מהו מרד צרכנות שקט ואיך זה בא לידי ביטוי?
נתחיל מזה שאני לא מדברת בשם אף אחת מלבד עצמי.
נמשיך מזה שאני מוקפת נשים חזקות, מדהימות ובמידה 42 ומעלה כל הזמן, בין אם זה ברשת ובין אם זה במציאות ואני יודעת מה הלך הרוח.
לפני שנה יצאה גברת קסטרו (אתי רוטר) בהצהרות שהבגדים בקסטרו לא נראים טוב על נשים במידה 44 ומעלה ומאז גם לא קניתי שם כמעט.
שזה חבל, כי מי שמכיר את בעיית השופינג שלי גם יודע שקסטרו הייתה רשת שרואה ממני הרבה כסף לאורך השנים, אבל וואלה, איזה קטע? למדתי שבכלל לא מתאים להם שם למעלה להלביש נשים במידה שלי.

 

לודה מודדת את בגדי הים של קסטרו

אתם לא יכולים להחליט שהמידה שלי לא נראית טוב בבגדים שלכם. צילום: לודה גרקו

 

אני לא יודעת כמה לקוחות הם איבדו מאז שיצאו בהצהרות האלה, אני אפילו לא מדברת על הקמפיינים, על הקטנות המידות המגוחכות (קטע ש44 בקסטרו ו44 באמריקן איגל זה רוחב שונה לחלוטין אה? ממש כאילו מידה היא סתם מספר חסר משמעות), על זה שהם לוקחים ילדות בנות 16 לדגמן קולקציה שמשווקת לנשים. ניחא, לא ביקשתי שתיקחו פרזנטורית במידות ממוצעות, חלילה, בטח לא אותי, אבל לצאת בהצהרה שנשים במידה שלי זה פשוט ?לא הטעם של קסטרו??

אז חבל, כי וואלה? עברתי היום ליד החנות אחרי שקניתי ברשת אחרת שבחרה לא להדיר אותי בפומבי והחלטתי להיכנס.
זה משהו שאני לא נוטה לעשות, לא למדוד בגדים בתאי הלבשה בקיץ ובטח לא למדוד משהו מתוך ידיעה ברורה שלא משנה מה, הכרטיס שלי לא יעבור במסלקה כאן.
אבל החלטתי ללכת על זה.
הנה, מידה 44 בבגדי ים שלכם, אתם? יכולים להדיר כמה שבא לכם, אתם יכולים להמשיך להביא ילדות מרוטשות לקדם איזה סטנדרט יופי ילדותי ופדופילי.
אבל אתם בטח ובטח שלא יכולים להחליט שהמידה שלי לא נראית טוב בבגדים שלכם, שנשים במידה 42 לא מתאימות לטעם של קסטרו ושיש בגדים שפשוט לא נראים טוב על אנשים מסוימים.

מרד צרכנות שקט.
קניתי כבר ארבעה בגדי ים העונה, אף אחד לא שלכם, חבל לא?
CASTRO

 

לעמוד הפייסבוק העסקי של לודה