איפה את עובדת באמת? שתי תשובות – אחת, אני לא עובדת כי אני נכה (מתמודדת עם תסמונת ניורולוגית-מוטורית מלידה ועם חרדות, זה כולל דיכאונות ברקע). שתיים, אני משוררת, עורכת שירה, מדריכה בתהליכי כתיבה ופרסום עצמאית. עובדת כל השנה כל השבוע ובמהלך היממה. מוצאת עצמי בכל מקום בו יכולה לכתוב ולספוג השראה.

 

כמה זמן ביום את בפייסבוק? אני גולשת בין ארבע לשש שעות, ויותר בסופ"ש. יש תקופות שמוצאת עצמי מעורבת ופעילה הרבה יותר ויש תקופות שפחות. כל זה תלוי, בין השאר, בפניות הרגשית והגופנית שלי.

 

האישה שלדעתך הכי שווה לעקוב אחריה? דורית אברמוביץ', פעילה פמיניסטית ברשת ולא רק בה. דורית בעלת אישיות רגישה וכישורי כתיבה חדה כתער (גם במקצועית) בהקשרים חברתיים ופוליטיים. היא מבעבעת פיוטיות בהתמודדות אמיצה ונחושה עם אלימות מינית קשה שחוותה כילדה.

 

הפנייה/תגובה שהכי רגשה אותך? ד"ר חני לבנה כתבה לי הודעה פרטית מעמיקה מרגשת ומרתקת בעקבות קריאתה בספר השירה השני שלי "סמאל אהובי" (פרדס, 2013).  הייתי נסערת עד דמעות בשל התגובה שחשפה תובנות מרטיטות.. 

 

הפנייה/תגובה שהכי עצבנה אותך? הטרידו אותי מינית ומילולית באלימות בוטה, שני משוררים מוכרים ומוערכים בעלי משפחות. בדיעבד התברר שאחד מהם הטריד עוד שבע נשים ומשוררות.

 

אם יחסמו את הפרופיל שלך בפייסבוק לצמיתות, מהי תכנית המגירה שלך? אמאל'ה.. לא חשבתי על זה לעומק. מניחה שאהיה יותר פעילה ברשתות חברתיות אחרות ובאתרים המאפשרים דיונים ושיח ציבורי ו/ או שיח פרטי.

 

הדבר הכי טוב שרשתות חברתיות הביאו לעולם? הטו?ב הוא דבר מה שממשיך ומבשיל כל העת. כלומר, חשיפה בלתי אמצעית לשפע תרבותי-חברתי. זו גם אפשרות יעילה יחסית לשינוי תרבותי-חברתי.

 

הדבר הכי רע שרשתות חברתיות הביאו לעולם? הרוע הוא חלק מריקבון החברה הפוסט-מודרנית. כלומר, ניכור ובידוד לצד עדריות ושטחיות. זו גם אפשרות הרסנית להסתה ואלימות הגולשת למעשי אכזריות בפועל.

 

בעיניי פייסבוק הוא: הרשת החברתית המאפשרת לגעת דרך המילים, ולא רק דרך המילים.

 

רוב הסטטוסים שלי עוסקים ב: אני עוסקת בעיקר בהבעת דעות ורגשות דרך שירה נשית, שלי ושל אחרות. אני אחת משתי עורכות הדף "שירת אשה – שיר ביום" (שותפתי היא גל אלגר).  

 

הסטטוס הכי מצליח שלי: תמונת הפרופיל הקבועה שלי בה מציגה עצמי בכנות, ללא כחל ושרק.

 

אני אעשה לך אנפרנד אם: זה דווקא קל מאד – אם תטריד/י אותי, בכל דרך שהיא. אם תנהג/ י בגזענות או תבטא/ י דעות קדומות כלפי כל מי שאחר/ת ושונה.