חוששים מבגידה? הגיע הזמן להכיר את החבר הכי טוב שלכם- מזרן חכם שיישלח לכם הודעת טקסט אם הפרטנר שלכם בוגד בכם.

 

עוד באון לייף:

 

נשמע מופרך? הנה ההסבר: Durmet Smarttress הוא מזרן עם "מערכת איתור מאהב" - כלומר הוא מצויד בחיישנים שישלחו התראה לסמארטפון שלכם "בכל פעם שמישהו משתמש במיטה שלך בצורה מחשידה". לא ממש ברור איך המזרן יודע מי משתולל סביב במיטה שלך, אבל נניח שאת במשרד ופתאום מקבלת סמס ששני אנשים נמצאים בתנועה מאוד מסוימת על המיטה שלך ניתן לומר בבטחה שאת לא אחת מהם. "אם בן הזוג שלך לא נאמן לך, לפחות המזרן שלך כן", נכתב באתר האינטרנט של החברה.

 

זה לא מאוד יוצא דופן להפוך חפץ ביתי "טיפש" למשהו "חכם" שמבצע פעולות שהוא מעולם לא היה אמור לבצע. כבר ראינו בעבר נורות, מנעולים, מזגנים, טלוויזיות, מקררים ואפילו פחי אשפה מחובר לאינטרנט של דברים. כעת קיבלנו מזרן עם מערכת ניטור.

 

המזרן האנטליגנטי עולה 1,750$ ולמרות הספקנות שלכם, לא מדובר במתיחה - החברה "מייצרת פריטים הקשורים בשינה משנת 2012", ציין דובר החברה אנטוניו מוניו.

מוניו הסביר בסרטון יוטיוב כי המחקרים האחרונים על בגידות בספרד הם שהעניקו את ההשראה ליצור מזרן לגילוי הבגידה.

 

 

בזכות 24 חיישנים קוליים בתוך המזרן, האפליקציה Smarttress יכולה לעקוב אחר עוצמת האימפקט לדקה של תנועת המזרן, כך על פי סרטון.

 

המזרן יכול להצביע על עלייה חדה בתנועות אינטנסיביות, אבל זה כמובן לא יכול לאשר באופן סופי כי תנועות אלה מיוחסות בהכרח לסקס. הרי מאוד יכול להיות של בן/בת הזוג יש תחביב סודי לקפוץ על לבד על המיטה בזמן שאתם נעדרים מהבית. גם במקרה כזה, תקבלו הודעה ישירות לנייד שלכם. כמו כן, ייתכן שהמזרן לא יתריע על סקס עדין ורך שלא יגרום לתנועות מרובות מדי במיטה. אחרי הכל, לא מדובר במערכת נטולת פגמים.

 

בשורה התחתונה, אני מניחה שאם הגעתם למצב בו אתם רוכשים מזרן מיוחד בשביל לעקוב אחרי הפרטנר שאיתו בחרתם לחיות, מערכת היחסים שלכם נמצאת, לכל הפחות, בבעיה קשה, לא? ונקודה נוספת למחשבה: מרבית הבגידות מתקיימות בכלל מחוץ לבית, על מזרנים אחרים לגמרי.