מתוקה

המגוון: ליין מקרונים- אוזני המן מקרון פירות יער ותותים בצבע ורוד, אוזן המן מקרון לימון ליים בצבע צהוב, אוזן המן מקרון מנגו בצבע כתום. ליין הקלאסיקה - שוקולד פאדג' , פרג, אגוזים עם קרמל טופי, חלבה וקפה, שוקולד ילדין עם סוכריות צבעוניות, תמרים ואגוזי מלך טבעוני. ליין מתוק- מלוח- גבינה כחולה וריבת בצל בבצק ירוק, גבינת עזים ותמרים בבצק לבן, גבינת שמנת וריבת אפרסקים בבצק ורוד.

 

השנה מתוקה היו מקוריים גם בבצק וגם במילוי. הבצק הפריך והדקיק, גודלן המיניאטורי, המגוון, היצירתיות והמילויים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר בעבודת יד, הופכים אותן למי שמוביל את הרשימה. הליין המתוק מלוח ככלל ואוזן ההמן במילוי גבינה כחולה וריבת בצל בבצק ירוק בפרט פשוט הדהימה אותנו. לסיכום- מעולים וממכרים.

 

אוזני המן "מתוקה"

 

המחיר: כ-35 ? למארז של 20-22 יחידות

 

בייקרי

המגוון:  אוזני המן במילוי פרג עשיר, אוזני המן במילוי אגוזים וקינמון, אוזני המן במילוי שוקולד לילדים

 

בבייקרי יודעים לאזן בין הבצק למילוי, מקפידים על פריכות מושלמת של הבצק וצורה חמודה להפליא.טעמנו שני סוגי אוזניים בלבד מתוצרת הבייקרי, אבל כל אחד מהם הצטיין בתחומו. מילוי האגוזים והקינמון היה עשיר להפליא בטעמיו, והפרג לח ומתוק.

 

אוזני המן "בייקרי"

צילום: עידית בן עוליאל

 

המחיר:34 ? לאריזה של 250 גרם

 

Seeds

המגוון:אוזני המן במילוי וציפוי פרג, אוזני המן במילוי שוקולד מריר, אוזני המן במילוי חלבה, אוזני המן במילוי שוקולד, מייפל ואגוזים, אוזני המן במילוי שוקולד ולוטוס.

 

קולקציה קלאסית של אוזני ההמן מבצק פריך בעבודת יד עם מילויים עשירים. אם לא היינו יודעים מראש, לא היינו מבחינים שאוזני המן של סידס הן טבעוניות. אי אפשר להישאר אדיש לעובדה שאין בו מוצרים מן החי והוא בכל זאת לא נופל מבצק של קונדיטוריות רגילות.

 

אוזני המן "Seeds"

 

המחיר: ניתן לרכוש במחיר של 2.5 ? ליחידה או במשקל 10 ? ל-100 גרם או במארז ב35 ?

 

לה פרינה

המגוון: מבצק פריך על בסיס חמאה, בניחוח קל של גרידת תפוז ובמילויים מסורתיים: פרג מבושל בתבלינים, תערובת תמרים, ממרח שוקולד עשיר וממרח חלבה קרמי.

 

אוזני ההמן היו קטנות ויפות אך הבצק היה מעט קשה מדי והמילויים מתוקים מדי. למרות המראה החמוד שהזכיר משלוחי מנות של פעם, אוזני המן של לה פרינה מיאנו להתרומם.

 

אוזני המן "לה פרינה"

 

המחיר: 300-350 ? ל-35.90 גרם.

 

TATTI

המגוון:אוזני המן מקמח כוסמין במילוי אגוזים,  אוזני המן במילוי אגוזים ותבלינים, אוזני המן במילוי פרג והדרים,אוזני המן במילוי שוקולד,   אוזני המן במילוי תמרים,  אוזני המן במילוי גבינה ריקוטה מתוקה,  אוזני המן במילוי באונטי – קוקוס ופתיתי שוקולד.

המחיר:המחיר הינו  12.5 ? ל100 ג'.

 

ההגשה של אוזני ההמן של טאטי מעוררת חשק – הן מגיעות בקופסה שקופה עם סרט וממש קורצות. גם הטעם לא אכזב. בדגש על אוזני ההמן במילוי השוקולד הבלגי - השוקולד איכותי, במרקם מושלם. הבצק של טאטי מצטיין ופריך וגם אלה במילוי יותר שגרתי הצליחו להפתיע במילוי מרענן

 

אוזני המן "Tatti"

 

ברמן

המגוון: קרם שוקולד בלגי עשיר, תמרים ישראלים, חלבה ירושלמית איכותית, פרג קלאסי, פיסטוק, מילוי פיטריות /בטטה, אוזני המן  ללא סוכר.

 

קונדיטוריית ברמן הצליחה לצאת מהקופסא עם סדרת אוזני המן מעולים לשילוב בסעודת החג עצמה כמנה ראשונה, וכן אוזני המן מבצק קקאו עשיר בסדרת מילויים מפנקת. אוזני ההמן מגיעים בכשרות פרווה, כך שישתלבו מצוין בכל משלוח מנות או בסיום סעודת הפורים כקינוח אולטימטיבי.

 

אוזני המן "ברמן"

 

המחיר:85 ? לקילו.

 

ארקפה

המגוון: אזני המן פרג ותפוחי-עץ ,אזני המן פצפוצי שוקולד וקרם פטיסייר, אזני המן חלבה וקפה, אזני המן קרם תירס וגבינת פרמז'ן, אזני המן פאדג' שוקולד.

 

ארקפה מצליחים גם בפורים להבריק עם אוזני המן פשוט מעולות. הבצק פריך ודק, המילוי של השוקולד וקרם הפטיסייר מדויק וממכר להפליא. גם האופציה המלוחה לא נופלת מזו המתוקה. טעמנו את קרם התירס וגבינת פרמז'ן והיה תענוג. לא זול, אבל לגמרי שווה את ההשקעה!

 

אוזני המן "ארקפה"

קרדיט צילום: נמרוד סונדרס

 

המחיר: ב-4 ש"ח ליחידה, 11 ש"ח לשלוש יחידות ו-39 ש"ח למארז (13 יחידות).

 

דלאל

המגוון: אוזן המן מלית פרג ,אוזן המן מלית קרם שוקולד מובחר עם שוקולד צ'יפס, אוזן המן קרם פיסטוק ,אוזן המן דובדבן אמרנה, אוזן המן מילוי שוקולד חלב ופרלין

 

המחיר:4 ? ליחידה, מארז 14 יחידות – 44 ? ,משלוחי מנות – החל מ- 30 ?

 

אוזני האמן היו רכות ומעודנות, עם רמות מאוזנות של חמאה ומתיקות. המילויים היו חכמים, אבל לא מתחכמים, כמו למשל אוזני ההמן עם קרם הפיסטוק. לגמרי מצדיקות את התחרות שקונדיטוריות הכריזו עליה, בין פורים לחנוכה. 

 

אוזני המן "דלאל"

 

לחם יין

המגוון: קרם לימון איטלקי ,ריבת הדגל של הקונדיטוריה – אגסים, וניל, קינמון ויין אדום, ריבת תות שדה, וניל ולימון, שוקולד ,מלית פרג, חלבה, אגוזים ותמרים, ממרח לוטוס.

 

המחיר: 11 ? לכל סוגי המילויים ל- 100 גרם.

 

השילוב בין המילויים הנימוחים לבצק המעודן יוצר חגיגה שלמה בכל ביס. אוזני המן של "לחם יין" נאפות אחת אחת בעבודת יד המשמרת את הטעם הביתי ומשלימה את אופיו הבוטיקי של הביסטרו. המתנה המושלמת לחג לעצמכם או לקרובים שלכם.

 

אוזני המן "לחם יין"

 

ביסקוטי

המגוון: אזני המן במילוי תמרים ואגוזים, אזני המן במילוי פרג והדרים, אזני המן במילוי שוקולד בלגי ,אזני המן במילוי חלבה ופקאנים, אזני המן במילוי קרמל בוטנים.

 

אוזני המן מוקפדות וטעימות. המילויים מדויקים בטעמם והאיזון בין כמות המילוי לבצק מצביעה על ידענות גדולה. האוזן המצטיינת הייתה במילוי השוקולד הבלגי עשיר שנמסה בפה, חגיגה שלמה של אוזן המן.

 

 

אוזני המן "ביסקוטי"

 

 המחיר: 36 ? למארז

 

מיקי שמו

מגוון: אוזני המן מבצק פריך – מילוי שזיפים ביין / מרציפן / תמר מג'הול / אגוזים / גנאש שוקולד ,אוזני המן מבצק פריך ללא סוכר – מילוי פרג או אגוזים,אוזני המן מבצק שמרים – מילוי פרג / ריקוטה וצימוקים / אגוזים ,עוגיות מעמול ,עוגיות רחת לקום

 

אוזני ההמן של שמו סבלו מהגזמה והפתיעו אותנו (שלרוב מחבבים מאוד את המאפים של שמו). בצק השמרים במילוי גבינה היה פשוט גביניית לא מוצלחת, עם כמות גדולה מדי של ביצה להברקה. השוקולד והפרג היו מתוקים מדי וגסים לאכילה, ואבקת הסוכר שפוזרה בלי הכרה רק החמירה את המצב. מוצר המוני עם יומרה של איכות.

 

אוזני המן "מיקי שמו"

 

מחיר: קופסאות במשקל 400 גרם: 35-39 ש"ח לקופסא.