יש נשים שכאשר מביטים בהן חולפות ברחוב, קשה לפספס את השיק שנוטף מהן, במיוחד כשהוא משולב בנונשלנטיות שאין הרבה ממנה באיזורינו. הרבה מהניחוח הזה מגיע מהגישה שמקרינה הבחורה, לצד, כמובן, סטייל בלתי מתפשר. כזו היא ריי שגב, דוגמנית "פלאס סייז" (פרזנטורית של So Simple) ומלווה נשים בכל המידות לקבלה עצמית, שאת הסגנון שלה עוטף אטיטיוד קולי וביטחון עצמי.

עוד באון לייף: 

"הסגנון שלי מחפש כל הזמן את המקום שבין סטייל ונוחות, בין לאתגר את עצמי ובין להשאר נאמנה לעצמי", היא מסבירה. "לפעמים זה עובד ולפעמים פחות, אבל זה היופי שבתהליך. אני אוהבת לזרוק על עצמי גלביה ועליה ללבוש ז'קט עור צמוד שמקרב אותה לגוף וגם נהנית ללבוש שמלה נשפכת ומחמיאה. הסילואט זה הדבר הכי חשוב בעיני וכיף לי לשחק עם זה, גזרות רחבות וצמודות, בדים בטקסטורות שונות, שילוב צבעים מעניין ועוד. אני לא יכולה לקרוא לסגנון שלי בשם כי הוא מאד משתנה מיום ליום, אבל מה שהכי חשוב לי זה לנסות הכל ולהרגיש מה עושה לי לחייך, זה המדד הכי אפקטיבי עבורי בכדי להחליט מה נכון עבורי".

ביקשנו מריי לספר לנו מהם שלושת פריטי המאסט בארון הבגדים שלה, כאלו שבלעדיהם המלתחה אינה שלמה:

חולצה גברית מכופתרת

ריי שגב בחולצה של גולף

"הפריט הכי נונשלט ולא מתאמץ בארון שלי. חולצה מכופתרת תמיד עובדת על שני אלמנטים חשובים מאד: נוחות וסקס אפיל. היא עובדת אצלי מעולה גם בחורף וגם בקיץ. אני אוהבת ללבוש את החולצות המכופתרות בקיץ עם מכנסיים קצרים או חצאית ובחורף עם ג'ינס וסוודר".

פרופיל, מחיר: 120 שקל

נאוטיקה, מחיר: 350 שקל

Wrangler, מחיר: 249 שקל

טי שירט עם הדפס כיפי

ריי בחולצה של second

 "כשאני צריכה זריקת עידוד, טי שירט מגניבה לחלוטין יכולה לעשות את העבודה. זה אולי קצת מוזר, אבל טי שירט עם ג'ינס וסניקרס אשכרה יכולים לגרום לי לחייך!".

פול אנד בר, מחיר: 80 שקל

twentyfourseven, מחיר: 40 שקל

דיזל, מחיר: 220 שקל

שמלה פרחונית

ריי בשמלה של so simple. צילום: סיגל סבן

 "כמה כיף שיש שמלה טרנדית ומחמיאה בארון, כזו שאפשר להוציא אותה מדי פעם כשקצת נמאס מג'ינס וטי שירט. שמלה פרחונית ונשית עושה את העבודה כשמתחשק לגוון בסטייל שמח ומיוחד".

H&M , מחיר: 119 שקל

Legal Outfit, מחיר: 399 שקל

זארה, מחיר: 269 שקל