תמר סופר,גמלאית משרד החינוך,בת 75 וכיום מנכ"לית חברת פריסו-יצרנית כמוסות ועוסקת בפתרון טבעי %100 לבעיות בדרכי השתן.
תמר, בעלת MA בחינוך מיוחד כל חייה עסקה בחינוך וגם בגיל 51 כאשר יצאה לפנסיה מוקדמת המשיכה ללמד בסמינר לוינסקי חינוך מיוחד.
כך,לפני 21 שנה הגיעה אליה הצעה מאחד ממכריה ,שלימים הפך לשותפה לעסק-יוחנן פרי ז"ל. שתנהל את העסק ותשווקו. יחד, הקימו את העסק בשנת 1992 ניהלו ושיווקו אותו בהדרגתיות. כך התחילה תמר סופר את פרק ב' של חייה כאשת עסקים.
בשנת 2008 נפטר יוחנן פרי ותמר נשארה לנהל את העסק גם ברמה הניהולית וגם ברמת חומרי הגלם.
 
בנוסף לפועלה כמנכ"לית פריסו, תמר סופר גם חברת הארגון הבינלאומי "סורופטימיסט" שהוא ארגון נשים בינלאומי התנדבותישל בעלות מקצוע ונשות עסקים המשמש כמשקיף באו"ם. מטרותיו העיקריות של הארגון הם קידום מעמד האישה בעולם ומאבקלמען זכויות אדם. כך משלבת את שגרת היומיום גם בניהול העסק,זמן איכות עם ששת נכדיה ופעילות בארגון ויחד עם כל זה מגדירה עצמה בחיוך כמנכ"ל בנעלי בית.
 
 

 

 
 
על חברת פריסו
 
פריסו אוספת את חמר הגלם, ומעבירה אותם תהליך ריכוז מיוחד ובלעדי.
מוצרי החברה מיוצרים במעבדה לייצור מוצרי בריאות, המאושרת על ידי
משרד הבריאות ומכון התקנים. פריסו אחראית על שווק המוצר, בעיקר על ידי דוור ישיר לכל רחבי העולם.
 
 
 
 
החברה מייצאת את מוצריה למדינות רבות, בהן שוויץ, גרמניה, ארצות הברית,
קנדה, בריטניה, אירלנד, ברזיל, קניה וארצות נוספות.
המוצר בעל תכונות מרפא לטיפול בדכי השתן והכליות. בעיות בדרכי השתן הן חלק מהבעיות המופיעות בגיל הזהב. אצל נשים, הבעיה העיקרית היא שעם השנים השרירים נחלשים בכל הגוף ומכאן ההשלכות של ריצה תכופה לשירותים, חוסר שליטה על הסוגרים, נטייה לדלקות והפתרון הטבעי והנוח לטיפול בבעיות אלו הן כמוסות המיוצרות בטכניקה ייחודית לחברת פריסו.
 
הכמוסות מכילות צמחי מרפא בלבד ואינן גורמות לתופעות לוואי שקיימות לעיתים בתרופות.
כאמור,תמר סופר בת 75 ולא נוטלת תרופות כלל,רואה היטב ולא זקוקה למשקפי ראייה ולא לשיניים תותבות. "אחרי 21 שנה בהן  אני עוסקת ונחשפת לסביבת מוצרים טבעיים,השקפת עולמי השתנתה והיום אני מבינה שאפשר למצוא פתרונות טבעיים לכל בעיה"
 
 
ניתן להשיג מוצר זה בשיווק ישיר בלבד
תמר סופר
חברת "פריסו" בע"מ
03-5495469
prisso@013.net.il
www.prisso.com