מסתבר שממש כמו בסצנה המפורסמת מהסרט "סקס והעיר הגדולה 2", בה הנשים באבו דאבי מורידות את הבורקה שהן לובשות וחושפות בגדי מעצבים, גם בחדר המיטות האסלמי רב הנסתר על הגלוי. למעשה, אישה ובעלה רשאים לחגוג את המיניות שלהם כמעט בכל דרך אפשרית, אבל בפועל לא כל הזוגות יודעים כיצד, ואף חמור מכך: לא כל הנשים יודעות שגם מותר להן לסרב.

 

עוד באון לייף: 

 

כמו בהרבה חברות דתיות, גם באסלם מיניות מגיעה הרבה פעמים עם מסרים של אשמה והסתרה. המיניות וההנאה של הנשים נדחקת לפינה החשוכה והאסורה, ונשים רבות מוצאות את עצמן בקשרים שבהם אין שום משמעות וחשיבות לרצונות ולתשוקות שלהן, ושאפילו הן בעצמן מדחיקות אותם ומפחדות לתת להיות קיום. לא פחות גרוע, הן נאלצות לשתף פעולה עם אקטים שלא עושים להן טוב, לפעמים אפילו מבלי לדעת שזה לא מצב תקין.    

 

על מנת לעזור לנשים לפתח מודעות בכל הנוגע למיניות שלהן, החליטה כותבת אנונימית להוציא את The Muslimah Sex Manual: A Halal Guide to Mind Blowing Sex– ספר הדרכה למין הראשון שנכתב על ידי אישה ושמיועד לנשים (אבל לא רק). לפני שעלה בה הרעיון לספר, הכותבת חיפשה מדרכים שילמדו נשים וזוגות על מיניות בדרך הכשרה על פי האסלם, ואחרי שלא מצאה כאלו, החליטה לכתוב בעצמה. ההנחה שמאחורי הספר שלה היא שגם נשים מוסלמיות צריכות ליהנות מסקס, ולכן הכותבת מדריכה אותן צעד צעד, החל מנשיקות צרפתיות ועד לתנוחות סקס מורכבות.

 

את הבחירה להישאר אנונימית תירצה הכותבת בכך שהיא לא רוצה להפוך לגורו לסקס, וגם שהיא חוששת שאנשים יבחרו לתקוף אותה באופן אישי, במקום להתייחס לספר בצורה עניינית. מה שהיא מוכנה לגלות זה שהיא בוגרת פסיכולוגיה ילידת ארה"ב, ורוב הספר מבוסס על הניסיון האישי שלה לשמור על הניצוץ בחיי הנישואים, יחד עם טיפים שנאספו מחברים והעתקים ישנים של קוסמופוליטן – נו, לא בדיוק ידע רשמי, אבל בכל זאת עדיף על כלום.

 

עטיפת הספר

 

הכותבת קיבלה לא מעט ביקורות מאנשים שטוענים שהיא מעודדת הפקרות. היא, לעומת זאת, טוענת שהיא מעודדת בדיוק את ההפך: "אני שמה דגש על קיום יחסי מין רק עם החצי השני שלך, אבל שיחד איתו תחוו את כל מנעד החוויות המיניות", אמרה המחברת לגרדיאן. "מבחינת האסלאם, יש דגש על הנאה ביחסים הפיזיים בהקשר של נישואין, ושהם צריכים להיות לא רק עבור הולדה. זכותה של האישה שבעלה יספק אותה מינית".

 

ארגוני נשים מוסלמיות כבר שיבחו את הספר ואמרו שהוא מעצים נשים מוסלמיות, משום שהוא יכול להגן עליהן מלהיכנס ליחסים מתעללים מינית ומההנחה הרווחת שהסקס מיועד רק עבור הנאתם של הגברים, מה שמוביל להתעללויות ואפילו לאונס בתוך הזוגיות.

 

מחברת הספר הדגישה שהיה לה צורך לכתוב אותו לאחר שגילתה כי נשים נכנסות

למחויבות לכל החיים עם מעט ידע על מין. המעט שהן יודעות לקוח מחלקים שהן קראו במדרכים לנישואין, שם הדגש הוא בעיקר על מה שאסור במקום מה שמותר, וכמובן שאין בהם הרבה מיידע על ההנאה הנשית. "ראיתי נשים מוסלמיות רבות מתחתנות בלי שום דרך אמיתית ללמוד על סקס", אמרה. "זוגות יודעים שצריך להכניס את הפין לתוך הנרתיק, אבל הם יודעים מעט על איך לתבל את חיי המין שלהם".

 

על מנת לקדם את הספר היא פתחה אתר אינטרנט, ומאז היא מקבלת עליו עשרות פניות מדי יום, חלקן גם מגברים שמעוניינים ללמוד ולהתפתח בנושא. כעת היא מתכננת את ספר ההמשך, שבאמת יפנה לגברים.