אם אמריקאית שניסתה למכור את בנה בן הארבעה חודשים ברשת תמורת 4000 דולר נעצרה בסוף השבוע האחרון בדאלאס. מי שהביאה את המקרה לידיעת המשטרה היא מייגן הייצ'לבק, אישה שענתה למודעה והבינה ברגע האחרון שמשהו לא כשר באימוץ הזה.

 

עוד ב Onlife:

 

האם ביקשה לבוא עם 4,000 דולר ותעודת זהות

הייצ'לבק הניחה שהיא עונה למודעת אימוץ סטנדרטית באמצע החודש. "אני בחיפושים אחרי משפחה נהדרת לבני. הוא בן ארבעה חודשים, והוא אפריקאי-אמריקאי והיספני", פורסם במודעה. "אני לא יכולה יותר לדאוג לו כפי שצריך לדאוג לו. אנחנו גרים כעת במקלט של נשים", כתבה האם, ואף הוסיפה שהיא עובדת עם סוכנות אימוץ והם דורשים עמלה בסך 6,500 דולר. המודעה נראתה רגילה, והסכומים נראו לה דומים לאלה ששילמה כשאימצה את בתה בת החמש. האם והייצ'לבק יצרו קשר ואף החליפו תמונות. אך כשהייצ'לבק ביקשה את הפרטים של סוכנות האימוץ – היא לא קיבלה תשובה.

 

האם אמרה להייצ'לבק להגיע לדאלאס לאסוף את התינוק, ששמו עדן, להביא איתה מסמכים ואת הסכום ששילמה עבור האימוץ הקודם שלה – 4,000 דולר. האישה טענה שכל התהליך ייקח משהו כמו חצי שעה. אבל הייצ'לבק כבר ידעה שכל התהליך הביורקרטי יכול לקחת ימים, לכן פנתה לרשות להגנת הילד של טקסס כדי לשאול על ההליך המסודר, מתוך הנחה שהאם הביולוגית פשוט לא ידעה לפנות אליהם. מכאן כבר הכול התגלגל, כששירותי הרווחה הבינו שהאם התכוונה לקחת את הכסף במזומן ולתת את הילד, מבלי ליידע את הרשויות.

 

"בתי בת החמש שואלת מתי התינוק יבוא הביתה"

"היא רק חיפשה עבורו בית טוב יותר", אמרה הייצ'לבק, והוסיפה כי היא לא קיבלה את הרושם שהאם הייתה פשוט מוסרת את הילד לכל אחד. כשבעל הדירה של האם נכנס פנימה ביום שישי הוא מצא את התינוק לבדו בעריסה. זמן קצר לאחר מכן האם הגיעה. היא הואשמה בנטישת התינוק, נלקחה למעצר והילד עבר לטיפול של שירותי הרווחה, אך נטען שמצבו הבריאותי טוב.

 

הייצ'לבק, שכבר הכינה את כל המסמכים, את הבית ואת בתה הקטנה להגעתו של תינוק חדש, מאוכזבת וכואבת. היא טוענת ששירותי הרווחה רוצים קודם לנסות ולחבר את הילד למשפחתו הביולוגית לפני שישקלו אימוץ, אבל הבטיחו לקחת אותה בחשבון. "בתי בת החמש שואלת אותי כל הזמן מתי הוא יבוא הביתה", סיפרה הייצ'לבק לחדשות ABC. "אני אומרת לה שהוא עסוק כרגע".