את מתעסקת עם הפרטנר שלך למיטה, אתם מסירים את הבגדים, נוגעים זה בזה כמו שאתם אוהבים וכמו שמתאים ונוח לכם. את שואלת אותו אם יש לו קונדום והוא משיב בחיוב.

עוד באון לייף:

ואז מגיע הטוויסט בעלילה: במקום לקרוע את העטיפה ולהלביש את חתיכת הגומי המעיקה והמחייבת על איבר המין כמו בימים ההם, הוא שולף תרסיס בבקבוק תרסיס ומשפריץ ממנו על האיבר הזקור.

ברוכים הבאים לעידן קונדומים בתרסיס.

הרעיון היצירתי שייך למישל צ'ו, סטודנטית במכון מנסון-ויליאמס-פרוקטור לאמנויות ביוטיקה, ניו יורק. צ'ו חותרת לעתיד בו נהיה כולנו מסוגלים להפחית בשיעור ההריונות הלא רצויים ומחלות מין בקלות בדיוק כפי שאנו נפטרים מיתושים בטיול קמפינג - באמצעות התזה זריזה של חומר על הגוף.

תרסיס שישפריץ על איבר המין. צילום: מתוך הבלוג 'עיצובי אריזות'

"ספריי הקונדום אמור להתאים באופן מושלם לגודל איבר המין הנתון, ולעבוד ממש כמו תרסיס" כתבה צ'ו בפרופיל הפרויקט בבלוג עיצובי אריזות.

"התרסיס מגיע במארז שזכה לשם "ערכת המאהב", וכולל חלקים נוספים כמו חזיה חכמה ושלט-רחוק כדי לשפר את חוויית הלקוחות. אנו יוצרים תרסיס קונדום מהפכני שמושלם לסביבה המהירה והמתקדמת של היום".

גם אתם תוהים למה בדיוק צ'ו הכוונה כשאמרה "שלט רחוק"? ובכן, בדיוק לזה. כל מארז יכיל שלט שיאפשר להתאים "אפקטים, מצבים, וטעמים שונים," של הקונדום.  ומה זה "חזייה חכמה"? חזייה שניתן לפתוח באמצעות שלט רחוק מבלי שהגברבר התורן יאלץ להסתבך עם הקרסים. כאמור, שני האלמנטים כלולים בערכת המאהב.

לגרום לקונדומים להיות אטרקטיביים זו לא משימה פשוטה אולם צ'ו לא מתכוונת לוותר בקלות. הרעיון שלה הוא רק אחד משורה ארוכה של יוזמות המנסות להפיח חיים בתחום אמצעי המניעה המסורתיים. בין היוזמות תוכלו למצוא שבב שיתפקד כאמצעי מניעה ויופעל בשלט רחוק וקונדום בשם המפחיד "צלופח חשמלי". חשוב לציין כי בשלב זה, צ'ו עדיין לא פיתחה מודל מקביל עבור נשים אולם מעוניינת לפתח אחד כזה כשתסיים את לימודיה.

ערכת המאהב של מישל צ'ו. צילום: מתוך הבלוג 'עיצובי אריזות'

יש לשים לב שממציאים ויזמים כבר ניסו בעבר לפתח קונדום בתרסיס אולם ללא הצלחה. בשנת 2007, מחנך מיני גרמני בשם יאן וינזן קראוס הגיע עם רעיון לקו קונדומים לטקס בתרסיס שזכה לכינוי "ג'ולי ג'ו." הקונדומים נועדו לספק אלטרנטיבה לעטיפת הפין בצורה טובה יותר מהקונדומים מסורתיים.

"הקונדום מתאים את עצמו 100% לכל פין, הבטיחות שלו גבוהה בהרבה משל הקונדום הסטנדרטי והוא מרגיש טבעי יותר", אמר קראוס בשנת 2008.

למרבה הצער, המוצר של קראוס לא הצליח להתרומם לאחר שניסוי משתמשים הצביע על כך שללטקס לקח 3 דקות שלמות (!) להתייבש באופן מלא  (וגם יצר רעשים קולניים שחיסלו את כל העסק די מהר).

אבל בלי קשר למחשבות שרצות בראש בשעה ששומעים על תרסיס קונדום - אתה מרסס אותו מלמעלה? מהצד? מהבסיס? האם קונדום שיוצר מתרסיס יהווה הגנה בטוחה כמו החלופות המסורתיות ואיך בכלל משיגים את התרסיס הזה? - זה מרגש לדעת שיזמים עושים את שלהם כדי לשדרג את הקונדום המסורתי. עכשיו הגיע הזמן לדאוג לאמצעי מניעה טובים יותר עבור נשים.