בני,דניאל  בן שנה וארבעה חודשים, אינו מעוניין לבזבז את זמנו על החלפת חיתול זה לא מרגיש לו אקט הכרחי ולכן כל החלפה היא חגיגה.

 

החגיגה הזו נמשכת הרבה מאוד זמן ומלווה בהרבה רעש. זו סיטואציה שבה התינוק שלי מחכה שאסיים ואניח לו כבר ואני מייחלת לקצת שקט. לא אידיאלי בלשון המעטה.

 

 לי כאמא אין ברירה אלא להפוך את הסיטואציה לכמה שיותר נעימה וזורמת ולכן אני שרה, רוקדת, מתופפת ועושה כל דבר שיסיח את דעתו שייתן לי להחליף לו חיתול סוף סוף. עם כל שיטות הסחת הדעת שפיתחתי עבור זמן החלפת חיתול לבני, פמפרס ניצחו עם רעיון גאוני שפשוט מקל ומאפשר לשנינו,גם לי וגם לדניאל ליהנות מהחלפת החיתול בזמן שאף אחד מאיתנו לא מפריע לשני. אני לא משתגעת מהרעש והוא לא שונא אותי שעצרתי אותו באמצע הלוז שלו.

 

לדעתי, זו הפעם הראשונה שאני כל כך מתלהבת מחיתולים. הפעם באמת חשבתי לעצמי איך לא חשבו על זה קודם,אחרי הכל מדובר בגאונות.

 

 הפתרון האולטימטיבי לכל חוויית ההחתלה שבואו נודה על האמת לא החוויה הכי כיפית ופשוטה שיש.

 

טוב,אז אחרי ההקדמה הזו אני אגלה שאני מדברת על המכנסונים החדשים של פמפרס..

 הנוחות, הזמינות, הקומפקטיות- פשוט כיף.

 

האמת היא שלא העליתי בדעתי שאני מסוגלת להגיד שלהחליף חיתול זה כיף.

אצלי,ואני מאמינה שגם אצל הרבה הורים אחרים, כל חוויית החלפת החיתול תמיד הייתה מלווה בקרב ביני לבין הילדים. פעם זה עם הגדולה ועכשיו עם הגבר הקטן שלי.

המכנסונים של פמפרס הפכו את התהליך לחוויה אחרת. משודרגת.

נתחיל באריזה הנוחה והזמינה. החיתול עצמו כל כך דק ואינו תופס הרבה מקום בתיק.

 

נמשיך בקריטריון לא פחות חשוב-רמת הספיגה.

רמת הספיגה של המכנסונים של פמפרס גבוהה במיוחד.לא נתקלתי ברמת ספיגה כזו טובה בכל החיתולים האחרים שהשתמשתי. והתנסיתי כמעט בכולם.

 

ועדיין לא נמצא החיתול שיענה לי על כל הקריטריונים.

המכנסונים של פמפרס סיפקו לי את המענה שהיה לי כל כך חשוב. גם סופגים טוב,לא תופסים מקום בתיק,נוחים לתינוק והכי חשוב-נוחים להחלפה.

 

 

הגומי של הרגליים ממש מותאם למידות התינוק, הגומי של המותן, אינו לוחץ ואינו רפוי מדיי.  הפיתרון של מכנסון חיתול פשוט מקצר תהליכים וחוסך המון זמן רעש שאחריו אני גם צריכה להרגיע את הגוזל שנגזל ממנו הזמן וגם להרגיע את עצמי.

ואם כבר מדברים על השיפור בחוויה.. מה עם הלילה?! החלפת חיתול לתינוק בלילה זה לא הדבר הכי פשוט שיש.

 

זהו. נגמר. אתמול החלפתי לדניאל תוך כדי שינה,אני לא צריכה להעיר אותו,לא צריכה להפוך אותו..הוא ישן, אני הפשלתי את החיתול הישן,חידשתי צ'יק צ'ק בחיתול החדש וזהו. פשוט, גאוני ונח.

 

אין מה להגיד, מכנסוני פמפרס הוא אכן פתרון מושלם לכל החוויה שבסופה אף אחד לא סבל\כעס\צרח,ההיפך אנחנו מנצלים את הדקה החלפה הזו לחיבוק ונשיקה מאמא.

 

עוד על המכנסונים של פמפרס