טוב,אני התרגשתי!

 

משום מה לקטנה שלי (בת שנה וחודשיים) יש עניין חדש עם כל נושא ההחתלה. מה זה עניין? זה פשוט בלתי אפשרי. זה בכי,זה תזוזות אינסופיות,זה כעס והעיקר-הרבה יאוש מצידי. בוא נגיד שמבחינתי תלך בבית משוחררת בלי להצניע את האיברים שצריך להצניע. אבל בכל זאת,אמא הגיונית..זה לא באמת קורה.

 

פרוקטר אנד גמבל, יצרנית פמפרס, התחדשה השנה בחיתולים חדשים מסוג שונה.

מדובר בחיתולי מכנס המתאימים לתינוקות קצת יותר גדולים כיוון שהוא מותאם לשלב העמידה וההליכה של התינוק/ת.

בהתאם לכך המכנסונים מתחילים ממידה 4 עד 6.

 

אחרי ששמעתי על התגלית החדשה של פמפרס רצתי לסופר-פארם ורכשתי לי מארז חיתולי מכנסונים. אמרתי לעצמי,ברעיון הכללי זה אמור להיות יותר פשוט,מה יש לי להפסיד?! ננסה.

 

חזרנו הבייתה נרגשות ומסופקות. לאחר שעתיים הגיעה לה שעת הש'-בדיקת החיתול.

אורי האהובה בדיוק סיימה לאכול את ארוחת הערב,היא והרצפה...בעודה מדדה אל עבר חדר המשחקים,החזקתי אותה ביד ואמרתי לה- "בואי,אנחנו הולכות לנסות משהו חדש".. הילדה הביטה באמא שלה בפרצוף תוהה,התיישבתי על כסא,אורי נשענה על ברכיי והחלפנו חיתול,ככה בעמידה.

החלפתי לה חיתול בעודה עומדת!

 

 

 

 

 

בלי ריבים,בלי צרחות,בלי תזוזות ובלי יאוש. מדהים. לא יכולתי לבקש חווייה יותר משדרגת מזו. אני מרוצה,אורי מרוצה ברמות הגבהות ביותר ומעכשיו אני יודעת מהו החיתול המועדף עלי וכנראה גם על הרבה גננות שמחליפות עשרות חיתולים ביום.

הילד נמצא בפעילות בגן לא מרגיש בנוח שישכיבו אותו ויעצרו את פעילותו באמצע, הוא אף עשוי להתנגד לזה...(בוודאות)

אז תוך כדי תנועה, צ'יק צ'ק מחליפים לו בעמידה והמכנסונים של פמפרס הם הפתרון הנוח לכך. הרבה יותר נח, מקרב בין האמא לילד וכל חוויית החלפת החיתול הופכת להיות נוחה יותר ונעימה יותר-גם לנו האמהות וגם לאוצרות שלנו.

 

ההבדל בין חיתול רגיל לחיתול מכנסון הוא שאין את מדבקות הצד, פשוט מלבישים את החיתול על הילד כמו מכנס או תחתון  וסיימתם את העבודה.

 

 גן עדן,אני אומרת לכם.

 עוד על המכנסונים של פמפרס

 

מאחלת לכל ההורים לילות יבשים יותר!