אני אוהבת להחליף חיתולים לבת שלי. למען האמת, עד לפני חודש בכלל לא אהבתי.

התינוקת שלי סקרנית ונמרצת ביותר, ולאחרונה היא גם למדה לזחול, לשבת ולעמוד.

זה ממש מרגש לראות אותה גדלה והופכת לאט לאט מתינוקת לפעוטה...

 

הבעיה היא שההתפתחות המוטורית והקוגניטיבית הזו, מאפשרת לה לנוע במרחב ואני קצת מפריעה לה כשאני רוצה להחליף לה חיתול. התינוקת, שהיתה עד עכשיו חסרת אונים, מתחילה לפתח רצון משלה וכל החלפת חיתול מלווה בהתנגדות, התהפכות מצד לצד, חיפוש חפצים מעניינים בסביבה (במיוחד כאלה שעדיף שלא תתעסק איתם) וכולי, החלפת החיתול הופכת לדבר ארוך ומתמשך שמתיש אותי.

 

כששמים אותה על משטח ההחתלה היא מיד מתהפכת ומתחילה לשנות את הדקורציה של כל האזור: להזיז בובות מפה לשם, לחפש משהו חדש ומעניין להתעסק בו, ולבדוק איזה נזק היא יכולה לגרום. בכל משך הזמן הזה, אני מנסה (וטפו טפו, גם מצליחה) לשמור עליה שלא תיפול מגובה מטר וקצת של שידת ההחתלה.

 

 

זמן איכות של צחוק, משחק ושירים עם תינוקת ששוכבת על הגב הפך לאירוע ארוך בו אני סופרת את הדקות עד שיסתיים, וזה אחרי שכבר למדתי לחתל בישיבה ובעמידה, כי לחכות שהיא תשכב בשקט- דבר כמעט בלתי אפשרי...

 

כששמעתי על המכנסונים של פמפרס החלטתי שאני חייבת לנסות, וכבר בהתנסות הראשונה הורגש הבדל משמעותי בהחתלה, כך שכל מה שחשבתי עליו היה: איך לא השתמשתי במוצר הזה עד עכשיו?

 

החלפת החיתול לקחה מינימום זמן, דבר שהקל מאוד על הפעולה.

מדובר בהבדל קטן, אך משמעותי ביותר! המכנסונים נלבשים כמו תחתונים, ככה שאין צורך להשכיב את התינוקת לצורך הפעולה ואין, כמעט, הפרעה לרצף הפעילות שלה. לפני שהיא מספיקה למחות ולזוז הפעולה כבר הסתיימה.

 

 בזמן שהתינוקת שלי מרוכזת במשחקים שלה ודורכת על כל הצעצועים בחדר,אני מניחה את ידה על כתפי,היא נתמכת בי ואני מלבישה אותה במכנסון של פמפרס. רגל אחת, רגל שניה, מיישרים על הגוף... זהו.נגמר!

 

 הילדה לא הרגישה שהפסקתי אותה באמצע וככה גם לא כעסה עלי. ואני? אחרי דקה של החלפת חיתול התאיידתי מהחדר. היא לא זכרה ש"הפרעתי". לא יכולתי שלא לצאת עם חיוך ענק מרוח על הפנים. חיוך של הקלה וסיפוק גם חוויית החלפת החיתול הפכה לקלילה ונסבלת וגם הרווחתי דקה של קרבה עם הנסיכה שלי. ידעתי למה הייתה לי הרגשה טובה לגבי המכנסונים של פמפרס עוד לפני שהתנסיתי.

 

 

מתוך החוויה שלי אני יכולה להעיד שאכן לא היו דליפות לאחר לילה שלם וגם לא במהלך היום.

 

 

עוד על המכנסונים של פמפרס