1. "החטפתי לאישה בוקס בלסת. היא התקיפה ידידה שלי בבר כי היא חשבה שהיא אמרה עליה משהו רע. היא התחילה להחטיף לה ולמשוך בשיער והידידה הקטנה שלי כמעט נקרעה לחתיכות. החברים האחרים שלנו לא התערבו והאבטחה לא נראתה באופק, אז מכיוון שאני הכי גדול מבין החברים, הייתי חייב להתערב.

הכלבה המטורפת שלחה אגרופים לעברי, אז הדבר הראשון שעשיתי זה לחבק אותה חזק, כי חשבתי שזה ירגיע אותה. זה לא. היא התחילה לבעוט כל כך חזק שהיא השתחררה מהאחיזה שלי, נעמדה מולי והתחילה לקלל ולירוק עלי. היא ניסתה להכות אותי, אז קפצתי את היד לאגרוף והיא ממש נכנסה לתוכו. זה היה אגרוף די חזק, למרות שלא ממש הפעלתי כוח. מיד נהיה בלגן שלם. העיפו אותנו מהבר וקראו למשטרה. כמובן שלא חזרנו לשם יותר. וזה הסיפור על הפעם שהרבצתי לבחורה".

 

עוד באון לייף: 

 

2. "האקסית שלי בגדה בי וזרקה את כל היחסים לפח. הייתי שבור אבל חודשיים אחרי זה קיבלתי ממנה את ההודעה ש"אני עדיין אוהבת אותך" וכל הבלה בלה בלה הזה. אז במשך שבועיים שכבתי איתה בטירוף והשלתי אותה שאנחנו יכולים להיות שוב זוג למרות שידעתי שאין שום סיכוי. אחרי שפגשתי בחורה אחרת, אמרתי לאקסית שזה לא יכול לעבוד. היא התחילה לבכות והתחננה, ולעזאזל – זה הרגיש טוב. אבל היום אני קצת מתחרט על זה שהייתי כזה שמוק. היה עדיף אם הייתי מסרב לה, ואז היה סיכוי שהיינו נשארים חברים טובים ואני לא הייתי מרגיש כל כך רע עם עצמי.

 

 

3. אמרתי לה שאני לא אוהב אותה יותר, למרות שזה לא היה נכון. היא לגמרי נשברה ואני הייתי צריך לעמוד שם ולהעמיד פנים שלא אכפת לי, בזמן שמתי בפנים. זה היה הדבר הכי נכון עבור שנינו באותו הזמן, אבל עדיין אין יום שאני לא מתחרט על זה.

 

היא היתה עם דיכאון קליני ולא הסכימה לקבל שום עזרה והרגשתי שהיא גוררת אותי למטה יחד איתה. בסופו של דבר זה הגיע לנקודה שבה דיכאנו אחד את השנייה. אהבתי אותה יותר מכל אחד או מכל דבר בעולם, אבל הייתי חייב לפרוץ את המעגל כדי להציל אותי וקיוויתי שזה יעזור גם לה להינצל. אני יצאתי משם בחיים. היא הצליחה לשרוד רק עוד חודשיים עד שהיא לקחה לעצמה את החיים. בגלל זה אני מתחרט על זה. בדיעבד אולי זו לא היתה ההחלטה הכי טובה עבור שנינו, אבל זה מה שהייתי צריך לעשות.

 

4.  הנשיקה הראשונה שלי היתה בגן, עם ילדה שפגשתי בכפר נופש. שכנעתי אותה שכדאי לנו לנסות להתנשק ואחרי שהתנשקנו העברתי את כל שאר החופשה בניסיונות התחמקות ממנה. זה די ניבא את היחסים שלי עם נשים עד היום...

 

 

5.  העמדתי פנים שאכפת לי מנשים כדי לשכב איתן. אני קצת מתחרט על זה לפעמים. מעניין אם היום הייתי עושה את זה אחרת.

 

6.   כשהייתי צעיר יותר, ממש השליתי בחורה. שכבתי עם בתולה. אחר כך שכבתי איתה פעם נוספת ואז נעלמתי לה. אני מרגיש חרא עם זה, אבל אני מקווה שהיא למדה מהניסיון הזה ובהמשך דחתה גברים מניאקים שניסו לעשות לה דברים דומים. או שאולי בכלל זה הקטע שלה גם כן