עדות אחת מתוך אחת

העדות המזעזעת הזו פורסמה לפני כ-4 שנים בעמוד הפייסבוק 'אחת מתוך אחת'.

ד' שמספרת בה את סיפורה היא בוודאי לא הראשונה ולמרבה הצער גם לא האחרונה שזה קרה לה. וכשבוחנים את הנתונים האחרונים שאסף המגזין האינטרנט 'בייב', אפשר גם להבין מדוע.

בסקר שנערך על ידי האתר בנושא יחסי מין והסכמה נמצא כי 22% מהגברים לא חושבים שמעבר מחדירה וגינאלית למין אנאלי בלי לשאול הוא תקיפה מינית.

הסקר הציב בפני המשתתפים שורה של משפטים וביקש מהם לציין מה מהם נחשב לתקיפה מינית. בין המשפטים היו: "הסרת הקונדום בלי לשאול באמצע סקס", "המשך קיום יחסי מין אם ההסכמה ניתנה בתחילת האקט, אבל לאחר מכן נסוגה", ו"מעבר ממין וגינאלי למין אנאלי בלי לשאול או לוודא הסכמה".

אנאלי בהפתעה

 2,555 גברים ענו על הסקר. כאמור, 22% מהם לא חושבים ש"חדירה אנאלית בהפתעה" היא אלימות. מעניין מה מוביל 315 גברים למחשבה המעוותת לפיה הם יכולים פשוט להכניס את איבר המין שלהם לאן שמתחשק להם ברגע שהם קיבלו את ההסכמה הראשונית. סביר להניח שפשוט נוח להם לחשוב ככה. הרי ברור לחלוטין שהעובדה שאת מעוניינת לקיים יחסי מין עם מישהו לא מחייבת אותך בכל התנוחות ובכל סוגי המין שקיימים בעולם. זכותו המלאה של כל אדם להסכים ולסרב לכל סוג של מין.

יש רק שאלה אחת שחייבים לשאול את הגברים הללו שמרגישים בסדר גמור עם "אנאלי בהפתעה": אם במהלך יחסי מין, הפרטנרית שלכם תדחוף לכם איזשהו אביזר מין לישבן ככה פתאום, בלי לשאול אתכם אם אתם בעניין, עדיין תהיו בסדר גמור עם זה? ואם לא, אז נשאלת השאלה- מדוע לא? והתשובה המובנת מאליה תהיה- העובדה שהסכמת לסקס איתה, לא אומרת שהסכמת לסקס הזה. איכשהו כשזה מגיע לגוף שלהם, סביר להניח שהם יצליחו להגיע לתשובה הנכונה לבד.