קים ריד פרל רק סיימה את קולג' כאשר החליטה להיכנס להשקעה בסטארט אפ מבטיח, שכמו שצמח, כך גם נפל כאשר התפוצצה בועת הדוט קום. אך בניגוד לרוב האנשים שהיו מתרחקים מהתחום, לאחר שנכוו, ריד פרל בחרה ללמוד מהטעויות ולנסות שוב- מה שהתברר כבחירה מוצלחת. היום עומדת ריד בראש חברת פרסום דיגיטלי השווה 100 מיליון דולר שהקימה ממטבחה הביתי בהוואי.
  
בגיל 23 ההצלחה חמקה לה מבין האצבעות. ללא ניסיון היא הפכה לגיוס ה-7 של הסטארט אפ Xdriver Technology בתור מנהלת שיווק ומכירות. החברה שהייתה הגרסה הראשונית של דרופבוקס, רכבה על גל ההצלחה של תקופת הדוט קום, וצמחה באופן מהיר על חשבון תזרים מזומנים ורווחיות. במהלך השנה הראשונה גייסה Xdriver 20 מיליון דולר ושכרה 120 עובדים.
 
באותו זמן הצליחה ריד פרל להגיע ל-10 מיליון לקוחות ולייצר רווח של 9 מיליון דולר מפרסום. החברה כבר הגיעה ל-200 עובדים, לפני שהחלה להיכנס לקשיים וריד פרל מצאה עצמה לפתע מפטרת את חבריה הטובים במקום לגייס. החברה נפלה לתהום עם התפוצצות הבועה ובסופו של דבר פשטה את הרגל ב-2001. 
 
"זו הייתה התקופה הקשה בחיי", היא מספרת. "Xdrive בסופו של דבר סימה כפושטת רגל, אבל היזמות היא ב-DNA שלי". כבת לאיש נדל"ן ואם יועצת תקשורת, היא מספרת שגדלה בבית בו כל דבר נראה מתוך נקודת המבט היזמית.
 
ריד פרל. צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של החברה
 
ניסיונה הקצר אך העשיר לימד אותה מספר דברים, "במיוחד את החשיבות של ההתמקדות בשורה התחתונה והחזרה המהירה לעניינים אחרי תבוסה", היא אומרת. "יש ערך בלראות עד כמה רע דברים יכולים להיות."
 
היא החלה מחדש והקימה מביתה בהוואי את חברת ביצועי השוק Frontline Direct המתמחה בפרסום חוצה ערוצים. לא פשוט לנהל עסק מהוואי היא אומרת. היא נאלצה לעובד בשעות הקטנות של הלילה כדי לעשות את כל שיחות הבוקר עם החוף מזרחי, אל גם זה נתפס בעיינה כאתגר מחשל "הרגשתי שאם אוכל לעשות זאת כאן, אוכל לעשות את זה בכל מקום". 
 
מאז הקמתה ב-2003 Frontline Direct כמעט והכפילה את הרווח שלה מידי שנה. בתוך שנתיים, רשמה החברה רווח של 3.5 מיליון דולר, 63 לקוחות ו-5 עובדים. ב-2010 כבר נתנה שירות ל-380 לקוחות, העסיקה 74 עובדים ונהנתה מרווח של 100 מיליון דולר.
 
פרסום חוצה ערוצים אומר למעשה בניית מפה של קהל הלקוחות של החברה באמצעות מגוון אתרים שיודעים להעביר את הפרסומת הנכונה לאדם הנכון. "כל ערוץ מייצר הבנה טובה יותר של המשתמש, והמידע הכולל יוצר פרופיל שלם של משתמשי החברה - ולכן פרופיל שלם יותר לקנייה ומכירה של מדיה", אומרת ריד פרל.
 
ב-2008, מכרה ריד פרל את החברה ל-Adconion Media Group בעבור 20 מיליון דולר. Frontline מוזגה והיא נשארה המנכ"לית. כיום רואה החברה המאוחדת צמיחה של 70% מדי שנה המבוססת על מכירת פרסום. 
 
ריד פרל משוכנעת שגם היום, בעיצומה של בועת טכנולוגיה פוטנציאלית חדשה, על יזמים להיות זהירים כאשר הם מתבססים על מימון חיצוני, ולהתמקד בבניית רווחיות על מנת לצמוח. "זה תמיד לוקח זמן כפול ותקציב כפול ממה שמתכננים".