אוכל, אוכל, אוכל.. אהבת חיי הגדולה. בתכלס אין שמנמן שלא אוהב לאכול.. והרבה.

ולכן, לפני שהגמד מחמד שלי נולדה, הייתי בטוחה שאני 'מקבלת' ילדה אכלנית כי הרי עם גנים אכלניים כמו של ההורים שלה אין מצב אחר. בפועל קיבלתי ילדה שהיא הכי ההפך, עושה טובה עד שפותחת את הפה הקטן שלה למטרת אכילה.

 

ועכשיו כשהגמד כבר לא גור גמדים אלא גמד ענק שאוטוטו עולה לכיתה ב' - אני משתדלת לגרום לה לאכול ארוחת בוקר לפני שהיא הולכת לבית הספר, וזאת על מנת שתתחיל את היום לא על בטן ריקה (בטן ריקה זאת הקללה הכי בוטה בקרבנו השמנמנים).

 

את הפתרון שלי מצאתי בקורנפלקס. ולצערי לא הצהוב המזין, אלא הצבעוני המתוק או לחלופין כשהיא במצב רוח נדיב אז היא מסכימה לצהוב בתנאי שגם הוא עוטה על עצמו מעטפת סוכר עבה. וזה עוד לפני שדיברתי על הסוכר שהיא מוסיפה לחלב :(  

 

שלא תבינו אותי לא נכון, אני לא נגד סוכרים. אבל כשהסוכרים של הבוקר מתווספים לסוכרים שהיא צורכת במהלך היום - מתקבלת כמות מכובדת למדי שבטוח לא בריאה לגמדים.

 

אז מה עושים? החלטתי לתת צ'אנס לחלב מוו המתוק של טרה או בשמו המלא והמרשים 'משקה חלב במתיקות מעודנת לקורנפלקס'. כגמולה לא טרייה מחלב על הבוקר (לו אני חייבת לפחות 2 קילו מישבני), שמחתי לגלות שהחלב לקורנפלקס של טרה (מוו) מכיל את אותם ערכים קלוריים כמו חלב, 3% רגיל, ושאת המתיקות שלו יוצרים לא בעזרת סוכר או ממתיקים מלאכותיים אלא בעזרת סטיביה.

 

בנוסף מדובר במשקה חלב דל לקטוז ומועשר בסידן ובוויטמין D

 

 

אז מוכנה להרפתקה החלפתי לגמד את הקורנפלקס המתוק באחיו הצהוב ואת החלב הממותק בחלב טרה לקורנפלקס, שלפתי מצלמה ומטריה (היא לפעמים יורקת מה שלא טעים לה) ועמדתי לצפות במה שקיוויתי שיהיה המהפכה שלנו בחזית דגני הבוקר.

 

 

לשמחתי במטריה לא היה לי שימוש והגמד חדת ההבחנה ישר קלטה שעשו פה קטע על חשבונה, אבל קטע טוב, היא אהבה את המתיקות העדינה של החלב וקערת הקורנפלקס חוסלה עד הסוף.

 

אז אחרי שפרויקט ה"להציל את הגמד מסוכר מיותר" עבר בהצלחה החלטתי לקחת את נושא הניסויים צעד אחד קדימה ושמתי גם את קודש הקודשים שלי למבחן טעימה. אותו קודש קודשים הוא כוס הנס קפה שלי המציל אותי לפחות שלוש פעמים ביום מהתרסקות טוטאלית.



אז בשונה מהרגלי בקודש לא שמתי בכוס הנס שלי סוכרזית אלא רק שלוק נדיב של חלב טרה לקורנפלקס ושמחתי לגלות שהטעם שמתקבל פשוט מושלם לחובבת נס עם מתיקות עדינה שכמותי.



אז מהיום לגמד יש שותפה החולקת איתה את החלב של הקורנפלקס. בנינו, למה להכליל?