אישה אחת בבריטניה התמקמה כעת בכל הכותרות הראשיות בעיתונים הודות למערכת היחסים הרומנטית שהיא מנהלת עם בנה הבכור.

 

"קים ווסט בת ה-51 ובנה בן ה-32, בן פורד, נמצאים בקשר זוגי כבר שנתיים, מתכננים להינשא ויש להם חיי מין מדהימים", כך נכתב בהפינגטון פוסט.

 

ווסט שלחה את פורד לאימוץ לפני יותר מ -30 שנים. בשנת 2013 פורד החליט לחפש את אמו הביולוגית, שלח לה מכתב והציג את עצמו.

 

 

גילוי עריות: האם הגיע הזמן לשבור את הטאבו?

 

יש אנשים שבחרו לקיים קשר זוגי-מיני עם אח/אחות ולפעמים אפילו עם אבא/אמא. לולה קידר מעזה להתעסק עם הטאבו הגדול בעולם - משיכה מינית בין בני משפחה

לכתבה המלאה

 

לאחר ששוחחו בטלפון קבעו להיפגש בחיים האמיתיים ו"נדלקו" זה על זו. "הרגשנו כאילו אנחנו מכירים כבר שנים", אמרה ווסט. אט אט היא הבינה שמי ששב ומופיע בפנטזיות המיניות שלה הוא הבן הבכור שלא ראתה עשרות שנים והיה בכלל נשוי באותה העת.

 

המשיכה היתה הדדית ופורד התגרש מאשתו כדי שיוכל להתחיל מערכת יחסים עם אמו הביולוגית.

 

במקום לראות במערכת היחסים שלהם גילוי עריות, הצמד מתעקש כי הם רק זרמו עם המשיכה המינית הגנטית (GSA- Genetic Sexual Attraction) ביניהם.

 

"זה לא גילוי עריות, זה GSA, אנחנו כמו אפונים בתרמיל ונועדנו להיות ביחד".

 

אם ובנה מאוהבים

 

GSA היא תופעה לגיטימית בה בני משפחה ביולוגית שאף פעם לא הכירו אחד את השני בילדות נפגשים בפעם הראשונה כבוגרים וחווים משיכה מינית אינטנסיבית זה לזו.

המחקר על הנושא נמצא בחיתוליו, אבל יש פורום באינטרנט המיועד לבני זוג החולקים גנים משותפים וקהילה מקוונת עבור אנשים המתמודדים עם GSA, הטוענים כי "למעלה מ-50% מהאנשים שאומצו ונפגשים עם בן משפחה ביולוגי שלא ראו שנים חשים רגשות עזים שהם הרבה מעבר ל"מה שאמורים להרגיש לבן משפחה".

 

בשנת 2015, פרסם ניו יורק מגזין ראיון מעמיק עם צעירה בת 18 אשר איבדה את בתוליה עם אביה לאחר שזה נטש אותה 12 שנים קודם. בדומה לווסט ופורד, האב והבת טענו שהתפתח ביניהם באופן מיידי קשר אמיץ בשל ה-GSA ומתכננים על נישואין וילדים משותפים.

 

לרוע מזלם של שני הזוגות, גילוי עריות בין הורה לבנו נתפס כמשהו שלילי. בנוסף, קרובי משפחה מדרגה ראשונה שמעוניינים להביא לעולם תינוק, צפויים להיתקל בסיבוכים רבים. אף על פי כן, ווסט ופורד טוענים שהם לא נרתעים, הן מהסיבוכים העתידיים והן מהסטיגמה.

 

"אני יודעת שאנשים יגידו שאנחנו מגעילים, כי אנחנו אורים להיות מסוגלים לשלוט ברגשות שלנו אבל כשהאהבה מגיעה כל כך חזק, את מוכנה לוותר על הכל בשביל זה, את צריכה להילחם על זה".