הגעת הביתה, רצוצה ועייפה בתום יום שלם בעבודה ואחרי אחר צהריים מתיש במיוחד עם הילדים, מגיעה השעה לארוחת ערב. את גמורה ואין לך אנרגיה להפיק עכשיו ארוחת ערב מושקעת שמכילה את כל אבות המזון שכל הזמן מפמפמים לך שהילדים שלך זקוקים להם ואת מוצאת את עצמך מאלתרת ממה שיש במקרר. עד כאן, מדובר בסיפור מוכר. מה שכן, סביר להניח שלא תתגאי בארוחה הזו. אפילו, ייתכן, שתלקי את עצמך בהזדמנות זו או אחרת שאת לא עושה די בשביל הילדים שלך, שאין לך סבלנות, שאת לא משקיעה, לא מעניקה, לא מספיק דואגת, לא מספיק.

 

עוד באון לייף:

 

כי הרי מול שטף התמונות של ארוחות מושקעות ונדיבות שאמהות מעלות לפייסבוק אחרי שלכאורה הכינו אותן לילדים שלהן קשה להישאר אדישות. הירקות חתוכים בצורות, האומלט זכה לטיפול מיוחד עם זוג זיתים שהפכו לעיניים ופלח פלפל שהפך לחיוך והנה, הן גם הצליחו לדחוף לילדים שלהן משהו בריא עם קצת עיצוב. ככה זה כשמשקיעים ואת? תתביישי לך.

 

אם אחת בסידני החליטה שלא ממש בא לה להתבייש ובצדק. היא פרסמה בקבוצת אמהות בפייסבוק תמונה של ארוחת ערב שהגישה לילדים שלה עם הכיתוב המשעשע הבא:

 

"כנראה שהגעתי לשפל חדש. הכנתי ארוחת ערב לילדים: בצק עלים, רוטב פיצה וגבינה מגוררת. קראתי להם כיסוני פיצה נימוחים. הילדים חושבים שאני קוסמת. יש שם בחוץ עוד אמהות עצלניות הערב?"

 

 

הפוסט זכה למאות לייקים ותגובות מאמהות שכתבו לה "יש ערבים שפשוט נועדו לארוחות לא מושקעות" ושיתפו בתמונות משל עצמן של אוכל לא מושקע עם שם מפוצץ. בדומה לפרסום מתכונים פשוטים, האמהות צילמו את "יצירות המופת" והוסיפו מספר מילים על המנה או על תהליך ההכנה.

 

 

"בשתי דקות הפכו שאריות כנפי ברבקיו למרק עוף ותירס עם אטריות", כתבה אחת.

"בשר טחון עם קורט רסק עגבניות, גבינה מגוררת, כמה עלי חסה, עגבנייה ומלפפון הושלכו כולם לסירת טאקו (טורטייה מקמח תירס) כדי שאוכל להעמיד פנים שאני אמא טובה", השיב אחרת.

 

בעוד חלק מהארוחות נשמעו קצת יותר הרפתקניות מאחרות (פטריות אפויות במעטה גבינה) רובן היו פשוטות אך טעימות - פסטה, ביצים מקושקשות וכריכי חמאת בוטנים למשל.

 

 

 

 

 

ולמרות שהאמהות פרסמו את התמונות בתוספת קצת אשמה ומבוכה בארוחת הערב הפשוטה שלהם, אחרות מיהרו לומר להן שעדיין היא נראית טעימה להפליא. הילדים שלי יזכו לקבל מחר את הכיסונים האלה" כתבה לה אמא מתלהבת. "זה נראה טעים ממש", הסכימה אחרת.