מאז שסילאס רנדל הגיח לעולם, לפני 22 חודשים, הוריו הגאים ג'סיקה בייל וג'סטין טימברלייק, מספקים לעולם תמונות מושלמות. הם תמיד זוהרים, תמיד מחייכים ולעולם נטולי עיגולים שחורים מסביב לעיניים. בייל, כצפוי, חזרה מהר מאוד לגזרה ומאז היא דואגת לעלות תמונות שלה מאימוני הכושר המאתגרים, בעוד שטימברלייק ממשיך להפוך לזהב כל דבר שהוא נוגע בו. בקיצור, הם הסיוט של כל הורים טריים, שמנסים להילחם בעייפות, בעצבנות ואפילו בדיכאון, ובעיקר ברגשות האשם על כך שהם לא מאושרים עד הגג ושלפעמים הם לא מבינים למה הם הכניסו את עצמם לבוץ הזה. לכן הווידוי האחרון של הזוג הנוצץ הוא כל כך משמעותי.

 

עוד באון לייף: 

 

מרוב שכולם היו עסוקים אתמול בפדיחת הזכייה הכפולה באוסקר, אף אחד לא שם לב שהשניים העזו להגיד את האמת – וכל האמת – על חוויית ההורות שלהם.

 

מתוך האינסטגרם של ג'סטין טימברלייק 

 

במהלך ראיון שנערך על השטיח האדום, עבור המנחים של Entertainment Tonight, הם נשאלו מה הם מרגישים לגבי ההורות. למעשה, הכל התחיל כשבייל נשאלה האם היא נהגה לראות את טימברלייק כשהופיע בתוכנית "מועדון מיקי מאוס" כילד. ביילס השיבה "אני לא זוכרת...אני לא זוכרת דברים שקרו לפני שבוע". טימברלייק הוסיף "אני לא זוכר שום דבר שקרה לפני 22 חודשים".

 

המראיין בחר להישאר בנושא ושאל "נכון שאתה לא יכול להבין כמה זה טוב עד שאתה לא יושב ליד הבן שלך וחושב 'וואו, אני אוהב אותך'". טימברלייק ובייל חברו דווקא לעקם את הפרצוף נוכח המשפט הזה, עד שטימברלייק הגיב "כן, רוב הזמן. אבל אז יש רגעים שבהם אתה חושב 'זה קשה. אין לי מושג מה אני עושה'". אשתו הוסיפה: "זה מסוג הדברים האלו שאת אומרת 'אני אוהבת אותך, אבל אני פשוט לא בטוחה שאני מחבבת אותך'".

 

השניים גם סיפרו שקשה להם להחליף לקטנצ'יק חיתולים, וטימברלייק הוסיף שהוא כמעט בין שנתיים, אז הוא התחיל את "גיל שנתיים הנורא" קצת יותר מוקדם ואולי, בתקווה, הוא גם יסיים אותו יותר מוקדם.

 

מתוך האינסטגרם של ג'סטין טימברלייק

 

כמובן שכל השיחה התנהלה עם הרבה הומור והחינניות המפורסמת של השניים, אבל בכל זאת הם הודו במה שכל כך הרבה הורים מרגישים – שלצד האהבה ליצורים הקטנטנים, לפעמים יש גם הרבה עצבים ותסכול. העובדה שהווידוי הזה הגיע דווקא מזוג שעל פניו תמיד נראה מושלם ושמח, הוא מעין זריקת עידוד עצומה להורים אחרים, שנוטים להרגיש בודדים, כאילו שהם היחידים בעולם שמתמודדים עם קשיים ושלפעמים לא נהנים מההורות, שלא נאמר אפילו די סובלים. לכן אם יש משהו שכדאי ללמוד מהזוג הזה זה לא איך לצלם את הסלפי המושלם, או איך לחזור לגזרה שלפני ההריון כמה שיותר מהר, אלא דווקא שהכל נורמלי ואין סיבה להתבייש בשום רגש שעולה, ובעיקר שתמיד כדאי לשמור על הומור בריא. 

 

צפו בראיון: