שאלת מיליון הדולר שגברים רבים מעוניינים למצוא לה תשובה חד משמעית: כמה זמן מין צריך להימשך, כדי שהאישה תהנה?

 

במחקר שפורסם בכתב עת לרפואה מינית נמצא כי אורכו הממוצע של משגל הוא 5.4 דקות. אז אנחנו מניחות שזה זה? לא!  יש מחקר אחר שמצא שאורך הסקס הממוצע הוא 7.5 דקות, כך על פי רחל הילס, מחברת הספר מיתוס המין (למרבה הצער, בשני המחקרים בוחנים רק זוגות הטרוסקסואלים, ולכן הם רחוקים מלהיות מלאים).

 

כמה זמן נמשכים יחסי מין בממוצע?

 

יצוין כי הנתונים הסטטיסטיים אינם כוללים משחק מקדים, אשר רוב (כל?) האנשים יגידו שהוא קריטי, ואפילו חשוב יותר, להנאה המינית. מחקר שנערך בשנת 2004 ופורסם ב- The Journal of Sex Research מצא שדרושים 11-13 דקות של משחק מקדים ואחריהם 7-8 דקות של יחסי מין. אלה מספרים די טובים אבל לא טובים כמו המספרים שהמשתתפים רצו: כפול! כן, אתם קוראים נכון. המשתתפים במחקר ציינו את משך הזמן בו הם עושים סקס ואז את משך הזמן בו הם היו רוצים לעשות סקס. בין השניים, כאמור, מתקיים פער רציני.

 

מה הסוד של סקס ארוך? ד"ר איאן קרנר, סקסולוג ויועץ נישואין ומחבר הספר "היא גומרת קודם" טוען חד משמעית- משחק מקדים."אני תמיד מעודד זוגות להתעסק זו בזה ככל האפשר לפני קיום יחסי מין. ככל שהפורפליי שלכם נמשך זמן ארוך יותר, כך העוררות המינית מתעצמת והאורגזמה מתקרבת. משכו את העניינים לפני שאתם עוברים ל"אירוע המרכזי", יהיה מה שיהיה.

 

כמה זמן נמשכים יחסי מין בממוצע?

 

הסוגיה הראשונה שיש לדון בה היא מה זה בדיוק "הדבר האמיתי" שכולם מדברים עליו? האם רק חדירה נחשבת ל"סקס"? נניח שאתם מעניקים זה לזו מין אוראלי - זה לא נחשב שעשיתם סקס? מה בכלל מגדיר יחסי מין ולמה כל דבר שאיננו חדירה הוא בגדר "משחק מקדים" כלומר איזושהי התעסקות שמקדימה למה שחשוב באמת? ואם מה שחשוב לי באמת לא קשור בחדירה?

 

הסוגיה השנייה הרבה יותר קצרה ופחות מורכבת - אולי במקום לקרוא מחקרי סרק, לשאול אנשים, להשוות נתונים ולבדוק איפה בדיוק אנחנו בסטטיסטיקה, נעשה סקס כמו שאנחנו רוצים ובמשך כמה זמן שעושה לנו נעים בלי להרגיש שזה "יותר מדי" או "פחות מדי"? סקס כאן בשביל הפאן. אפשר לא להרוס את זה עם סטופר.