חנות תעתועים

 

תקני בטיחות בחנות הצעצועים?

הפרמטר הראשון שצריך לבדוק לגבי כל דבר שרוצים לקנות הוא, ללא ספק, התאמתו לילד שלכם. פריט יכול להיראות מאוד מרשים כאשר מגיעים אל חנות צעצועים, אך אם לא יעמוד בתקנים המחמירים ביותר בחנויות צעצועים זולות, הוא לא יתאים. בין אם זו צעצועים לילד, עגלה או כל צעצוע אחר, אם הילד שלכם עומד להשתמש בצעצוע אז זה חייב להיות מתאים במיוחד בשבילו.

בחנות צעצועים כל צעצוע שהינו מיועד לתינוקות, יהיה בטוח לשימוש מכל הבחינות האפשריות, לדוגמה החומרים השונים שמרכיבים את הצעצוע. למעשה יש המון דברים שאנחנו לא חושבים שהם סכנה אמיתית, אבל כשהתינוק ייגע בהם הם עלולים להתגלות כמסוכנים עבורו. הצורה של המתקן, לדוגמה, יכולה להיות חדה מדי והתינוק עשוי להיפצע. בגלל זה אם אין תקן בטיחות, לא קונים לילד.

 

צעצועים במחיר סביר

 

חנות צעצועים במחיר סביר

לראשונה כשבאים לחנויות צעצועים נדמה שאת הכל הצעצועים על המדפים חשוב לקנות, אך אין זה נכון! חבילת קניות שפויה לא אמורה לכלול מאות רהיטים וצעצועים. תמיד יש סיכוי שחברים עם ילדים ישמחו לתת לכם צעצועים ישנים, ואפילו אם זה לא יקרה, הילד שלכם יזדקק בהתחלה לצעצועים בסיסיים למדי.

אין סיבה לרוץ ולקנות את כל הצעצועים שיש בחנות הצעצועים. הכינו בבית רשימה לקניות, וכאשר תבואו לחנות הצעצועים, היצמדו לאותה רשימה. אל תלכו שולל אחר מבצעים "חמים" או צעצועים שנראים מושכים מאוד. עשו השוואת מחיר ורכשו רק צעצועים איכותיים ומעולים במחיר סביר. רק באופן כזה תוכלו לשמור על התקציב ותצליחו להשיג את מה שרציתם בלי לשבור קופת חסכון.

 


 [video:https://www.youtube.com/watch?v=MkBXyfWwqlA]