בין אם את מחובבות הבלינג בלינג, מחפשת את המראה הדרמטי והגברי או בכלל מתרגשת מקטיפה חושנית ונשית, נדמה שהטרנדים של העונה יכולים להתאים לכל אחת. ערכנו עבורכן סדר בארון ובמגירת הנעליים ומצאנו את המגמות הכי נכונות שילכו איתכן עד סוף החורף, ומי יודע, אולי גם בשנה הבאה?

 

עוד באון לייף: 

 

 

בין הנשי לגברי

אנדרוגניות שמשחקת בין הארון שלו לארון שלה. באגף הנעליים היא באה לכדי ביטוי בסטייל גברי בשילוב גוונים רכים ונשיים, ניתן למצוא למשל נעלי אוקספורד עם שרוכים או לואופרס נינוחות, בצבעוניות פסטלית של ורוד וסגול בהיר, הרבה שמנת ואפילו ירוק בקבוק.

 

מימין למעלה: פוקס, פול אנד בר, מוי לבוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר. 

מימין למטה: קרייזי ליין, הילית מור, ניין ווסט

 

 

זה רק ספורט

הטרנד הספורטיבי ממשיך גם העונה, והלהיט החם הוא סניקרס במראה חללי ללא שרוכים הנלבש כמו גרב. הנעליים מגיעות בצבעים מטאליים, אבל לא רק – מצאנו גם סניקרס בגווני שמנת, המקבלות חיזוקים מנצנצים תוך שילוב דיטיילס כמו ניטים, נצנצים, חיתוכי לייזר. עוד סגנון מיוחד הוא צבעוניות של טון על טון (למשל, סניקרס בצבע כחול עם סוליה כחולה).

 

מימין למעלה: רנואר, סקצ'רס, לי קופר. 

מימין למטה: ניין ווסט, FILA VINTAGE, ברשקה

 

 

 

בלינג בלינג

המראה המנצנץ מגיע העונה לא רק בדמות נעלי ערב דקיקות למסיבה, אלא דווקא דרך עקבי הצ'אנקי הנוחים ליום-יום המקבלים את הנצנוץ הראוי. עוד סגנון מנצנץ הוא נעלי ה"מרי ג'יין" בעלות הרצועה, שהן שיא הנשיות והאלגנטיות. הצבעוניות הבהירה, של סגול ו-ורוד, מפתיעה לעונה ומרעננת, ובנעליים משתלבים הרבה אלמנטים של זהב וכסף.

 

מימין: למעלה: טופשופ, מסימו דוטי, H&O

גופיה: מנגו; תיק: זאדיג אנד וולט; נעליים: ניין ווסט

 

 

מחתרת הקטיפה

הקאמבק של שנות התשעים נראה נפלא בגזרת הנעליים כמו גם התיקים. ניתן למצוא נעלי עקב, מגפיים ומגפונים צמודים לרגל, והשוס הגדול: עקבי לכה המשתלבים נפלא עם הקטיפה. פלטת הצבעים היא חורפית ונעה בין בורדו, כחול וירוק.

 

 

מימין למעלה: מינימום לסטורי, PORTAY, Belle&Sue. 

תיק: ניין ווסט

למטה: תמנון, ניין ווסט, BO-E. 

 

בין הרים

טרנד ההייקרים עולה שלב: טוויסט אופנתי על נעלי הטיפוס המפורסמות במגוון וריאציות, בין אם מדובר ב"מחוות" קטנות לאותן נעליים מפורסמות עם מגפיים עד הברך בתוספת דיטיילס שרוכים, או ממש נעליים באותו הסגנון, עם פרווה, סוליה שטוחה ושרוכים לכל האורך, בגוונים של בורדו, חום וצבעי נטורל. ניתן למצוא מגפונים בסטייל ההייקרים עם עקבי קרפ – חומר דומה לגומי, קליל, בגוון חום בהיר ומתאים לגווני האדמה.

 

 

מימין למעלה: RAINFOREST WOM ALLOVER, ספרינגפילד במשביר לצרכן, ברשקה. 

מימין למטה: ניין ווסט, טומי הילפיגר, דיזל. 

 

 

שנות השישים

העשור הסוער מהווה השראה העונה, עם גזרות עגולות ובכלל אלמנטים של עיגולים ואבזמים, ניטים שטוחים מעוגלים, עור מבריק, עקבי צ'אנקי רחבים ונעלי מרי ג'יין שלגמרי מחזירות אותנו לסיקסטיז. 

 

 

מימין למעלה: עדי בקשי, אייס קיוב, ג'אמפ. 

מימין למטה: ניין ווסט, אמריקן איגל, נעמה בצלאל.