מסיפורה של אפרת יעקבי חשוב לקחת, שלא תמיד נהיה בטוחים במה שאנחנו עושים ולפעמים ההחלטות שאנו מקבלים יכולות להתברר כשגויות. הכי חשוב להיות קשוב לצרכים, שאיפות ובעיקר כישורים שניחנו בהם.
 
אפרת תמיד ידעה שמתישהו היא תלמד איפור. אמנם הגיעה לזה בדרך מעט הפוכה, אך הגיעה.
 
לפני כ-13 שנה סיימה אפרת לימודי עיצוב תיאטרון, ומאז פנתה לכיוונים רבים בתחום העיצוב: תפירה ומכירה של בגדים ותיקים, עיצוב גרפי, עיצוב מוצר וכדומה.
לאחר לידת בנותיה, נחשפה אפרת לעולם הילדים. עולם מלא בטוב ואושר, והחליטה לקחת
את כל הכלים הדרושים וללכת לכיוון עצמאי.
 
 
כך התחילה את דרכה בהעברת חוגים של סיפור ויצירה בגני ילדים והפעלות ימי הולדת.
בעקבות זאת, הבינה איך תוכל לשלב בין עולמם של הילדים והאיפור שכל כך אהבה.
 
הפתרון נמצא בתחום הפעלות ימי הולדת, בדגש על איפור אומנתי לילדים. אפרת התאהבה בתחום, וקיבלה פידבקים חיוביים רבים. כך הצליחה לשמח ילדים ובו בזמן לממש את הרצון והתשוקה העזה שלה לאיפור.
 
 
 
"בכל יום הולדת או אירוע שאני מגיעה אליו תמיד תהיה אמא אחת (אם לא יותר) שתשאל אותי אם אני גם מאפרת נשים, מאפרת מקצועית. השאלה הזו חזרה על עצמה כבר יותר מדי פעמים והבנתי- הגיע הזמן ללמוד איפור" מספרת אפרת.
 
"בדקתי היכן הכי כדאי לי ללמוד. רציתי ללמוד במקום שבו הדגש הוא על איפור ביוטי שמשלב את הצבעוניות שאני כה אוהבת, אך גם משלב את העדינות והפשטות, ובעיקר - שיתחבר לנשים.
מצאתי זאת בסטודיו של עדה לזורגן. מיד בסיום הלימודים, התחלתי לאפר נשים ולאט לאט הגיע גם הבידול שלי  - התמחות באיפור עדין וטבעי, כזה שמבליט את היופי הפנימי ואת התווים היפים בצורה נעימה, כזו המתחשבת בלקוחה וברצונותיה.
 
 
 
את האיפור האומנותי אני משלבת בצילומי תדמית, כאשר מציירת את לוגו העסק על הזרוע או מוסיפה קישוט אומנותי דמוי קעקוע.
 
 
 
 
 
אני אוהבת את העבודה שלי ונהנית מכל רגע, כי בשבילי איפור זו אומנות."
 
היום, אפרת מגשימה את חלומה גם דרך האיפור האומנותי וגם דרך איפור נשים.
אפרת מתחברת במיוחד לקווים הנקיים, עדינים ופשוטים וגורמת לכל אישה המגיעה להתאפר להיראות כפי שהיא באמת, תוך כדי מתן דגש על הבלטת היתרונות בתווי הפנים של כל אחת. כל אשה עם היופי הטבעי שמביאה איתה.