זה קורה כל הזמן. זה קורה כמעט בכל מקום. זו הדודה הרוסייה שדוחפת לה סוכריה עבשה, זה הדוד הקורץ לי כממתיק סוד קריפי, זה השומר בקניון שכבדיחה עורך עליה חיפוש, זו המוכרת הצעירה שקוראת לה "בובה" ובודקת לה את השיער, זה הטכנאי, הקצב, זאתי מהמעדנייה, הנהג, הנוסע, החיילת... רבים מדי מנסים לשלוח ידיים אל הבת שלי, נ', וזה מטריף את דעתי. אומרים שאני קריזיונר. שיגידו.

נ' כבר בת חמש וחצי. מאז שהיא נולדה, אנשים זרים לחלוטין מאפשרים לעצמם לגעת בה בלי רשות. למה? ובכן, כי היא קטנה. כי היא יפה. כי מתחשק להם. כי אין להם גבולות. כי יכולים. כי ילדה קטנה לא תגיב אליהם כמו שאדם מבוגר עשוי להגיב.

פיליפ פקר ובתו נגה

אחד המקרים הקיצוניים יותר שאני זוכר קרה לפני קצת יותר משנתיים. אספתי את נ' מהגן, והלכנו לכיוון תחנת האוטובוס. נ' הייתה אז בת שלוש וחצי. זה היה יום חם של חודש יוני, והיא חבשה כובע רחב שוליים של "הלו קיטי" שכיסה את עיניה. בתחנת האוטובוס ישבה אישה כבת שישים ומשהו. כשהאישה ראתה את נ' מתקרבת אל הספסל בתחנה, היא חייכה אליה. אנחנו כבר רגילים לחיוכים, בהיות ממושכות ומבטים חודרים מזרים. אנחנו גם רגילים לאנשים שזורקים הערות אידיוטיות בסגנון "מה, היא לא רוצה להגיד לי שלום?” להן אני עונה לרוב ב"זכותה”. זכותה לבחור למי לענות, למי לחייך, ואם בכלל. קחו בחשבון שאתם לא מיוחדים עבורה בשום צורה עבורה. אתם עוברי אורח ואין לכם משמעות בחייה.

אבל הפעם "ניסיונות ההתקשרות" עם הילדה לקחו צעד אחד קדימה.

הזרה לא הסתפקה במבט ומילה. היא שלחה את ידיה, הרימה את הכובע של נ', וליטפה את פניה. עכשיו כשאני נזכר בזה, אני מתמלא שוב בזעם  ומאדים מכעס. .

סליחה, למה את נוגעת בה?

אני רוצה לראות אותה.

אז מה אם את רוצה לראות אותה? לא שאלת ולא קיבלת רשות לגעת בה.

היא מאד יפה ואני אגע בה אם אני רוצה!

אם אני אגש אליך ואגע בך סתם ככה, זה יהיה בסדר?

אתה לא תדבר אלי ככה, מטומטם!

את לא תגעי בבת שלי, בהמה!

אתה מטומטם! לך מפה!!! והיא לא רק שלך, היא גם של אשתך!!!

נדהמתי. בחיים לא הייתי כל כך קרוב להרים יד על מישהי. נ' התחילה לבכות ונצמדה אלי.
"אני מחפדת" (כך במקור) "היא צועקת וזה לא יפה, לא צריך להתנהג ככה" אמרה בקולה השפוי.
"נכון" התערבה הפסיכית "אני צועקת כי את יפה ואני רוצה לראות אותך".
נ' התחפרה בי וחיבקתי אותה.

"נ', לאף אחד אסור לגעת בך בלי רשות" אמרתי. היא הבטיחה לי שהיא לא תיתן לאף אחד לעשות את זה שוב ואני הולך להיות שם כדי לוודא שמי שיעשה את זה, ישלם ביד שבורה ושיניים חסרות.

אם וכאשר נ' תרצה, היא מוזמנת להתלטף עם מי שתבחר, בתנאי שהיא בוחרת בזה. את החיבוקים האימהיים והאבהיים מלאי האהבה הקריפית שלכם תשמרו לעצמכם ולמשפחותיכם.

פיליפ פקר ובנותיו

פרסמתי את המקרה הזה בפייסבוק. עברו שנתיים. פתאום כותבת לי אישה זרה ומבוגרת (שביקשה ממני חברות רק שעה קודם) שאני גורם נזק לילדה ואי נעימות לאישה הנחמדה שרק רצתה ללטף ולעשות כיף.

ובכן, נזק לילדה גורמים אנשים שחושבים שהיא בובה על חוט ואי נעימות זה משהו שאתם עשויים להיתקל בו אם אתם נופלים על פסיכופט כמוני, אחד כזה שבריאות וביטחון הילדות שלו חשובים לו יותר מלהיראות מאופק ומנומס.

הורים, שימו לב- לאף אחד אין זכות לגעת בילדים שלכם בלי רשות ולא משנה כמה נחמדים הם וכמה לא נעים לכם להעיר להם. כן, זה כולל גם בני משפחה וגם זרים גמורים שחושבים שמותר להם הכל. זה לא עניין של הבדלים תרבותיים, אלא זהירות בסיסית וכבוד בסיסי לאדם אחר, גם אם הוא נמוך מכם במטר.