את הרעיון למותג קיבלה שמרית לאחר גירושיה כשחזרה לארץ אחרי שהות בחו"ל. תוך כדי חיפוש ושיטוט באינטרנט, היא מצאה זוג נעליים שאהבה בארה"ב אבל בארץ – המחיר היה גבוה והאיכות גרועה. כך נולד הרעיון לייצר נעליים תוצרת כחול לבן – בעיצוב אמנותי ומרהיב.

החלום הפך אט אט למציאות- שמרית גייסה את עפרי, אמן מוכשר, לפרויקט. במקביל החלה בניסויים עד שמצאה צבעים עמידים מספיק וטכנולוגיה להגן על הנעליים מנזקי הסביבה. התוצאה היא נעליים מהממות ביופיין המשלבות אמנות ואופנה.

בתה של שמרית קינאה בנעליים היפות של אמא. היא ביקשה זוג משלה, ושמרית יצאה לחיפוש נעליים במידות של ילדות. אותה בקשה הפכה  מהר מאוד לפרוייקט, כשבנות נוספות מהגן רצו גם הן זוג נעליים. מאז נוצרה סדנת הילדות- בסדנה של שעה וחצי הילדות בוחרות נעליים במידה שלהן, מציירות עליהן והתוצאה- נעליים בעיצוב אישי

 

 

איך הכל התחיל?

שמרית מנור פרר נולדה וגדלה בירושלים למשפחת יזמים. הוריה הם המקימים של "מרזי מורית", תוכנית ההרזיה בדואר שהייתה פופולארית מאוד בתקופתה. אחרי השירות הצבאי למדה הנדסת תוכנה בירושלים, אז גם הכירה את שיהפוך לבעלה. אחרי סיום הלימודים עברו השניים להתגורר במרכז, התחתנו וילד ראשון נולד.

שמרית גדלה בבית של יזמים והתחתנה עם יזם. בעלה היה קשור לחיי הלילה התל אביביים ולפרויקטים שונים. ממנו למדה שמרית על עולם העסקים. במקביל למדה לתואר ראשון בניהול עסקים. שמרית הקימה בר ומאוחר יותר גם סושיה, עד שנולדה ביתה הקטנה והיא יצאה לחופשת לידה.

 

Lollytout עקב גלידה 3 650 ש"ח צילום: רן בירן

 

 

Lollytout עקב ורוד עתיק משופשף 2 650 ש"ח צילום: רן בירן

 

באותה תקופה החליטו שמרית ובעלה לעבור לאוסטרליה לשנה. אמרו שלום לחברים ונסעו. החוויה הסתיימה בפרידה וגירושים. שמרית מצאה את עצמה לבד, עם שני ילדים, מחפשת משרת אם.  אותם רגעים קשים הם שהביאו אותה ליצירה-  אז קיבלה אומץ להוציא חומרים מהמגירה (ספר הילדים הראשון שלה יצא בקרוב בהוצאת "אחוזת בית").

 

זו היתה הנקודה בה נולד הרעיון של לוליטוט  - שהיום הוא מותג קיים, פורח ומלא עיצוב ואהבה.

בלוג אישי של שמרית

http://market.marmelada.co.il/lollytout/http://lollytout.com/

 

Lollytout עקב חמניה 3 580 ש"ח צילום: רן בירן

 

Lollytout תיק סתווי עננים 350 ש"ח עקב עננים 580 ש"ח צילום: רן בירן