הנחת שחיי המין שלך מגיעים לשיאים בשנות העשרים שלך, כשהעור מתוח, הילדים עדיין לא נולדו, האנרגיה במיטבה, טרדות היום יום פעוטות והפרטנרים מתחלפים? ובכן, טעית ובגדול.  

 

עוד באון לייף:

 

מחקר חדש חושף שהגיל בו נשים טוענות שיש להן את המין הטוב ביותר ומספק ביותר הוא למעשה 36.

 

המחקר בוצע באמצעות אפליקציית מעקב אחר מחזור. 2,600 נשים נשאלו על הניסיון וההיסטוריה שלהן עם אורגזמות, תחושות של אטרקטיביות ועד כמה הן נהנות בסקס.

 

התשובות נותחו לאחר מכן והוכנסו לשלוש קטגוריות שונות לפי קבוצת גיל - צעירות (מתחת 23), באמצע החיים (23-35) ומבוגרות (36 ומעלה).

 

כאשר מדובר על אטרקטיביות מינית, נשים בגיל 36 ומעלה נמצאו הכי בטוחות עם הגוף שלהן: 8 מתוך 10 העידו על עצמן שהן מרגישות סקסיות. לעומתן, רק 4 מתוך 10 נשים בקבוצה האמצעית אמרו שהן מרוצות מהופעתן, בעוד 7 מתוך 10 נשים מתחת לגיל 23 אמרו את אותו הדבר.

 

מבוגרות נהנות יותר. צילום: shutterstock

מבוגרות נהנות יותר. צילום: shutterstock

 

בקטגוריות הנשים מבוגרות נמצאו גם האורגזמות הטובות ביותר כאשר 6 מתוך 10 נשים דיווחו על אורגזמות וטובות. לעומת זאת, רק 5 מתוך 10 אמרו את אותו הדבר בקרב שתי הקבוצות הצעירות של הנשים.

 

באופן דומה, 86% מקבוצת הגיל המבוגר אמרו כי הן קיימו יחסי מין מצוינים במהלך ארבעת השבועות האחרונים, בהשוואה ל -76% בקבוצת הביניים ורק 56% מהצעירות.

 

התוצאות גם הראו גם כי אחת מכל שלוש נשים סיפרה שהיא מרגישה שהמין צריך להימשך זמן רב יותר, בעוד שאחת מכל 10 ציינה כי היא צריכה שהוא ייגמר מהר יותר.