מוכנה, היכון - לחצי!
כמה מים את באמת צריכה?
הפסקת מים

שתיית מים בהיריון: 4 טריקים פשוטים שיעבדו

0
0
SHARES

את לא שותה מספיק מים, ואת יודעת את זה. אל תוותרי לעצמך- את יכולה לשנות את זה בכמה צעדים ממש פשוטים

לא צריך להיות מומחית תזונה או רופאה, כדי לדעת ששתיית מים היא אחד הדברים החשובים ביותר לבריאות שלנו. בתקופת היריון ובתקופת ההנקה, חשוב להקפיד שבעתיים על שתייה מרובה של מים. אם גם את שייכת לאלה שפשוט שוכחות לשתות, הנה כמה טריקים שיעזרו לך לשתות יותר מים:

 

 

1. הצמוד החדש שלך. קחי איתך בקבוק מים אישי בתיק לכל מקום, ומלאי אותו במהלך היום. כמו עם כל דבר חדש, לוקח זמן להתרגל ולזכור לעשות זאת, אבל בסוף זה ישתרש ויהפוך להרגל. משתלם במיוחד.

 

עוד באון לייף:

 

2. איך שהכי נעים לך. טמפרטורת המים משפיעה על הטעם שלהם. יש כאלה שאוהבים מים קרים במיוחד ויש כאלה שאוהבים מים בטמפ' החדר. תתפלאי אבל יש עוד אפשרויות: היום בכל בר מים דיגיטלי ישנה אפשרות לכוון במדויק את טמפ' המים. מצאי את טמפרטורת המים הנוחה לך, כך תשתי יותר!


3. נפלאות הסמארטפון. לפעמים, מרוב עומס מטלות או מחשבות טורדניות- אנחנו מתעלמות מאותות הצמא שהגוף משדר לנו. אם את יודעת שאת משתייכת לאלה שפשוט שוכחות לשתות- אל תוותרי לעצמך. השתמשי באפליקציה ייעודית או פשוט הכניסי תזכורות קבועות בנייד לאורך היום, שיזכירו לך לעצור ולשתות כוס מים.

 

4. הגודל כן קובע. ההמלצה היומית היא 12 כוסות מים ביום של 200 מ"ל לכוס, אבל אם תבחרי בכוס גדולה יותר, תשתי, בלי לשים לב, יותר. כן, זאת קצת "עבודה בעיניים", אבל זה פשוט עובד! רוצה בכלל להתפנק? קני לעצמך כוס מעוצבת, עם טקסט מצחיק או איור יפה, שיעשה לך טוב על הנשמה בכל פעם שתשתי.

 

לא יודעת אם את שותה מספיק במהלך ההיריון? עני על השאלון הבא:

    "); });