סט תואם לרגליים ולגוף

 

אם הגאדג'טים האלו הם קצת יותר מדי בשבילכם, וכל מה שאתם צריכים בשביל ליהנות מאמבטיה מפנקת זה מגבת טובה ורגליים יבשות – תמיד תוכלו להצטייד בסט מפנק של שטיחון לאמבטיה ומגבות תואמות של דארלן. ברמת ספיגה גבוהה ובמבחר של צבעים נהדרים שיתאימו לכל חדר רחצה.

 

 

 

בכל הנוגע לחדרי רחצה, יש שתי אסכולות מובילות: המתפנקים והפונקציונליים. בעוד שהפונקציונליים יכנסו למקלחת זריזה של מקסימום חמש דקות, המתפנקים יכולים לבלות שעות במקלחת. אלו הנמנים על האסכולה השניה אוהבים לרוב את כל סוגי הרחצה – מאמבטיית קצף לאור נרות ועד לטוש עם ראש מקלחת Rain shower, עם אורות לד וזרמים מפתיעים. כך או כך, כו-לם מתקלחים וכו-לם זקוקים לאקססוריז הנלווים, בין אם לשימוש חפוז ובין אם לפינוק מתמשך. הנה 6 מתנות שתשמחו להעניק ועוד יותר תשמחו לקבל.

 

תאורת דיסקו תת-מימית

מכירים את העצה "תרקדו כאילו אף אחד לא מסתכל"? אז תאורת דיסקו לאמבטיה היא בת הדודה של העצה הזו. מה יותר פאנקי מלהאיר את עולמכם באורות דיסקו מדליקים דווקא באמבטיה? הרי ידוע שלתאורה יש השפעה על מצב הרוח, וידוע שלמים יש השפעה על הרוגע, אז למה לא לשלב בין שניהם? תמורה 8 פאונד, האמבטיה הפרטית שלכם תהפוך לקליידוסקופ של אורות. אם מישהו יתלונן שתפסתם את האמבטיה ליותר מדי זמן – תמיד תוכלו להאשים את ה"בוגי".

 

תאורת דיסקו תת מימית

 

 

וילון מקלחת פייסבוקי

מכירים את אלו שלא יכולים להתנתק לשנייה מהרשת החברתית הפופלרית? אז זו המתנה המושלמת עבורו או עבורה: וילון אמבטיה בעיצוב של עמוד פייסבוק, שיעניק להם סביבה תומכת במשך הדקות הארוכות שהם רחוקים מהנייד \ טאבלט \ מחשב, כולל מקום מקורי לתמונת פרופיל בלייב.

 

וילון למקלחת פייסבוק

 

מחברת חסינה למים

גם אתם מקבלים את כל הרעיונות הטובים ביותר דווקא באמבטיה? אז זה בטוח יהיה מעולה אם תוכלו לרשום אותם בזמן אמת, לא? מחברת עמידה במים, בת 80 עמודים ניתנים לתלישה שמגיעה עם עפרון פחמן מיוחד, היא הפיתרון לכל הגאונים במקלחת. זה הרעיון המושלם למתנה לכל סטארט-אפיסט, סופר, משורר או הוגה דעות ובכלל – לכל מי שהמוח שלו לא מפסיק להניב רעיונות מפוצצי השראה 7\24.

מחברת חסינה למים

 

מכונת קצף לאמבטיה

בסרטים תמיד רואים את הגיבורה ההוליוודית התורנית טובלת באמבטיית קצף על מיליוני בועות סבון, אבל בפועל, זה לא פשוט בכלל להשיג אמבטיית קצף יציבה ומפנקת. בעזרת המכשיר הנחמד הבא תצליחו די בקלות: מכונת בועות ביתית לאמבטיה. המכשיר, הפועל על סוללות, יצריך מכם רק תוספת של סבון כדי שתוכלו לייצר לעצמכם או לאהובים עליכם יופי של אמבטיה במינימום מאמץ.

 

מכונת קצף לאמבטיה

 

מחזיק כוס יין לאמבטיה

יש אנשים, נשים וגברים כאחד, שנמנים על הרומנטיקנים חסרי התקנה. הם תמיד ירצו לשדרג את החוויה ויחפשו את הדרך המפנקת ביותר ליעד. עבורם הומצא ועוצב מחזיק כוס היין לאמבטיה – כי בכל זאת, זכוכיות שבורות זה ממש לא רומנטי. המחזיק עשוי מנירוסטה מלוטשת במראה מסוגנן והוא מאובטח בקלות אל שפת האמבטיה. נשאר רק להצמיד את כוס היין וליהנות משמפניה צוננת או סנגרייה חמה.

 

מחזיק כוס יין לאמבטיה

 

מגבוני ענק במקום מגבת

כל המגבות בכביסה? נוסעים לטיול ולא בטוחים שבא לכם להתקלח? מגבוני ענק לגוף בגודל של מגבת רגילה יעשו יופי של עבודה. בינינו, ואנחנו בטח לא נגלה לאף אחד, גם אם אתם בבית ועייפים מדי למקלחת רגילה, לכו על מקלחת של מגבוני ענק ותרגישו רעננים ונקיים גם בלי כל ההתעסקות. תחשבו על זה כעל מקלחת ניידת שנמצאת איתכם בכל מקום.

 

מגבת חד פעמית