לפני חודשיים התחלתי לעשות פילאטיס. עבור מישהי ששונאת ספורט, זה לא פשוט לעמוד שעתיים בשבוע על מזרן דק ולנשום, לעשות תנועות ידיים, כפיפות בטן ומתיחות. אבל החלטתי שאני חייבת. קודם כל, כדי ליהנות יותר מסקס.

להיות שמנה ולעשות סקס זה לא טריוויאלי. יש תנוחות שהן פשוט לא בשבילך. גם הגמישות מאתגרת ואני כבר לא מצליחה לעשות דברים שהצלחתי פעם, כשהייתי רזה. הו, כמה שאני מתגעגעת אליהם, והבנתי את זה רק לא מזמן.

לרזות בשביל סקס טוב יותר. מרינה קיגל

צילום: פזית עוז. איפור: לינה קצפ

סקס זה דבר כיפי, גם אם הוא לא כולל אקרובטיקה ושינוי תנוחות כל כמה דקות. אני הרבה יותר מודעת לגופי ולנקודות העונג שלי עכשיו, דווקא כשאני שמנה. חקרתי אותן לא מעט, בעצמי ובסיוע של בני הזוג. הבעיה היא שלפעמים קשה להגיע לנקודות האלה. פיזית. זוויות מסוימות הופכות לבלתי אפשריות כשאת שמנמנה ויש לך בטן, תחת וירכיים. אז נגיד שיעורי פילאטיס ישפרו לי את הגמישות. עדיין, אני בספק שבמשקל שלי אוכל להרשות לעצמי להיות למעלה.

פעם חברה שלי סיפרה לי שרזתה רק מסקס. היא הייתה עושה סקס פעמיים, לפעמים שלוש ביום. היא הורידה 20 קילוגרם בחצי שנה, בלי להגביל את עצמה באוכל. לא יודעת, האם מדובר באגדה אורבנית, אבל זה נשמע לי כמו משהו חלומי. לעשות סקס ולרזות.

הבעיה היא שלשמנה גם קשה יותר למצוא סקס איכותי. כן, אני מודעת לכל מה שאומרים ושהעולם חייב לקבל אותי כמו שאני. אני לא מוכנה. לי קשה. אני רוצה סקס של רזות. הסקס של רזות הוא ללא ספק טוב יותר. חברת אחרת סיפרה לי שמאז שהיא רזה, יש לה הרבה יותר סקס. איכותי וכיפי והכי חשוב – הגברים חוזרים ולא בורחים אחרי פעם אחת.

לרזות בשביל סקס טוב יותר. מרינה קיגל

צילום: פזית עוז. איפור: לינה קצפ

כמה פעמים שמעתי ממישהו שהתחיל איתי: "מזמן רציתי לעשות מלאה". "לעשות מלאה", בדיוק כמו "לאכול פרי" או "לשתות בירה". זה קצת מבאס להבין שאת מושכת כי את קטגוריה של פורנו. וצריכים לסמן עליך "V". לפעמים גיליתי את זה רק אחרי שכבר שכבנו. לפעמים לא צריך להגיד, רואים את זה בעיניים שלהם. אנחנו מבינות מה זה אומר אם אתם נעלמים ולא מתקשרים יותר. מחזל"שים.

האם שמנות "מחוזלשות" יותר מאחרות? האם אף אחד אף פעם לא ביקש לבדוק את הנתונים האלה? אני אומרת – כן, לנו עושים את התרגיל "הודיני" לעתים קרובות יותר. גם אם אנחנו סקס קל יותר לפעמים. כי לפעמים אנחנו נואשות. אני יודעת, כמה פעמים הייתי נואשת והסכמתי. הצטערתי בסופו של דבר, אבל כבר לא היה איך לתקן.

סקס של רזות הוא שאיפתי הגדולה. כאשר שואלים אותי למה אני מרזה, אני מספרת שאני דואגת לבריאותי. אבל בלב אני יודעת שאני מרזה כדי ששוב יהיה לי סקס של רזות. רזות וגמישות, שיכולות לשנות תנוחה בלי להתנשף, להתפשט בלי לדאוג לסימני מתיחה ושיפולי הבטן. אפילו שבדרך כלל אני מספרת שאני אוהבת את עצמי בדיוק כפי שאני. זה נכון, אבל למה אני רועדת בפנים כאשר אני מתפשטת ליד גבר?

לרזות בשביל סקס טוב יותר. מרינה קיגל

האפשרויות שעומדות כרגע בפני הן להישאר בקטגוריית BBW בפורנו (לא יודעים מה זה אומר? גגלו) או לרזות. חד משמעית – אני בוחרת בהרזיה. ובינתיים, הלכתי לפילאטיס.