סירה לין פורטנר, אם לתאומים ממיזורי, ביקרה לפני כשבועיים באחד מסניפי 'וולמארט'. הקופאית זיהתה אותה מיד שכן פורטנר היא לקוחה קבועה וניצלה את הרגע כדי לזרוק לה מחמאה. היא אמרה לה שהילדים שלה לבושים תמיד נהדר ומתנהגים לתפארת ונראה שפשוט 'יש לה את זה בכל דבר'. פורטנר הודתה לה בנימוס ובחיוך אולם בדרך הביתה, במהלך הנסיעה ברכב, המחמאות לא הרפו ממנה. היא הבינה שהיא רוצה שהקופאית תדע את האמת. והאמת ממש לא כפי שהקופאית תיארה אותה - וזה בסדר גמור.

 

בפוסט שפרסמה בפייסבוק, סיפרה פורטנר את כל מה שהיא מצטערת שהיא לא אמרה ברגע האמת לקופאית:  

 

"אני רוצה שהיא תדע שאני נאבקת בהפרעת אישיות וסובלת כל יום מחרדות ודיכאון. כבר ניצלתי פעמיים בעבר מניסיונות התאבדות. אני רוצה שהיא תדע שאני לא תמיד יכולה להרים את עצמי מהספה כדי להאכיל את הילדים שלי במשהו שהוא יותר מפיצה מהמקפיא או קורנפלקס. אני רוצה שהיא תדע שהבן שלי מאחר לבית הספר שלושה מתוך ארבעה ימים בשבוע כי אני באופן קבוע שוכחת איזה יום היום ומה השעה, למרות שיש לי לוח שנהבגודל עצום במטבח.  אני רוצה שהיא תדע שיש לי רגעים בהם 'אני מאבדת את זה לחלוטין' ואז אני צריכה לנעול את עצמי בחדר האמבטיה ולבכות".

 

 

האמא ממיזורי המשיכה לחלוק רגעים אחרים שהיא חווה בקביעות בחיי היומיום שלה שרחוקים, כך מסתבר, מלהיות מושלמים כפי שהם נראים כלפי חוץ. היא נאבקה עם חרדה ודיכאון מאז שאמא שלה נפטרה מסרטן בשנת 2010. לידת בנה הבכור בשנת 2011, לוותה בדיכאון חריף לאחר הלידה.

 

היא סיימה את הפוסט עם מסר חשוב לנשים ואמהות באשר הן:

"אבל מה שהכי חשוב לי שהיא תדע זה שאין לי את זה בהכל וייתכן שלעולם לא יהיה לי את זה בהכל", כתבה. "אני לא יודע אם יש שם בחוץ מישהי שיש לה את זה בהכל אבל כל מה שאנחנו עושות נעשה מתוך אהבה לילדינו וזה מה שגורם לך להיות אמא מושלמת. בעיני הילדים שלנו לגמרי 'יש לנו את זה' בהכל.

 

"מאמא מותשת אחד לשנייה, דעי שאת עושה הכל נהדר, תניחי לעצמך קצת, תני לילדים שלך לאכול מדי פעם דגני זבל וטפלי בעצמך תמיד".

 

הפוסט צבר למעלה מ-93,000 שיתופים ועזר להעלות למודעות בעיות נפשיות שנשים מתמודדות עמן במקביל לאמהות. יש לקוות שנשים אחרות הנאבקות בחרדה, דיכאון או דיכאון לאחר לידה ייקראו את המילים של פורטנר ויבינו שהן לא לבד.