8 הטיפים של דנה גרוצקי לאימא המג'נגלת
מפעל לאופנה
אני בסדר עם כישלונות בחיים
עברייני קלפי
מפגש לאין קץ
העתיד מוטל על כתפיה
השכלה גבוהה, תשלום גבוה
בידיים של הרופא הטוב ביותר
קדרת אורז וירקות בניחוח סויה
הגידו כן לחיסונים
הכניסה על אחריותכן
ללקק את האצבעות
את שמנה ומהממת, אל תשתני
לקראת שבועות: 3 מתכונים לעוגות גבינה מנצחות
פריטי הטול הכי יפים
7 מאפיות לעוגות גבינה מפנקות
בחזרה לקלטת
X
אופנה

דוגמנית בת 56 מובילה קמפיין להלבשה תחתונה

0
0
SHARES

"אנו נמצאים ברגע בזמן בו יופיין של נשים מבוגרות הוא תגלית פורצת דרך. אם לא נכיר בו, נמנע מעצמנו עתיד לצפות לו" - מרסי ברואר, דוגמנית בת 56, מככבת בקמפיין ההלבשה התחתונה הכי מרשים שראינו מזה שנים

מעט מאוד נשים היו מעזות להצטלם חשופות בקמפיין להלבשה תחתונה, במיוחד אחרי שחצו את גיל 50. זוהי תולדה של חברה אייג'יסטית (גילנית אם תרצו) שמכתיבה לנשים שיופי הוא נכס ששייך לצעירות בלבד, ועל כך אפשר להפנות אצבעות מאשימות לכל עבר, לגברים שמורגלים לחשוב שלנשים יש תאריך תפוגה ולתעשיות האופנה והבידור שמשמרות היטב את המצב הקיים. נדירים הם המקרים בהם חברה גדולה יוצאת מגבולות אידאל היופי השדוף והצעיר ומתנגדת לרעיון שנשים יכולות להיות יפות גם כששיערן מאפיר ועורן אינו מתוח – ולכן, הקמפיין החדש של חברת הלנז'רי Lonely הוא חגיגה של ממש, ולא רק לעיניים.

 

עוד באון לייף:

 

לקמפיין של מותג ההלבשה התחתונה הניו זילנדי שמקדם את קולקציית הסתיו/חורף (שבחציו הדרומי של כדור הארץ רק עומדות להתחיל), המותג בחר בדוגמנית מרסי ברואר, בת 56, לצילומים. התוצאה היא קמפיין שגורר ביומיים שחלפו מאז פרסומו סיקור בכל מגזין אופנה או נשים נחשב ותשואות רמות ברחבי הרשת. ומהצילומים המדהימים שבו, ברור לגמרי למה.

 

דוגמנית בת 56 בקמפיין להלבשה תחתונה

 

מרסי ברואר החלה את דרכה כדוגמנית עוד בשנות ה-80 בלונדון, הילכה על המסלול לצד קייט מוס ונעמי קמפבל ואפילו דחתה הצעות מפתות ממעצב העל אלכסנדר מקווין בשיא הקריירה שלה. בתחילת הניינטיז היא עברה יחד עם בעלה לניו זילנד ונעלמה מהרדאר מאז. ואמנם כפי שניתן לראות בתמונות, הגזרה והמראה נשמרו וכך גם יכולות הדוגמנות המרשימות שמשתקפות מסדרת הצילומים הכל כך מרשימה הזו, שמוכיחה שאפשר גם אפשר לדגמן הלבשה תחתונה ולעשות עבודה מדהימה ואפקטיבית גם אחרי גיל 50.

 

"התפישות של יופי השתנו ותמיד ישתנו. לכן, אני חושבת שאנו צריכים להסיק שהסטנדרטים שלו אינם חקוקים באבן. תמיד יש יופי חדש שמחכה שיגלו אותו", סיפרה ברואר. "אני מאמינה שאנו נמצאים ברגע בזמן בו יופיין של נשים מבוגרות הוא תגלית פורצת דרך. אם לא נכיר בכך, אנו – כל אחד ואחת מאיתנו, נמנע מעצמנו עתיד לצפות לו".

 

דוגמנית בת 56 בקמפיין להלבשה תחתונה

 

דוגמנית בת 56 בקמפיין להלבשה תחתונה

 

זוהי לא הפעם הראשונה ש-"Lonely" בוחרים לנצל את הקמפיינים שלהם כדי להטיל זרקור על נשים שהחברה לא רגילה לראות מככבות בהלבשה תחתונה. בתחילת השנה התפרסמו תמונות לא מרוטשות של לינה דנהאם וג'מיימה קירק, כוכבות "בנות", בלנז'רי של החברה.

 

לינה דנהאם וג'מיימה קירק בקמפיין להלבשה תחתונה Lonely

 

בעבר החברה כללה בצילומיה גם דוגמנית טרנסג'נדרית ועוד נשים במגוון גדלים וגילאים, ומעולם לא ריטשה את התמונות. הקמפיין החדש הוא האחרון בשורה של קמפיינים חיוביים ובריאים שמעודדים קבלה של יופי בכל צורותיו וגדליו, דווקא מהפינה הכי חשוכה ומאיימת של עולם היופי והאופנה שהיא תעשיית ההלבשה התחתונה. כך שבתמונות האלו יש בהחלט מנה גדושה ביותר של תקווה. 

 

דוגמנית בת 56 בקמפיין להלבשה תחתונה

 

דוגמנית בת 56 בקמפיין להלבשה תחתונה

 

דוגמנית בת 56 בקמפיין להלבשה תחתונה

 

דוגמנית בת 56 בקמפיין להלבשה תחתונה

 

דוגמנית בת 56 בקמפיין להלבשה תחתונה

 

דוגמנית בת 56 בקמפיין להלבשה תחתונה

 

צילום: הארי וור ל-Lonely