היי בוקי, זוכר אותי?

עבר קצת זמן ומאז הספקתי להוריד את הפאה. קראו לי אז איזבל ועבדתי במועדון הבורסה בתל אביב, אותו פקדת כפעם או פעמיים בשבוע עם קבוצות הסיור שלך. היית נכנס לחדר ההלבשה שלנו כדי לקחת את השרפרפים עליהם ישבנו אתה ואני, או אתה ונשים אחרות ב"ראיון" מול אלה ששילמו לך כסף לקבל "הצצה" לחיים שלנו.

נזכרת? זה בסדר גם אם לא. בוא נדבר רגע על ניצול:

לא שאני מבינה יותר מדי, הרי אני רק חשפנית לשעבר.. אבל חשבתי שניצול הוא להתפרנס על חשבון איגודי עובדים וקבוצות אנשים סקרנים שמוכנים לשלם סכום נאה על מנת שידחסו באוטובוס ויקבלו לסיור במקומות העצובים של העיר תל אביב. זה תוך ציור תמונה מעוותת של סגנון חיי אלה שעבורם, המקומות האלה בתל אביב הם סוג של בית. או כמו שתואר באתר האישי של בוקי: "סיור בין פחי הזבל בחצר האחורית של העיר תל אביב".

יכול להיות שניצול הוא הכתבת טקסטים לנשים שלעיתים כן רוצות לדבר על הקשיים שלהן, אבל מוכנות לומר דברים שונים כי מאה שקלים הם 8 כפות ידיים פחות שתפלושנה לגופן הערב?

 

למי שפחות מכיר את אופי הסיורים של בוקי, אספר קצת על התחנה בה אני "עבדתי" - מועדון החשפנות
בוקי היה מגיע עם קבוצה שהתיישבה בספות הקרובות יותר לבמה, עלה בגרוטסקיות וניסה לעשות סיבוב כושל על העמוד. משם הזמין את אחת מהרקדניות (בדר"כ אותי, בתקופתי שם) לראיון קצר על העבודה. מיד לאחר הראיון, עלתה הבחורה ועשתה מופע חשפנות לקבוצות הסיור.

 

"כמה גברים את רואה בערב?"
"
כמה עולה ריקוד?"
"
איפה הם שמים לך את כל הכסף, בחוטיני?"
"
אז אם אני אתן לך 20 שקלים, את תעשי לי ריקוד?"
"
זה לא כואב שנוגעים לך כל היום בציצים?"

אותן שאלות תמיד.

ותמיד אני סטודנטית בזוגיות, תמיד טוב לי עם העבודה, אסור לי לדבר על החדרים, כאן כולן מאושרות וחיות בהרמוניה. בוקי חבר. ואנחנו בכלל כאן בשביל האקרובטיקה המורכבת על העמודים. פה לא מוכרים סקס.

אבל השאלות הללו הן שאלות שטחיות שלא נוגעות באמת הכואבת שמאחורי עולם החשפנות; הנשים בעולם החשפנות והזנות הן קשת רחבה של חוויות ונסיבות, הן לא מקשה אחת של ניצול גברים ואופורטוניזם כלכלי. לא משנה כמה יטען כי מדובר בעולם של ניצול גברים, אני אומרת שהפוך הדבר. והראייה לכך היא שגם נאה בעצמו הוא עוד קוצר רווח ממין זכר בעולם של בצע ושדיים.

לא רק כלפי בוקי נאה וההתבטאויות הקשות שלו יש בי כעס. גם על אלה שבוחרים לשלם כסף על הסיורים האלה. מדובר בעיקר בועדי עובדים כמו חברת החשמל וארגון המורים, אנשי פיננסים והיי טק. אנשים שמנצלים את הערב החופשי שלהם והכסף המשותף שלהם בכדי לקבל סיור בגן החיות ולראות את סבלם של הקופים ואריות.

באים לקבל הצצה פורנוגרפית פולשנית, שאין בה באמת ערך מוסף או עומק ובסוף אף זוכים לקצת עירום. שיהיה קליל. שיהיה שמח
תמיד יכולתי לראות את הבוז בעיניהם, בוז אותו נראה על פני השטח שבוקי נאה לא מנסה לשנות. לא נראה שהוא עושה סיורים מאלפים ומשנה תודעה כוזבת. אני באמת תוהה- האם הוא מעוניין שאנשים מהזרם המרכזי של החברה יראו באותם זונות ונרקומנים, בני אדם שווי ערך? עליבותם, כאבם ומעטה הסטריאוטיפ שלהם משרתים את הסיורים בצורה הפוכה מזו שנאה טוען לה ומביאים כל הזמן עוד ועוד קהל רעב לקצת סטיות חברתיות ושוליים. אז למה לו?

שוב מצטטת: "פחי הזבל". ככה רואים את אלה החיים בתחנה המרכזית ומועדוני החשפנות.

אז בין אם פתאום כן נזכרת מי אני ובין אם לא, יש לי רק דבר אחד לומר לך בוקי נאה -לא משנה כמה תפקוד את המקומות האלה ותתיימר להבין את מורכבות החיים של אלה המצויים בהם
אין לך מושג קלוש.
מעולם לא היה לך, לעולם לא יהיה.
אז אולי די לדבר בשמן של חשפניות וזונות? כאמור, יש לנו פה. ואותו אתה דווקא אמור לזכור. אולי לא כמו הלקוחות שלנו, היות ועשית בו שימוש אחר ולמטרות אחרות
אבל עשית.
וזה יקירי, לפחות בעיניי, נקרא ניצול.