנות שווה, אבל אין ספק שתעשיית הקוסמטיקה בוחנת היטב שיטות שונות לטיפוח הגברים. שינויים דמוגרפיים אלה כבר מראים פוטנציאל עצום והשלכות כלכליות משמעותיות ממשמשות ובאות, במקרה שיותר גברים יידבקו בחיידק היופי.

והחדשות הטובות הן: בחורים התחילו לראות את היתרונות שבשיפור המראה שלהם, מה שנחשב בעבר כמחוץ לתחום שלהם. החדשות הלא כל כך טובות הן שגברים מתחילים לפסוע בנתיב מסוכן שנשים רבות מהלכות בו כבר במשך עשות בשנים... בין אם ההתעניינות של גברים במוצרים ובשירותים קוסמטיים נתפסים באופן חיובי או שלילי, יש כמה סיבות מוצקות להאמין שטרנד זה צפוי להימשך עוד ועוד:

             הראשונה,   התרבות שלנו, שמדגישה את הנעורים והיופי, אינה מפלה בין המינים. פרסומות היופי מיועדות גם לגברים וגם לנשים. מודעות לצבעי שיער, תוספת טסטוסטרון ותרופות לאין אונות נמצאות בכול מקום, כמו מוצרי היופי לנשים.

             השנייה     הדחיפות בימינו להיראות צעירים ואטרקטיביים חשובה במיוחד כאשר מדובר במציאת עבודה בשוק התעסוקה שאינו פשוט כלל וכלל.

           השלישית  הזהות הגברית עוברת שינויים דרמטיים בעשורים האחרונים. פעם גברים נראו במיטבם כשהיו נראים טבעיים ומחוספסים. היום, הכינוי מטרו-סקסואל איבד את משמעות הגנאי, ונחשב ככינוי לגבר שנראה טוב.

 

 

באדיבות http://www.man-massage.com/