בזוגיות חדשה יש את השלב המרגש הזה של אירועים ראשוניים: הפעם הראשונה שהוא פוגש את החברה הכי טובה שלך, הפעם הראשונה שהוא רואה אותך מורטת שפם, הביקור המתבקש אצל ההורים, הקניות הראשונות יחד בסופר ('כן, אני צריכה שלושה סוגי שמפו. למה?'). כולנו היינו שם.

 

עוד באון לייף: 

 

לא ערכתי סקר, אבל הערכתי המאוד לא מלומדת היא שישנו אירוע אחד יותר מאתגר עבור נשים מאשר אלה המפורטים לעיל: הפעם הראשונה שהוא פוגש את החבר האחר שלך. הוויברטור.

 

אין מה לעשות, לא משנה כמה תהיו פתוחים זו עם זה, וכמה תרגישו חופשי ומשוחררים במיטה, תמיד יהיה את החשש מהתגובה שלו - מה אם הוא ייעלב שאת לא מסתפקת בו? איך להסביר לו שהוא בדיוק הגבר שאת צריכה אבל, מה לעשות, הוא לא מצויד באנטומיה המתאימה להביא אותך לאותם שיאים אליהם את מגיעה לבד? וכמובן שזה לא רק במקרה שלך, הרי על פי מחקרים שנעשו ב-80 השנים האחרונות מצאו שוב ושוב שרק 20 אחוזים מאיתנו מגיעות לאורגזמה מחדירה בלבד. כל היתר זקוקות גם לגירוי חיצוני. אבל כששניכם במיטה ואת שולפת את רוברטו, שפנפן הניאון הרוטט, קשה להסביר לו את כל הסטטיסטיקות.

 

אם משהו מכל זה נשמע לכן מוכר, או שאולי אתן עומדות בפני מפגש כזה בדיוק וחוששות מתגובתו של בן זוגכן, הרשו לי לבשר לכן שעכשיו באופן רשמי אין ממה לחשוש. האנשים הטובים באוניברסיטת גלף באונטריו, קנדה, פרסמו לאחרונה מאמר בו פירטו את הסקר שערכו בקרב 49 גברים, בני 25 עד 58, הנמצאים במערכות יחסים עם בנות זוג. בסקר בדקו את יחסם של הגברים לשימוש בוויברטור בעת קיום יחסי מין עם בנות זוגם, ולצורך הבדיקה הם ובנות זוגן קיבלו ויברטור מסוג we-vibe אשר מוחדר לנרתיק ומגרה באמצעות רעידות, הן את הדגדגן והן את איבר מינו של בן הזוג.  

 

התוצאות שנאספו מהגברים לאחר שישה שבועות של שימוש זוגי בוויברטור בהחלט סותרות את הדעה הרווחת והחששות. הגברים התבקשו לדווח ולדרג מה הייתה רמת הסיפוק המיני שחשו בעת קיום יחסי המין בעזרת הוויברטור, מידת המודעות שהייתה להם לבנות זוגם ולמידת הסיפוק שלהן, וכן מידת האינטימיות שחשו.
 

השורה התחתונה? הגברים דיווחו שההנאה שלהם הושפעה מהתפיסה שלהם את מידת ההנאה של בנות זוגם, כלומר – ככל שבנות הזוג שלהם נהנו יותר, כך גם ההנאה שלהם גברה. הם ממש נהנו מהחבר החדש במיטה ודיווחו על תחושת אינטימיות מוגברת עם בנות הזוג.

 

תמונה: Shutterstock

 

אם אתן סקפטיות כמוני אתן ודאי אומרות לעצמכן 'ברור, קנדים! אין סיכוי שזה תופס בארץ'. אבל שנייה לפני שאתן מבטלות את הבשורה המשמחת, הזכירו לעצמכן ולבני הזוג שיש הרבה יתרונות לשילוב וויברטור באינטימיות הזוגית: בראש ובראשונה, שום דבר לא מתחרה במכשיר שמותאם במדויק לאנטומיה שלכן ורוטט מהר יותר ממייבש כביסה על אסיד; לרוב, גברים מגיעים לסיפוק מהר בהרבה מנשים ולכן גברים שאכפת להם מההנאה והסיפוק של בנות זוגם בטוח ישמחו לכל עזרה שתביא את הנשים לאותו הילוך שלהם בהרבה פחות זמן. גברים גם מדווחים שהם מתגרים מצפייה בבנות הזוג מענגות את עצמן. אז אתן רואות? כולם מרוצים!

 

אם עדיין לא השתכנעתן, אוסיף רק כי במחקר אחר שהתפרסם במגזין לרפואת המין, חוקרים מאוניברסיטת אינדיאנה מצאו כי כ-53 אחוזים מן הנשים וכ-50 אחוזים מן הגברים דיווחו על שימוש בוויברטור, וכי מתוך האנשים הללו, 81 אחוזים מן הנשים ו-91 אחוזים מן הגברים דיווחו כי השימוש שלהם בוויברטור היה עם בני זוג. כלומר, לא עוד צעצוע מביך שמחביאות במגירה ומסמיקות כשמוציאות בחושך מתחת לסדין כי אם ממש כלי עזר נפוץ (יחסית) שמקרב לבבות ואורגזמות.

 

לסיכום, אם בסופר-פארם – מעוז הטיטולים והמסקרה ב-1+1 – יכולים למכור וויברטורים וחומרי סיכה בטעמים, באמת שהגיעו ימות המשיח ואין יותר ממה לחשוש. בנות ישראל, הושטנה ידיכן לעבר מגירת הסתרים, שילפו נא את שפנפני הרטט והכירו בינם לבין בני הזוג. רק טוב יכול לצאת מזה.