נראה שעל לורן האטון נאמר כבר הכל אבל איכשהו הדוגמנית האמריקאית שמצליחה להישאר בפרונט ולהיות רלוונטית כבר חמישה עשורים מצליחה לשבור שיאים כל פעם מחדש. כעת, בגיל 73, מככבת האטון בקמפיין ההלבשה תחתונה החדש של קלווין קליין.  

לורן האטון

 

הפרסומת מציגה שלל דוגמניות ושחקניות - קירסטן דאנסט, נטלי לאב, מיה הוק (הבת של איתן הוק ואומה תורמן), רשידה ג'ונס ואחרות - בסצנות שחור לבן מסוגננות היטב עם הסלוגן "קלווין קליין, או כלום" כשהבולטת מכולן היא כמובן האטון כי מי עוד יכולה לדגמן תחתונים בגיל 70 פלוס?

 

האטון מופיעה לקראת סוף הווידאו, שעונה על מיטה בחולצה משילא מכופתרת עם חזייה לבנה מתחת. בהמשך היא עומדת באותו חולצה רפויה ומחייכת את החיוך הכובש שלה.

 

לורן האטון

 

הקמפיין מלווה בסדרת סרטונים קצרים בבימוייה של הבמאית סופיה קופולה. בסרטון של האטון היא מספרת סיפור חביב על מישהו שהתחיל איתה עם משפט פתיחה שבאמת עבד עליה. "את רוצה לנסוע במשאית שלי?" אמר לה. "זאת אומרת, זה היה המשפט התחלה הכי נדוש ששמעתי בחיים שלי, אבל זה היה נהדר ... אז אמרתי 'בסדר, אבל רק בלוק אחד'". מי ידע שמשפט פשוט כזה יכול לתפוס דוגמנית-על!

 

 

האטון עשתה את דרכה חזרה לעולם האופנה לפני מספר שנים אחרי תקופה ארוכה של מרחק מאור הזרקורים. היא הצטלמה עבור כמה קמפיינים נחשבים ורק בחודש ספטמבר האחרון דגמנה על המסלול עבור Bottega Venetta והבהירה לדוגמניות הצעירות שדיגמנו לצדה איך נראית אגדה מהלכת.

 

בריאיון בתחילת 2016 היא סיפרה שזה מפחיד עבורה להיות דוגמנית מבוגרת כי מדובר בעבודה קשה אבל "אני רוצה לעשות את זה כי אני חושבת שזה חשוב עבור נשות הדור שלי של נשים".