אני מאוד מתחברת אל צד ההפקה והיצירה מאפס ואל הבאת הרעיון מדמיון למימוש.

נקודת המבט שלי אני משתדלת שהאישיות של הדוגמן תבוא לידי ביטוי בתצלום, שאפשר יהיה לחוש את הנוכחות שלו. העניין עבורי הוא ללכוד רגע אישי יותר מאשר אופנתי.

 

כשאני מצלמת אופנה תמיד אחשוב על הערך האמנותי שאוכל ליצוק לתוך התמונה.לכן כשאני מצלמת דוגמניות, אחשוב קודם כל על הפורטרט ואתייחס לפריים של המצולמת כעל פורטרט לכל דבר.

 

חזייה, פוראבר 21; ג'קט עור, GABAYA BY ELIOR; חצאית, ink

 

אני אוהבת לתפוס את הפריים שבין התמונה המצולמת לזו שאחריה, כשהמצולם שלי יהיה ברגע הטבעי לו ולא ברגע "המצטלם", זהו בדיוק הזמן בו נמצא המצולם במעין מאחורי הקלעים של עצמו. חשוב לי ללכוד את הרגע האישי ולא רק הרגע האופנתי ואקפיד תמיד לעשות זאת גם אם הפריים לא יבחר למטרה המסחרית.

 

 

חזייה, my urban; גופיה, בוטיק ירין; ג'קט עור ומכנסיים, GABAYA BY ELIOR
 

אני מאוד אוהבת את הטבע ומשתמשת בו כחלק בלתי נפרד ליצירה השלמה. מאז שעברתי לתל אביב, אני מצלמת בעיקר בסטודיו. שם למדתי ליצור ולאתגר את עצמי ומאוד התחברתי אל הצד ההפקתי והיצירה מאפס. כיום, צילום בסטודיו מהווה דרישה בסיסית מחברות אופנה ומעצבים, לרוב מאחר שהנראות של הבגדים והפריטים היא המוצלחת והמחמיאה ביותר ומתאימה גם לשימוש באתר המותג ובמכירות און ליין.עם זאת, בתוך האורבניות האינטנסיבית אשר מתקיימת פה, נותר בי געגוע לטבע, למרחביו ולחלומות שהייתי יוצקת לתוכו.

 

גופיה, ink; ווסט, GABAYA BY ELIOR; בגד ים, פוראבר 21; מכנסיים, GABAYA BY ELIOR; שרשרת, la flaca loca

 

בהפקת צילומים זו, השתמשנו אני ושאר הצוות הנפלא, בדימוי חזק של העצמה, שפתיים חזקות, עיניים מודגשות  ושיער מתוח, באקססוריז וברקעים שהוכנו במיוחד לצילומים הללו, שעיקרם הינו מוטיבים מעולם הטבע. צמחיה מתחת למים, צמחיה ביבשה ופרי שרווי בזרעיו. פירות מתוקים עזים ונעלי סטילטו עם עקבים נעוצים. דגי זהב מעטרים ידיים ומים ובהם משולבת בהרמוניה אישה חזקה וחופשיה המביעה דעה, חולמת ועפה.

 

ווסט עור וגופיה, GABAYA BY ELIOR; חצאית, בוטיק המעצבים; שרשרת, la flaca loca

 

כשהייתי בהריון, צילם אותי בעלי בלב הטבע, בנוף המדברי הפראי/המהפנט של מצפה רמון. מבחינתי היה לי זה אך טבעי, תרתי משמע, להצטלם שם. האדם והטבע תמיד שלובים, יצירה של חיים כל פעם מחדש.

הפריים Creation הוא מבחינתי ונוס, שלא יוצאת מהמים אלא יוצאת מתוך האדמה, בדומה לפסוק 'מעפר באת'. ילדתי לפני חמישה שבועות את בתי, פאי, כשאחת ממשמעויות שמה הינה המספר פאי, מספר טהור המייצג את היחס בין היקף המעגל לקוטרו ובעזרתו נמדדים אלמנטים רבים בטבע. עבורי מדובר במעגל החיים.

 

צילום: לילך עמית הולצר
איפור ושיער: שירן פארן למוצרי איל מקיאג?
ארט: עמית ביטרני LMNOP design studio
סטיילינג: יהלי אתיה אביכזר
דוגמנית: שיראל סבן לסוכנות אלינור שחר