שמי מיי גרף, אני בת 32 מתל אביב, נשואה לגבר המהמם ביותר בעולם, מגדלת איתו שלוש חתולות נסיכותיות ועובדת כמנהלת תוכן.

הסגנון שלי מאוד צבעוני, מאוד נשי וברובו צעיר למדיי. אני שואבת השראה מהרבה דברים – מגזינים, אתרים ייעודיים, בלוגים וכדומה. אבל אני חושבת שאת הקפיצה הגדולה שלי בתחום הסטייל עשיתי כשהתחלתי להצטרף לקבוצות ופורומי אופנה ולפרסם תמונות באופן קבוע.

יש משהו בפידבק היומיומי הזה ובהשראה שמקבלים מתמונות של נשים אחרות, שמאפשר לך להתפתח מאוד, אם אתה בא בראש פתוח.

אני חושבת שאני עדיין מתקדמת ומשתפרת מאוד בתחום האופנה. אם לפני שנתיים חשבתי שאני מתלבשת טוב, היום אני חושבת שאני מתלבשת הרבה יותר מוצלח מאז, ואני משערת שעוד שנתיים אחשוב אותו הדבר על היום.

קצת על הקבלה העצמית שלי.

לאורך רוב חיי חשבתי שאני שמנה להחריד, על אף שלמעשה ההשמנה האמיתית שלי החלה רק לאחר גיל 18. אהבתי בגדים מגיל צעיר מאוד, אבל כשהחל גיל ההתבגרות ואיתו המודעות למראה התחלתי – כמו נערות מלאות רבות – להתבייש ולהתחבא. אני קוראת לתקופה הזו "תקופת האוהלים השחורים", על שם הסגנון שלי דאז.

רק באזור גיל 22, אחרי שיצאתי מהבית ועברתי להיות ברשות עצמי, התחלתי לאט לאט להעז ולהתנסות יותר ויותר. זה לא היה תהליך מהיר ולקח לי לא מעט זמן בין שלבים עד שהעזתי לנסות משהו חדש. לא העזתי ללבוש שמלה עד גיל 25 לערך.

בשלוש-ארבע השנים האחרונות האהבה שלי לאופנה עלתה שלב, כשכבר לא הסתפקתי בבגדים שיחמיאו לי אלא התחלתי להתעניין גם בטרנדים, אופנה עילית, אביזרים, נעליים ועוד המון דברים שמסביב ללבוש עצמו. בנוסף התחלתי לאמץ יותר ויותר תפיסת עולם שאומרת שלאף אישה (ואדם) אסור לחכות עד שתרזה או תגיע ליעד כלשהו בשביל להתלבש בצורה שמשמחת אותה ועושה לה טוב על הלב.

אופנה ולבוש בשבילי זו דרך ליהנות, לעשות כיף, לשחק עם צבעים, עם מרקמים, עם סגנונות. לא צריך לפחד מבגדים אלא ליהנות מהאפשרויות שהם מציעים. אני מקווה דרך הבלוג להראות שגם במידה 50 אפשר להתלבש צבעוני, צעיר, שמח, טרנדי. הכל תלוי בך ובמה שאת בוחרת!

לבלוג המלא של מיי