מדי חורף בשנים האחרונות, אני מנהלת יחסי אהבה-שנאה עם הגרביונים שלי. בכל שנה, מיד עם הופעתו של הגשם הראשון, אני ניגשת לאוורר את קופסת הגרביונים שלי (כן, הם מאוחסנים בקופסה), עושה ספירת מלאי וממהרת להוסיף לרשימת הקניות (הדמיונית) שלי עוד איזה זוג או שניים לאוסף. למחרת, כשמגיעה ההזדמנות ללבוש סופסוף את אחד מהזוגות, אני מוצאת את עצמי מתקשה לשלב אותם עם שאר פריטי החורף שיש לי בארון. פתאום לכל אחד אני מוצאת תירוץ ללמה הוא לא מתאים - האחד לא מספיק מחמם והשני מחמם יותר מידי, השלישי משווה לי מראה של פרוצה (בכל זאת, גרביוני רשת) והרביעי מראה של דוסית. בקיצור, אתן מבינות את הקטע.

עוד באון לייף: 

השנה החלטתי לעשות מעשה ולהכין מעין צ'יט-שיט (Cheat Sheet) שאליו אוכל לפנות בכל פעם שיש לי סיבה לצאת מהבית ורצון ללבוש גרביונים. אני מקווה שהתוצאה, המוצגת כאן לפניכן, תיתן לכן כמה רעיונות ואולי תצית בכן את החשק לרוץ לרכוש זוג גרביונים, או לכל הפחות להוציא את הקיימים ממעמקי המגירה.

איפה את: במשרד, אחרי הרבה יותר מידי שעות מול המחשב ומעט מידי קפה. סביר להניח שלקח לך שעה לבחור בבוקר את הבגדים שישדרו רצינות ומקצועיות עבור פגישת הצהריים שלך, אבל ברור שהלקוח הבריז ברגע האחרון. מרפי, מרפי.

מה את גורבת: גרביונים דקים וחצי-שקופים אך מחטבים של ASOS (לרכישה, 6 פאונד).

מה את לובשת: חולצה בצבע חרדל של נעמה בצלאל (449 שקל) וחצאית של זארה (130 שקל).

איפה את: באסיפת הורים משמימה, שבה המורה המחנכת שוב מתלוננת על כמות מצומצמת בלבד של הורים שנרתמים לעזור באירועים הכיתתיים (והיא ממש לא מדברת עלייך). לרגע את שוקלת להתנדב להביא עוגה בשישי, אבל מיד מתחרטת, מרכינה ראש ומקווה שאף אחד לא שם לב.

מה את גורבת: גרביונים עם הדפס מעוינים של קסטרו (30 שקל ועכשיו במבצע של 50% הנחה על הפריט השני במחלקת הגרביונים).

מה את לובשת: חצאית עיפרון מזארה (150 שקל בסייל), חולצה לבנה של חגית טסה (369 שקל) ונעליים של CHARLES&KEITH (350 שקל).

איפה את: על ספסל בגן המשחקים השכונתי. היום, מכל הימים, זה היה תורך לקחת את הילדה שלך ושל השכנה לשחק בחוץ. העיקר שהספקת להשוויץ ברעיון הגאוני של לשים גרביונים מתחת למכנסיים הקרועים שלך – מצד אחד נוח ומחמם ומצד שני סופר-שיק!

מה את גורבת: גרביונים בדוגמה גיאומטרית של NEXT (לרכישה, 36 שקל).

מה את לובשת: סוודר של מנגו (100 שקל בסייל) ומכנסי ג'ינס של אמריקן איגל (250 שקל).

איפה את: באירוע חברה עם כל העמיתים לעבודה שכבר הספקת לראות הבוקר. כנראה שאת מחזיקה בידך את כוס היין השנייה שלך ותוהה לעצמך עוד כמה כוסות יין תוכלי לשתות מבלי לעשות לעצמך בושות.

מה את גורבת: גרביונים שקופים של דלתא (לרכישה, 11.20 שקל).

מה את לובשת: סוודר של גולף (240 שקל בסייל) וחצאית פליסה של רנואר (170 שקל).

איפה את: על הספה בבית, מחכה שהבייביסיטר תגיע אחרי שסופסוף הצלחת לאזור כוחות ולצאת לדייט עם הבעל.

מה את גורבת: גרביונים עם הדפס לבבות של FIX (לרכישה, 20 שקל בסייל).

מה את לובשת: שמלה עם שרוולי פעמון של מנגו (160 שקל בסייל), נעלי עקב של ניין ווסט (400 שקל  בסייל) וקלאצ' של מדוזה (לרכישה, 320 שקל).

איפה את: בשיעור באוניברסיטה שדווקא ממש התלהבת ממנו כשנרשמת אליו, אבל כרגע השעה אחת בצהריים וכל מה שאת יכולה לחשוב עליו זה הסנדוויץ' מארומה שתקני לך ברגע שהשיעור יגמר.

מה את גורבת: גרביוני חצי של TwentyFourSeven (לרכישה, 30 שקל).

מה את לובשת: חצאית פטצ'ים של TNT  (150 שקל), חולצת בגד גוף של ICE CUBE (179 שקל)  ומעיל של TOPSHOP(470 שקל).

איפה את: בשדרות רוטשילד, מורידה את הכלב אחרי שחזרת מבילוי. מצד אחד את מתה להחליף לטרנינג ולהיכנס למיטה, ומצד שני המחשבה על להוריד את הבגדים גורמת לך להצטמרר אז את מושכת עוד קצת עם האאוטפיט הזה.

מה את גורבת: גרביונים אפורים של FOX (40 שקל).

מה את לובשת: שמלה של אישה-אישה (168 שקל בסייל), בלייזר ורוד פוקסיה של ברשקה (150 שקל) וצעיף אוברסייזד משובץ של ASOS (לרכישה, 18 פאונד).

איפה את: בהופעה של מארינה מקסימיליאן במועדון הזאפה, מתעלת את נערת הרוק שכבר שכחת שהיית.

מה את גורבת: גרביונים מודפסים של ZOHARA (לרכישה, 80 שקל)

מה את לובשת: סווטשירט גולף של Cheap Monday מאתר Belle&Sue (לרכישה, 329 שקל), חצאית ג'ינס שחורה מ-TOPSHOP (לרכישה, 220 שקל) וחגורה עם אבזם כפול מASOS (לרכישה, 18 פאונד).

איפה את: באוטו, בדרך לגירלז נייט אאוט עם החברות הכי טובות. אחרי רבע שעה של חיפושי חנייה כושלים שוקלת ברצינות לוותר ולחזור הביתה, אבל אז את נזכרת שאחת מההחלטות שלך לשנה החדשה הייתה לחזק את הקשרים החברתיים שלך.

מה את גורבת: גרביונים של אפרודיטה (44 ש"קל).

מה את לובשת: שמלה של המעצבת רוסנובסקי (1,890 שקל), תיק מאתר NEXT  לרכישה, (119 שקל), מגפונים משיתוף הפעולה aka X Sarah Braun במהדורה מוגבלת (750 שקל).

איפה את: סופסוף מממשת את הכרטיסים להצגה בתיאטרון שקיבלת ליומולדת (שהתקיים לפני 10 חודשים). לא, לא שמים לב שהפעם האחרונה שהיית פה הייתה עם הילדים בהצגה של הכבש השישה עשר.

מה את גורבת: גרביונים מודפסים משיתוף פעולה עם מעצבת הטקסטיל גל שטרן למותג  Sterntights(לרכישה, 139 שקל)

מה את לובשת: שמלת בובה של ADIKA (לרכישה, 119 שקל) ומעיל עור רקום של ברשקה (299 שקל בסייל).