פאזל עם תמונה של הילדים

אוהבים להרכיב פאזלים? אפשר ליצור פאזל בהזמנה אישית, לפי תמונה שאתם בוחרים, דרך חברת Piece Of Puzzle. אם צילמתם רגע בלתי נשכח או תמונה יקרה לליבכם, תוכלו לבקש שיצרו ממנה פאזל ואז תוכלו לשבת ביחד ולהרכיב. כך תזכו גם בזמן איכות משפחתי.

 

 

השלב הבא יהיה כמובן למסגר את התמונה-פאזל שנוצרו ולתלות בבית. מדובר בחברה ישראלית המשווקת את המוצרים לכל העולם, כך שגם הסבתא גרה מעבר לים, אפשר להפתיע אותה לראש השנה.

http://picpuzz.co.il/

 

 

אפליקציה מבריקה להפקת קליפ מתמונות

מצלמים את הילדים ללא הרף? אתם לא לבד. בסקר שעשתה חברת פמפרס שנערך  ע"י מכון רושינק נשאלו 401 הורים לגבי השימוש בתמונות המשפחתיות. כמחצית מההורים סיפרו שהם לא משתפים את התמונות עם בני משפחה ובעצם התמונות נשארות מיותמות במכשירים החכמים למיניהם. הסיבה היא בעיקר ההתעסקות עם העניין שגוזלת זמן ואנרגיה.

 

בדיוק פה נכנסת לתמונה, תרתי משמע, אפליקציה חדשנית לעריכת סרטונים בליווי מוזיקה ואפקטים המשתמשת בתמונות ובסרטונים הקיימים במכשירי הסלולר והטאבלטים של ההורים. מדובר במוצר חדש של פמפרס בשיתוף חברת מג'יסטו לאפליקציות.

שם האפליקציה הוא  baby steps (אגב, היא חינמית ל-1,000 המורידים הראשונים) והפקת הסרטונים בעזרתה פשוטה וקלה. מורידים את האפליקציה לסמארטפון, בוחרים את הסרטונים ו/ או התמונות של התינוק שנמצאים אצלכם בסלולרי, מעלים לאפליקציה, ובוחרים בסגנון העריכה Baby Steps

 

 

אח"כ כמובן שאפשר לשתף את הסרטון עם כולם בפייסבוק, וואטסאפ וכל דרך אחרת.

משתמשים האפליקציה יכולים גם לזכות בפרס: כל הורה שיוסיף לשם הסרטון שלו את התיוג #pampers ייכנס לתחרות, בה ניתן לזכות בחיתולים לשנה ו/או  שימוש בקטעים נבחרים מהסרטון הביתי במסגרת סרטון הפרסומת של פמפרס, שיהפוך לסרטון הראשון המצולם כולו בידי הורים. שווה.

http://www.magisto.com/album/pampers

 

משחק עם תמונות הילדים

רוצים להפוך משחק מוכר וידוע למשהו אישי? בדומה לרעיון הפאזל האישי אפשר ליצור משחק זיכרון עם תמונות של הילדים הפרטיים שלכם, עם ילדי המשפחה המורחבת או ילדי הגן (מזכרת נהדרת). יש כמה חברות שמדפיסות את התמונות הכפולות לצורך המשחק בצורה מקצועית, אבל אפשר גם בבית. מדפיסים את התמונות על נייר פוטו למדפסת או על נייר רגיל ואז מניילנים במכונת למינציה. אפשר לשתף את הילדים בתהליך ההכנה, לבחור יחד את התמונות המוצלחות, להחליט למשל לכלול רק תמונות מטיולים או תמונות מצחיקות וכך הלאה. כך גם אפשר ליצור משחקים אחרים – מרבעhיות ועד לוטו.

 

 

הנה כמה קישורים לחברות:

fun4kids

photomallia

bigben.il