רק 15 דקות מכפר סבא, במושב סלעית, נדמה כאילו  המראתם ונחתתם בליבה של טוסקנה האיטלקית.  עוד דקה נסיעה בתוך הישוב, ואתם מגיעים למתחם job and joy של סמדר ואריק גלבוע. זה הבית שלהם, החצר שלהם, הנוף שלהם, הקסם והמגע בכל חדרי הישיבות, אבל בשעות הקרובות – זה גם הבית שלכם.

 

 WOW היא התגובה המאפיינת את האורחים הנכנסים למתחם בפעם הראשונה, ושמיד בעלותם על המרפסת הטוסקנית בה מוגשת ארוחת הבוקר והקפה האיטלקי, שולפים את הסלולרי כדי לצלם. כמעט מכל זווית של המתחם אפשר לראות את הנוף עוצר הנשימה של מרכז הארץ, את הים, מנתניה ועד הרי הכרמל.. קילומטרים קדימה שמייצרים תחושה של התנתקות מהכרך.

 

 

הלקוחות העיקריים – מספרים הזוג גלבוע, הן חברות גדולות וקטנות, שמחפשות את השפיץ – את המקום המדויק הזה שבו יוכלו לקחת את טובי המנהלים והעובדים ליום שהוא לא רק עבודה, אלא גם השראה והנאה. אם המטרה שלכם היא לקחת את צוות ההנהלה הבכירה או מחלקה מסוימת ליום שהוא דיון חשוב, רה-ארגון, גיבוש או חשיבה יצירתית – אין ספק שתמצאו פה את מה שאתם מחפשים. אחד הלקוחות ששב וחוזר לJOB&JOY, הגדיר את המקום: "לא צריך לנסוע לצפון הרחוק או לדרום החם, כאן תמצאו חוויה טוסקנית במרחק נגיעה מת"א".

 

כל מה שאתם צריכים

במתחם עצמו חדרי ישיבות מושקעים ומעוצבים, עם לוחות  מחיקים, מקרן, ועוד אביזרים שונים. אפשרויות הישיבה מגוונות ומפתיעות. חדר הישיבות הגדול מעוצב בצורה של סטודיו לאומנות, שמאפשר חשיבה יצירתית ויציאה מחוץ לקופסא.. בחוץ מחכות לכם פינות ישיבה וחשיבה אלטרנטיביות, שלעתים בזרימה של היום, הופכות להיות למקום המרכזי בו קורים דברים. המתחם כולו משובץ ביצירות אומנות יוצאות דופן של סמדר.

 

 

את תוכן הדיונים והסדנאות תוכלו לבנות בעצמכם, אבל המלצה שלנו? התייעצו בסמדר מורג ואריק. הם יכולים להציע ולמצוא עבורכם את הפעילות המשלימה הכי נכונה ומתאימה, כדי לבנות לכם יום שהוא בול לצרכים שלכם. החל מארוחת הבוקר הכפרית, הצבעונית והטעימה, דרך הפעילויות השונות, וכמובן ארוחת הצהריים המגוונת –  גם אם יש לכם עובד טבעוני, או שנמנע מגלוטן או לקטוז, זו לא בעיה. לכולם ימצא פתרון,  ויאכלו עד שובע. וכמובן, הכל כשר.

 

חלום שהתגשם

הזוג גלבוע הכירו בגדוד שריון בסיני והיו הזוג הראשון שהתחתן בישוב סלעית (ועוד התקבלו כזוג לא נשוי, תארו לעצמכם). היום הם חוגגים 38 שנה בישוב. שלושה ילדים וששה נכדים נולדו להם במקום הפסטורלי הזה. את חייהם הם חילקו בין ישראל ושלל ארצות הבלקן כחלק מעבודתו של אריק כמנהל בכיר ב"שטראוס-עלית". סמדר היא הרוח האמנית בזוג, והמתחם משופע בשלל יצירות הפסיפס והאמנות שלה, שמחייכות ונוגעות מכל פינה.

 

 

הרעיון למתחם חוויתי באופי אחר צץ אצל הזוג בעצם כתוצאה מאורח חייו המקצועי של אריק שביקר בלא מעט מתחמים כאלה בארץ ובעולם, "צרכן כבד של מקומות אירוח כאלה" הוא אומר – והשניים חיפשו לבנות משהו אחר: משהו מיוחד ושונה עם חוויה שתיזכר.  "אמרתי לעצמי, יש לנו  מיקום נפלא כזה משלנו, מתי יגיע הזמן שנקים מקום מדויק כזה אצלנו?" אריק מספר. בכל פעם שהחלום כמעט הוגשם – הזוג הוקפץ לשליחות במדינה כזו או אחרת והחלום נדחה.

 

בשנת 2013, אחרי 15 שנה בחו"ל, חזרו הזוג גלבוע לישראל, והחלום קרם עור וגידים.

"אחרי שחיינו כל כך הרבה שנים בלובליאנה - במרחק שעה מאיטליה, זו האווירה שחיפשנו למתחם שהוא שילוב של עסק ובית. ההשלמה היא של האורחים" מספר אריק..

 

 

"בגדול זו חוויה של 360 מעלות", אומרת סמדר, שהיא המנהלת הראשית של העסק, ואריק הוא איש התחזוקה והמוציא לפועל. היפוך מחייהם הקודמים, הם מחייכים.  "קראנו לזה ג'וב אנד ג'וי כי זה בדיוק אנחנו ועלינו. אנחנו כאלה גם בחיינו הפרטיים וגם בחיינו המקצועיים. אנחנו מכניסים אנשים הביתה, תרתי משמע, לבית עצמו ולחצר ולחדרי הישיבות שבנינו, כי אתם באים אלינו, הביתה, ואתם צריכים להרגיש בבית ".

"זהו אירוע בוטיק שבו הכל תפור לצרכי הלקוחות באותו היום", הוא מרחיב. "באותו היום שתתארחו בג'וב אנד ג'וי, לא תפגשו אף אחד אחר חוץ מחבריכם לעבודה". הזוג מקפיד שלא לארח שתי חברות במקביל.. המקום  הוא שלכם לאותו היום כי מגיע לכם.

 

לעולם לא מאוחר מדי

מסר אחרון וחשוב שהשניים רוצים להעביר, שהוא מעין מסר אישי: מעבר לעסק ולחוויה ולכיף  - יש פה שיעור חשוב לכולם. לעולם לא מאוחר מדי – גם בגיל קרוב לפנסיה או אחרי שעשיתם קריירה ענפה ומספקת – תמיד תוכלו להגשים עוד חלום ולבנות עסק אחר, קריירה אחרת, שתגרום לכם אושר וסיפוק. בדיוק כמו אצל הגלבועים מג'וב אנד ג'וי.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

ג'וב אנד ג'וי

מושב סלעית 7,  jobandjoysalit@gmail.com