עושות שינוי - פרס און לייף לנשים משפיעות

עדי אשכנזי, ד"ר קרנית פלוג, נגידת בנק ישראל וריטה הן שלוש הזוכות בפרס "עושות שינוי" של און לייף. השנה, לראשונה בוועידת "נשים ועסקים" יחולק הפרס לנשים שעשו שינוי משמעותי בתחום עיסוקן, ופרצו את הדרך לנשים אחרות.

 

כל אחת מהזוכות תתארח לשיחה אישית עם עם לינוי בר גפן, מנחת הוועידה, ותשתף את הקהל בתובנות, ברעיונות, בראיית החיים ובדרכים הקטנות, הגדולות והחכמות להצליח ולעשות את השינוי. כי זה אפשרי!

 

העצות הכי טובות: בפאנל המנטורים שחוזר זו השנה השניה, יעלו 3 בעלות עסקים קטנים ללייב פיצ'ינג על הבמה ויזכו לייעוץ משלושת המנטורים שעל הבמה. מנסיון השנה שעברה - אסור לכן לפספס את זה.

 

הכינו את הממחטות - ומהסיבה הכי טובה בעולם: שלושה דורות של נשים מוכשרות, מצחיקות, שנונות ובלתי מתפשרות ייפגשו על הבמה לשיחה כנה על ההבדל והשונה, ועל כמה שהן דומות: רבקה מיכאלי, רביטל ויטלזון יעקבס, ולוסי איוב. 

 

מרים פרץ, אשת החינוך ששכלה שניים מבניה במלחמות ישראל תשב לשיחה אישית עם ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים, על האפשרות של כל אחת ואחד מאיתנו לעשות את ההבדל ולהשפיע.

 

לפרוץ, למרות הכל: שלוש נשים שמגיעות, כל אחת, ממקום אחר, עם כיוון אחר, עם מטרה אחרת  - נפגשות על הבמה כדי לחלוק איתכן את הסוד. איך, אפשר, לבנות את עצמך, להשיג את המטרה, לא להתפשר - ולא לתת לשום מכשול לעצור אותך. רמה בורשטיין, הבמאית החרדית המצליחה, רדיר כמאל מדיח, מגישת החדשות הדרוזית הראשונה של הערוץ הראשון ו"כאן" ושרה פרידמן, מנהלת כלא "נווה תרצה". כל אחת היא מהפכה, תזכרו את זה.

 

וכמובן, הייד פארק נשים של און לייף, כי בלעדיו אי אפשר.

 

ההרשמה  - בלינק הזה. הכניסה לנרשמות בלבד, אישור הרשמה יישלח אליכן כשבוע לפני הוועידה.