SISTER M

האחיות לבית SISTER M ידועות בגזרות הנעימות והנשפכות, והקיץ הן החליטו ללכת עם זה אפילו צעד קדימה, עם קולקציה מהממת בהשראת אתרי ריזורט בארץ ובחו"ל. כך תמצאו פריטים עם אלמנטים של קשירות – במחווה ללבוש החוף – בשילוב מתכות, תחרות וחיתוכי לייזר, שיוצרים מראה שבשנייה יכול להפוך מכזה שמתאים ליום לכזה שמושלם לאירוע קייצי.

כרגיל, הגזרות מאוד מחמיאות ונעימות, והבדים הפעם אווריריים ודקים במיוחד. ומי שבכל זאת מחפשת בגד לאירוע חגיגי יותר, יכולה למצוא אותו בליין שמלות הערב שהתווסף לאחרונה, שגם הוא שומר על רוח המותג – כלומר חגיגי אבל נעים, נוח ונשי. 

וכמו תמיד, השתיים מאפשרות גם אופציה ייצור אישי יותר, בהתאם לדרישת הלקוחה.

טווח מחירים: 2,000-280 שקל.

להשיג בסטודיו המותג, דרך שלמה 79, בתיאום מראש- 0509028063. 

 

 

 

 

 

פזית קידר

קולקציית הקיץ של המעצבת פזית קידר מתבססת על שלושה מקורות השראה: Like a virgin שחוזרת לשנות ה-90 עם צווארוני ניטים, שילובים של ג'ינס וגזרות שמזכירות את העשור ההוא.

פאראשוט (מצנח) זה הליין היותר רומנטי ואוורירי, שמורכב מפריטים בעלי משחקי שקיפויות, כותנה ומשי, שמאוד מתאימים לקיץ הישראלי ונעימים על הגוף.

Urban life זו קולקציה מוקפדת יותר, שבפריטיה משולבים מגוון סוגי פסים והדפסים ייחודיים, אותם פיתחה קידר בעצמה.

 

הבדים בקולקציה הם ברובם טבעיים ונעימים, כמו כותנה, משי, ויסקוזה ופשתן, וכמו בעונות הקודמות, הקו של קידר ממשיך להיות מקורי, מתוחכם ומדויק ועם זאת על-זמני. נשי אבל לא מצועצע. או כמו שהיא אמרה את זה: "אם אני לא מביאה משהו ייחודי, אין לי זכות קיום כמעצבת".

טווח מחירים: החל מ-389 שקל לחולצה ועד ל-2,150 לשמלת ערב.

להשיג בחנות הסטודיו של המעצבת - כל ישראל חברים 4, נווה צדק תל אביב ובחנות האון ליין

 

 

 

 

 

 

שופרא

כמו בכל עונה, גם הפעם רשת שופרא בחרה להביא לנו דוגמאות נבחרות ממגוון של מותגי נעליים ייחודיים, איכותיים ומעניינים מרחבי העולם. יחד הם יוצרים קולקציה מגוונת, שכוללת סניקרס, כפכפים ונעלי ערב לגברים ולנשים, שמחפשים גם נוחות אבל גם אמירה יוצאת דופן ומעניינת.

העונה ניתן למצוא בשופרא כ-30 מותגים, ביניהם מותגים מובילים כמו Jeffrey CampbellNativeYuko Imanishiו-Arrels. יחד הם יוצרים תמהיל רחב אך מאוד מדויק של נעליים, כזה שמתאים למגוון סגנונות וקהלים. כן, לא רק לצעירים היפסטרים, אלא גם לנשים וגברים שמתרוצצים הרבה ומחפשים נעליים איכותיות ונוחות ובו זמנית לשמור על ייחודיות ושונות.

טווח מחירים: 1,300-220 שקל.

 

 

 

אליאן סטולרו

ההמולה סביב השמלה הצהובה שלבשה שרה נתניהו לפגישה עם הטראמפים, לא ממש מזיזה למעצבת אליאן סטולרו. היא מבחינתה עסוקה במה שהיא עושה כבר עשורים: יצירת אופנת עילית איכותית ובלתי מתפשרת, דווקא באמצע תל אביב המיוזעת.

גם העונה הגזרות שלה אלגנטיות וקלאסיות, אבל עם קריצה של שובבות וייחודיות. הפעם זה מתבטא בגזרות אסימטריות ושילובי צבעים והדפסים צבעוניים. בין הפריטים שמלות קוקטיות ליום ולערב בהדפסי קולור בלוק עזים, מכנסיים מתרחבים המתכתבים עם טרנד המלחים, חליפות חצאית בשילובים שונים ועליוניות קלילות בגזרות קצרות ובשילובי רשת.

המחירים, כידוע, לא לכל אחת. אבל מי שכן יכולה להרשות לעצמה – מרוויחה.

מחירים: החל מ-800 שקל בקולקציית הקז'ואל ועד ל-9,200 בקולקציית הערב.

 

 

 

 

 

MIZO

אם יצא לכן לבקר לאחרונה בשכונת נווה צדק שבתל אביב, בטח שמתן לב שהיא עברה שינוי מאוד משמעותי מאז גל העלייה מצרפת. רבים מבתי העסק שפעלו בשכונה הציורית פינו/פונו לטובת עסקים שמיועדים בעיקר לתושבים שהגיעו כל הדרך מאירופה, והביאו עימם את הסגנון שלהם וגם – בואו נודה על האמת – לא מעט מזומנים. בין כל אלו בולט MIZO.

מי שעומדת מאחורי המותג היא ענבל בן זקן, שכבר 14 שנה מעצבת ומוכרת שם בגדים עם סגנון מאוד ייחודי. כסוג של מחאה נגד השינויים שעוברים על השכונה, ומתוך תשוקה עזה להביא למודעות הציבור את העשייה המקומית ואת חשיבות הייצור כחול לבן, היא החליטה לקרוא לקולקציה החדשה Made In Israel.  

בהתאם, הפריטים הם מאוד אורבניים, קז'ואלים ישראליים, עם נוחות כערך עליון, והגוונים הם כחול-לבן-פסים ושחור. בולטים בקולקציה הן שמלות בגזרות אוברסייז, שמלה מחויטת במראה של מדי חיילת, אוורול מבדים טבעיים וחולצות רקומות.

 טווח מחירים: 900-289 שקל. 

 

 

 

 

עמנואל

עמנואל כבר מזמן לא רק רשת יוקרתית של נעליים, אלא בוטיק של פריטי מעצבים שמאגדת בתוכה בגדים, נעליים, חגורות ואפילו חזיות. בהתאם, העונה אפשר לראות בחנויות הרבה פריטי ג'ינס ממותגים מובילים, בהם J-BRAND– מותג הידוע בג'ינס על זמני, עם גזרות קלאסיות ומחמיאות לגוף הנשי; ליין הפרימיום של citizen of humanity שכולל ג'ינסים עם גזרות שונות וצביעות מגוונות ו-X1– חברה ובה הג'ינסים מיוצרים בעבודת יד.

 עוד מותגים מעניינים בתחום הביגוד גם אנין קונג – שהחלה בתור בלוגרית ולאחרונה הקימה ליין על שמה שהפך להצלחה, ו- SEE BY Chlo?– חברת אחות של המותג Chlo? שעיצבה אותו המעצבת הראשית של Chlo?, קלייר, ולכן רואים את הדמיון בין הקולקציות.

כמובן שלנעליים יש מקום של כבוד, בהן סניקרס של פיליפ מודל הכה נוחות, וכן alexander wang  ו-SENSO שמציעים מגוון פריטים, החל מכפכפים שטוחים ועד נעלי ערב בקווים נקיים.

ורק הערה אחת קטנה: מנעד המידות ברשת יכול להיות טיפה יותר רחב. תודה.

טווח מחירים: 5,500-490 שקל. 

 

 

 

 

 

Cameleon Jewelry

לאחרונה נחת בארץ מותג תכשיטים הולנדי, שהרעיון הוא לספק לאישה המודרנית – שמחליפה לוקים כמו גרביים – תכשיטים שיתאימו לה.

באתר או בחניות החברה ניתן לבחור שרשרת או צמיד, שמגיעים עם תליון ודיסקיות לבחירה ממגוון דוגמאות. בכל שימוש אפשר להכניס לתוך התליונים דיסקיות שונות, כך שמתקבל תכשיט אחר בכל פעם. מובן שפשר לרכוש דיסקיות נוספות ולהרחיב את המשחק, וכן לשלב אותם בכל פעם בצמיד או בשרשרת.

מחיר: החל מ-220 שקל.

את התכשיטים אפשר למצוא ברשת כספת תכשיטים בכתובת רבי עקיבא 56 בני ברק ובקניון רמות בירושלים וכן באתר.

 

 

 

 

 

Vans x Kendra Dandy

מותג האופנה vans מקיים מדי עונה שיתופי פעולה עם מותגים, חברות ואמנים שונים. הפעם הוא בחר לעבוד יחד עם האמנית קנדרה דאנדי- ילידת פילדלפיה, ששואבת את השראתה מהדוגמאות, הצבעים, המוזיקה והאיפור של שנות ה-60.

שיתוף הפעולה יכלול קולקציה במהדורה מוגבלת של נעליים, בגדים ואקססוריז לנשים, כולם עם הדפסים מקוריים שצוירו על ידי דאנדי. בין הפריטים גם חולצות מכופתרות, שמלות, תיקי גב וכמובן נעליים. בנוסך הקולקציה כוללת גם כוללת ערכה של שלושה פאצ'ים לגיהוץ ומדבקות האשטאגים.

מחיר: 349-49 שקל.

 

 

 

 

 

 

הגרה

הרשת הוותיקה ממשיכה להיות נאמנה ללקוחות שלה, שמחפשות בגדים נינוחים, שנעימים על הגוף ולא מצרים או מגבילים את התנועה. הקיץ נוכל לראות שם המשכים של הגזרות הקלאסיות המנצחות של המותג, לצד אינטרפטציות של טרנדים ברוח שמתאימה לקהל הבוגר יותר. 

בין אלו שמלות אובר-סייג בדוגמאות משובצות, מפוספסות או דנים, חולצות עם שרוולי

עטלף ושמלות קצרות ופרחוניות כפי שהעונה החמה מחייבת. 

כאמור, הבדים מאוד נוחים, טווח המידות רחב וסלחני והפריטים - גם אם הם מתכתבים עם הטרנדים - נשארים קלאסיים ומתאימים למספר עונות. 

טווח מחירים: 499 שקל-79 שקל. 

 

 

 

 

 

 

 סיגל דקל לקרייזי ליין

רשת קרייזי ליין רשמה לעצמה שיתוף פעולה מעניין במיוחד העונה, יחד עם המעצבת סיגל דקל. קולקציית הקפסולה מורכבת מפריטים מחמיאים, שמתאימים לכל שעות היום ומורכבים מבדי פשתן וכותנה המתאימים לאקלים הישראלי הקייצי.

הפריטים מתחלקים לשתי קבוצות: הראשונה משדרת מראה נינוח וטבעי, עם גוונים של מונוכרומטיים ומבדים נושמים כמו פשתן, ויסקוזה וכותנה. ניתן למצוא בה סריגים נעימים ודקים, ז'קטים בגזרה פעמונית, שמלות עם חיתוכי לייזר, מכנסי פשתן וחולצות אריג בדגש על צווארונים בעלי טוויסט אופנתי.

 הקבוצה השנייה מורכבת מפריטים קלאסיים ומחוייטים, שמתאימים גם לאירועים. פה תמצאו  ז'קטים ומכנסיים מחוייטים, שמלות עם הדפסים גאומטריים, שמלות שיפון עם מחשוף וגופיות עם צווארון סיני.

טווח מחירים: 400-100 שקל.

הקולקציה של דקל תימכר ב-50 חנויות נבחרות בארץ ובאתר החברה.