הבחור המכונה chrisflynn85 לא חלם שזו תהיה התגובה כשהוא עלה ל- Reddit לפני יום תמונה של בת זוגו. בניגוד לגברים גאים אחרים, הוא דווקא לא צילם אותה בבגד ים על רקע שקיעה או שותה קוקטייל בדייט רומנטי, אלא דווקא במכנסי טרנינג רחבים ומנומרים, חלוק עם הדפס של אנשי שלג על רקע תכלת וגרביים עם פסים שחורים ואפורים. ליד התמונה הוא הוסיף את הכיתוב "זו אשתי לובשת את בגדי ה'לעזאזל אל תיגע בי אני במחזור'".

 

עוד באון לייף: 

 

די מיד הפכה התמונה לוויראלית וקיבלה אלפי תגובות, רובן כצפוי אוהדות. מרבית הגברים הגיבו בהזדהות מוחלטת, וגם לא מעט נשים הגיבו בסגנון "איזה פחד, לרגע חשבתי שצילמת אותי".  

 

 

אז נכון, התמונה הזו באמת מצחיקה ומעוררת הזדהות, אבל מצד שני היא די מקוממת, בעיקר בגלל שאם נודה על האמת – רובנו נראות ככה כמעט בכל יום, ומהתמונה ומהתגובות שבעקבותיה עולה לכאורה הדרישה שבימים שבהן אנחנו לא במחזור - ואי לכך בהכרח אוטומטית מעוניינות לקיים יחסי מין – אנחנו אמורות ללבוש בייבי דול סקסי ולהתהלך בבית משל היינו בתצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט לפחות.

 

ואם כבר אנחנו מדברים בכנות, האם גברים מתלבשים אחרת כשהם "בעניין"? האם אז הם יורדים מהטרנינג הבלוי שלהם ומחולצת סוף מסלול ועולים על תחתוני קלויין קליין? סביר להניח שגם כשהם מאוד מעוניינים, הם עדיין יישארו עם אותם בגדים מוכתמים – וזה לגמרי בסדר. לא רק שזה בסדר, זו אחת מהפריבילגיות שהרווחנו ביושר בעצם הימצאותנו בזוגיות ארוכת טווח.

 

נכון, לפעמים בא לנו להשקיע ולדפוק הופעה, גם כשבן או בת הזוג מכירים את כל ההופעות שלנו היטב, אבל לפעמים, ולמען האמת בדרך כלל, פשוט בא לנו להיות עם מישהו שיצליח להימשך אלינו ולהיות מעוניין בנו גם כשאנחנו אחרי עוד יום מתיש ועם מעט מדי שעות שינה וממש אין לנו כוח לצאת מהטרנינג הנוח. הרי עם כל הסבלנות, הכוחות ותעצומות הנפש שזוגיות מצריכה, לפחות יש לנו את הנחמה הזו בסוף היום.