החורף הישראלי היטיב לשמר גם השנה את הפאסדה הקרירה שלו והגיע באיחור אופנתי. אנחנו סולחים לו, לחורף הזה, בעיקר בגלל שהוא מעניק לנו אופציה ללוקים מלאי שיק אירופאי א-לה-ז'ורנל בבית קפה פריזאי, כשלצידו מקרונים וכוס קפה מהביל.

 

אחרי שאפסנו את מלתחת הקיץ ואמרנו שלום לארון החורפי, זה הזמן לרכוש מעיל חורפי ומחמם במיוחד. נכון, פה זה לא ברלין או לונדון, ועדיין, בואו נודה על האמת - הלילות קפואים, והיציאה מהמיטה מדי בוקר מרגישה לנו כמו טקס מזוכיסטי שלא ברור מדוע אנחנו ממשיכות לשתף איתו פעולה.

 

עוד באון לייף: 

באדי ווינקל: אייקון אופנה בגיל 88

לא רק לנשות עסקים: ככה תאמצו את טרנד חליפות המכנסיים

15 השמלות הכי יפות שלבשה מישל אובמה

 

אז הנה סיבה טובה בכל זאת לצאת מהבית: אספנו עשרה דגמים יפהפיים של מעילים שיעשו לכן נעים בעונה הקרובה - צמרירי, מפוך מחמם, עם הדפס ייחודי או אלגנטי וקלאסי, בצירוף המלצות חמות למה ללבוש איתם שישלים את ההופעה.

 

1. המעיל: אמה קיי במשביר לצרכן, 549.90 שקל. 

יש בו את כל מה שצריך להיות במעיל, לפחות נכון לחורף 2017: צמר מחמם, פרווה שיקית, גזרה חובקת מותניים וצבע ניוד שמתאים לכל פריט.

תוספות: גרביונים מתוקים של Forever Young, 20 שקל; מגפוני גומי באדום נועז של זיפ, 139 שקל.

 

 

2. המעיל: G STAR, 999 שקל. 

מעיל דמוי עור בגווני כחול במראה קשוח ומחוספס.

תוספות: מכנסי רכיבה להשלמת המראה הקולי, MIZO, מחיר: 415 שקל במקום 489 שקל; מגפונים מטאליים שהם הברקה של ממש, aka X Sarah Braun, מחיר: 750 שקל.

 

 

3. המעיל: Zara, 449 שקל.

מעיל צמר חום בהשראה צבאית הניתנת במינון נמוך – מבלי להכנע לטרנד הטלאים והסיכות, אלא בנגיעה סולידית שלהם.

תוספות: מכנסיים בגוון ניוד בגזרה מדויקת, יונידרס, 139 שקל; מגפונים בצבע בורדו ובאטיטיוד של "חד וחלק",  קלארקס, 750 שקל.

 

 

4. המעיל: גולברי, 550 שקל.

מעיל שחור בסגנון סיקסטיז עושה עבודה נהדרת: גדול, מחמם, נשי ושיקי.

תוספות: מכנסיים מחטבים באותו טעם של פעם, טומי הילפיגר, 949 שקל; נעליים נוחות עם טוויסט בעקב,  פלייפוט, 529 שקל.

 

 

5. המעיל: אלמביקה, 898 שקל.

מכירים את הימים הללו שאין חשק לצאת מהפוך? המעיל הזה מעניק את תחושת ההתכרבלות בחלק העליון של הגוף, אבל משאיר מקום לפריטים האחרים (קרי, מכנסיים) לגרום לסביבה לחשוב שאנחנו בעצם לבושים כאחד האדם – כשלמעשה, מתחת למעיל הזה נשארנו עם חולצת הפיג'מה. אבל אל תגלו.

תוספות: לירוק המרהיב החלטנו לצוות שחור סולידי בדמות מכנסי סן טרופז, טוונטיפורסבן, 180 שקל; נעלי לואופרס, מנגו, 129 שקל במקום 199 שקל.

 

 

6. המעיל: טופשופ, 689 שקל.

המעיל המנומר התנער בעונה האחרונה מתדמית המראה הטראשי, ובחורף הקרוב הוא הולך לחגוג ברחובות העיר. הוא מציע מראה בוהו-אורבני מלא שיק, רק צריך לדעת ללבוש אותו נכון.

תוספות: מכנסיים דמוי עור בגזרה משוחררת, איזבלה, 329 שקל; מגפונים שחורים, ניין ווסט, 750 שקל.

 

 

7. המעיל: קרייזי ליין, 258 שקל במקום 430 שקל.

מה עוד ניתן לומר על הפריט האלמותי הזה? אופציה חמימה של מעיל הטרנץ', בגוון קאמל ועשוי זמש. מקנה סילואטה של כוכבת אמיתית, נשית, כמעט גבעולית ובעיקר קלאסית.

תוספות: רצוי ללכת עד הסוף עם המראה הצרפתי הקוקטי, באמצעות גרביונים בעלי טקסטורה סולידית, H&O, מחיר: 70 שקל; מגפונים שהם אמנם הצהרה בפני עצמה, אבל מתכתבים נפלא עם המעיל וסולידיים בדרכם, קמדן אנד שוז, 289 שקל.

 

 

8. המעיל: נפפירי, 630 שקל במקום 899 שקל.

מעיל סקי, אבל אחד "על אמת", הוא אחד הפריטים המחממים ביותר שקיימים. הוא הרי מיועד להרים המושלגים של אירופה, אז מה זה כבר חורף ישראלי עבורו? משחק ילדים. למזלנו, העונה מעילי הפוך והסקי הפכו טרנדיים מתמיד.

תוספות: אין כמו זוג מכנסי ג'ינס שיושבים היטב על הגוף, H&M, מחיר: 119 שקל; ובשילוב מפתיע של מגפוני קשירה (אפשר ואף רצוי להוסיף להם גרביים!), Schutzלמרי נעליים, 599 שקל.

 

 

9. המעיל: ELEVEN PARIS לסטורי, 999 שקל.

הוא מזכיר מעיל ב' צה"לי או מעיל מילואים, אבל כאן מגיע בגרסת מידי יפה ממש כמו שמלה. מעיל הפארקה הנפלא הזה לא צריך יותר מדי – רק כמה רוכסנים, קפוצ'ון, כיווץ קל במותניים וגישה של "סתם הנחתי על עצמי משהו ויצאתי מהבית".

תוספות: בהמשך לאווירת הנונשלנט, גרביונים עם הכיתוב Less Is More יציינו את הברור מאליו ואת המשתמע מהמעיל שלכן, Zohara, 80 שקל; מאידך – זוג מגפונים עם פרינט ייחודי יעניק את הטאץ' המשקיע והמפתיע,  DoGo, 429 שקל.

 

 

 

10. המעיל: רעומה, 599 שקל.

לא ניתן למנות את המעילים הכי חמים ואופנתיים מבלי להכניס נגיעה של אדום. מעיל צמרירי עם בגזרה מחבקת, בצבע שאי אפשר להתעלם ממנו.

תוספות: הגוון העז לא מותיר לנו ברירה אלא ללכת על שחור נקי, בגזרה נינוחה, כמו המכנסיים הללו, דורין פרנקפורט, 390 שקל; ונגיעה מנצנצת אך שקטה של עור מטאלי, קאפל אוף, 609 שקל.